Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Brak udziału w forum nc+ przedstawicieli

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • #46
    Ale nas interesuje TYLKO ZAWARTOŚĆ poszczególnych pakietów dla emigrantów - żadne inne szczegóły, żadne ceny etc

    chyba że rozmowa trwa 40 minut i konsultant mi czyta z monitora nazwę każdego kanału i usługi w danym pakiecie
    TNG "n" R.I.P. 21.03.2013

    "nie zrozumiałem oferty, zmigrowałem do CATV UPC i cieszę się HORIZON-em"

    Komentarz


    • #47
      napisał(a) GDA Zobacz post
      Ale nas interesuje TYLKO ZAWARTOŚĆ poszczególnych pakietów dla emigrantów
      Dokładnie. Rożne głosy się pojawiają ze strony przedstawicielli i konsultantów nt zawartości opcji migracyjnych więc chcielibyśmy się dowiedzieć, czy jak konsultant mówi mi przez telefon o All Inclusive + to ma na myśli to co na stronie czy jakieś wykastrowane w różnych konfiguracjach wersje.... rzekomych regulaminów dla migrujących od soboty nie możemy się doprosić...
      Platinium+HBO+Cinemax+Filmbox+MR=109zł do 31.07.14
      Comfort+, Extra+, 6xC+, HBO, C+VoD, MR=84,90zł do 31.10.2015
      Superpremium+H1&2+Filmbox+MR=94,90zł od 1.11.2015

      Komentarz


      • #48
        ta i jeszcze zakłada okulary i czyta ten regulamin napisany maczkiem

        To wszystko nie trzyma się kupy, bo skoro nie chcecie wywalać tych wodotrysków by zbić cenę ale też jednocześnie nie chcecie powiedzieć co dajecie bo ofert jak mówił król julian na pewno nie jest 600 to można by napisać konkretnie co i jak a nie liczyć na to że złapie się jeleń. Nie mam pretensji do Was tylko do pracowników miesiąca Waszych(tzn nie waszych tzn czytaj jak chcesz)
        Ostatni raz edytowany przez maciej87; 2013-03-27, 12:17.
        17.08.11-30.09.12 WR+ nPremium
        1.09.12 Mini full+MRS 89 zł
        1.06.13 Silver+6C+ HBO + MRS 79 zł
        1.06.14 Co wyżej za średnią 65 zł
        ADB 2850st
        CLRA 500 GB
        ITI 5800S

        Komentarz


        • #49
          napisał(a) Przemyslaw_nc+ Zobacz post
          Rozmowy są nagrywane, więc przedstawiona oferta będzie wiążąca.
          Coś mi się wydaje że kolega ma za krótki staż żeby pisać o rozmowach nagrywanych. Ile już takich rozmów zaginęło. Radzę po czekać z takimi tekstami ofert wiązących

          Komentarz


          • #50
            napisał(a) Artursw Zobacz post
            Coś mi się wydaje że kolega ma za krótki staż żeby pisać o rozmowach nagrywanych.
            Nie będę wyprowadzać z błędu.

            napisał(a) Artursw Zobacz post
            Ile już takich rozmów zaginęło. Radzę po czekać z takimi tekstami ofert wiązących
            Zdania nie zmienię, więc po co czekać? ;) Ponadto, całkiem obiektywnie oceniając - na czyją korzyść działa brak rozmowy?

            Pozdrawiam.

            Komentarz


            • #51
              Panowie, Panowie...

              wiem, że sprawdzacie nowego Moda, choć reguły znacie bardzo dobrze.

              Od siebie dodam, że wszystkie rozmowy są nagrywane, ale jeżeli Klient dzwoni na przykład z zastrzeżonego numeru telefonu, albo z budki osiedlowej (tak zdarzają się takie sytuacje), albo z pracy przez centralkę, która wybiera wolną linię, to taką rozmowę jest czasem trudno odszukać. To są zwykle te wyjątkowe sytuacje.

              Komentarz


              • #52
                A w drugą strone to przypadkiem też nie działa?
                jak dzwonicie z zastrzeżonego (było już kilka postów o tym) to w przypadku reklamacji na co się powołać?
                na nr. zastrzeżony?

                Komentarz


                • #53
                  napisał(a) Artursw Zobacz post
                  Coś mi się wydaje że kolega ma za krótki staż żeby pisać o rozmowach nagrywanych. Ile już takich rozmów zaginęło. Radzę po czekać z takimi tekstami ofert wiązących
                  Nie mam zamiaru nikogo bronić, ale z kilku lat na forum przypomina się tylko jeden przypadek gdy ktoś pisał o zaginięciu nagrania rozmowy. Jak wiesz ludzie opisują tu każdy problem z którym się spotkali często go fantazyjnie powiększając to gdyby rozmowy częściej ginęły nie ominęło by to nas na forum.

                  Komentarz


                  • #54
                    sobie wyobraziłem jak można dzwonić i negocjować umowę z budki osiedlowej

                    tylko trzeba tak krzyczeć żeby nie zwracać uwagi wśród ludzi
                    no i trzeba uważać jak się będzie rzucać słuchawką...

                    Komentarz


                    • #55
                      napisał(a) Przemyslaw_nc+ Zobacz post
                      Panowie, tak jak napisałem - szczegóły oferty, pytania dotyczące zawartości negocjowanej oferty oraz stawek abonamentowych, są dostępne podczas rozmowy telefonicznej, a te z kolei są nagrywane.

                      Konsultanci przedstawiając propozycje, mogą powiedzieć o negocjowanej ofercie więcej niż nazwa pakietu + cena.

                      Pozdrawiam.
                      Ale nam chodzi o zawartość!
                      By nie było kwiatków, że ktoś cudem negocjuje platynę za 99zł, a się okazuje że to goły universe + 6 kanałów z rodziny c+ i nic więcej, bo wtedy bez łaski ten pakiet jest warty nawet mniej bez kolekcji vod, netvod i nc+go...

                      A i jeszcze jedno - z jakiego numeru dzwonicie do osób z Nki?
                      Pytam, bo cała moja rodzina ma włączoną usługę ACR - odrzucanie z automatu połączeń zastrzeżonych...
                      Ostatni raz edytowany przez thonka; 2013-03-27, 23:21.

                      Komentarz


                      • #56
                        Nie prościej zamiast się stresować, że nagranie zaginie samemu nagrać rozmowę? I czemu nie, niech konsultant czyta przez 40 minut listę kanałów i wszystkie warunki. To i tak szybciej niż czas oczekiwania na połączenie.
                        JAKI SENS MA FORUM, NA KTÓRYM PYTANIA SĄ USUWANE LUB POZOSTAJĄ BEZ ODPOWIEDZI?

                        Komentarz

                        Pracuję...
                        X
                        nc+