Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Przenoszenie numeru z Plusa

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • #16
    @i love nc+,
    formularz rejestracyjny wypełniasz i zostawiasz w Orange. U nas składasz wniosek o przeniesienie numeru.

    Komentarz


    • #17
      A karty są dostępne w każdym punkcie nc+ i czy telefon LG Leon obsługuje nc+mobile ?
      Odchodzę przez dizmar

      Komentarz


      • #18
        @i love nc+,
        ofertę można zamówić na kilka sposobów:
        - w serwisie moje nc+,
        - poprzez infolinię 22 22 00 010,
        - w wybranych Punktach Sprzedaży.

        Jeśli Twój telefon nie posiada simlocka, to tak, będzie współpracował z naszą kartą.

        Komentarz


        • #19
          Tak mój telefon niema SIM-locka i czy sieć będzie wykrywana jako Play czy nc+MOBiLE a to że można zamówić w Moje nc+ to oznacza że będzie dostawa do domu czy do Punktu Sprzedaży nc+
          Odchodzę przez dizmar

          Komentarz


          • #20
            @i love nc+,
            w przypadku zamówienia przez moje nc+ i infolinię, przesyłka dostarczana jest kurierem na wskazany przez Ciebie adres. Telefon wykryje sieć nc+.

            Komentarz


            • #21
              Temat proszę zostawić otwarty w razie problemów.
              Ostatni raz edytowany przez i love nc+; 2016-03-31, 17:28.
              Odchodzę przez dizmar

              Komentarz


              • #22
                napisał(a) i love nc+ Zobacz post
                Temat proszę zostawić otwarty w razie problemów.
                Popieram, brawo za wnikliwe pytania

                Komentarz


                • #23
                  Witam. Przeniosłem numer telefonu z orange do nc+. Od 23.10 karta SIM jest aktywna. Rozmowy i SMS działąją, niestety nie działa internet. Czy powinien działać od razu po zainstalowaniu "ustawień dla mojego telefonu"? W jaki sposób uzyskać takie ustawienia ponownie ?

                  Komentarz


                  • #24
                    redrum7 ,

                    usługa nc+ Telefon lub nc+ Internet jest aktywna najpóźniej po upływie 14 dni od daty zawarcia Umowy. W praktyce w przypadku zakupu usługi w punkcie, powinna być aktywna kilkanaście minut po zawarciu umowy. W przypadku zawarcia umowy w procesie kurierskim usługa powinna być aktywna w dniu odbioru przesyłki bądź dnia następnego.

                    Jeśli nie masz dostępu do zamówionej usługi, napisz do Doradcy, zgodnie z moją sygnaturą. Wówczas będziemy mogli dokładnie zweryfikować sytuację na Twoim koncie.
                    Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
                    Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


                    Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

                    Komentarz


                    • #25
                      Po 3 tygodniach od przeniesienia numeru oraz po 2 rozmowach na Live Chat z doradcą NC+ internet LTE w telefonie zaczął w końcu działać. I od kilku dni działa bez zarzutów. Będę polecał !
                      Ostatni raz edytowany przez redrum7; 2016-11-21, 13:15.

                      Komentarz

                      Pracuję...
                      X
                      nc+