Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Wystąpił błąd, spróbuj ponownie później"

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Wystąpił błąd, spróbuj ponownie później"

    Witam kiedy Państwo naprawią problem który pokazuje się w momencie podsumowania zamówienia w moje nc+. Chciałem zamówić internet jednak od kilku dni wyskakuje błąd. Owszem da się zamówić przez infolinię tylko że wtedy zostaje naliczone opłata aktywacyjna. Dajecie Państwo promocje przez internet ale nie można z niej skorzystać. Tymbardziej że jestem waszym klientem od ponad 7 lat.
    Pozdrawiam

  • #2
    marioklr,


    jeżeli masz problem z dokonaniem zamówienia usługi przez moje nc+ napisz do nas na skrzynkę Doradcy zgodnie z moją sygnaturą.


    Komentarz

    Pracuję...
    X
    nc+