Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Brak udziału w forum nc+ przedstawicieli

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Brak udziału w forum nc+ przedstawicieli

    Dlaczego nc+ przedstawiciele nie biorą żadnego udziału w życiu forum. Tyle pytań, a oni ograniczają się do zamykania tematów i usuwania postów.

    Czyżby oni też hołdowali zasadzie WIEM, ŻE NIC NIE WIEM?

  • #2
    mają się nie mieszać do czasu uspokojenia atmosfery, bo jeden fałszywy ruch i mogą jeszcze bardziej pogrążyć wizerunek całej platformy (o ile jeszcze jest to możliwe)

    Komentarz


    • #3
      napisał(a) zyga Zobacz post
      Tyle pytań, a oni ograniczają się do zamykania tematów i usuwania postów.
      a jak nie znają odpowiedzi ,to co mają pisać?

      Komentarz


      • #4
        Bo tutaj przedstawiciel ma tylko dwa zadania.
        1. Pisz na doradca a jak jest prosta sprawa to Ci odpowiemy a jak jest trudna to zapomnimy
        2. Usuwanie postów albo dawanie ostrzeżeń.

        Komentarz


        • #5
          Wotam.

          Przedstawiciele mogę pomóc w sprawach leżących w w kompetencjach konsultantów BOK. Z wiadomych względów nie mogą odpowiadać na pytania z innego zakresu.

          Pozdrawiam.

          nOlsbit

          Komentarz


          • #6
            Otóż to. Nie spodziewajcie się odpowiedzi na fundamentalne pytania dotyczące nowej platformy. Konsultant może zerknąć na Wasze konto, coś tam włączyć, wyłączyć i ... praktycznie tyle. Na pewno nie odpowie na temat cen nc+, kwestii programowych i innych gdzie decyzje podejmuje "góra". Pani klozetowej na dworcu też nie zapytacie o cenę biletu do Gdyni pośpieszym II klasa z zniżką dla studenta (bez obrazy dla pani klozetowej i przedstawicieli n)

            Komentarz


            • #7
              napisał(a) nOlsbit Zobacz post
              Wotam.

              Przedstawiciele mogę pomóc w sprawach leżących w w kompetencjach konsultantów BOK.
              a czy oferty dla migrujących nie są w kompetencji pracowników BOK?

              czy moderatorzy nie widzą tych zapytań czym się różnią od siebie oferty zamieszczone na stronie o tych dla migrujących? tak ciężko na to odpowiedziec?
              TNG "n" R.I.P. 21.03.2013

              "nie zrozumiałem oferty, zmigrowałem do CATV UPC i cieszę się HORIZON-em"

              Komentarz


              • #8
                Wbrew pozorom to może nie być łatwe. Ofert na stronę internetowa nie przygotował dział BOK.

                Pozdrawiam.

                nOlsbit

                Komentarz


                • #9
                  To może inaczej

                  czy jest możliwość aby moderatorzy wkleili zawartość każdego pakietu co zawiera - może być bez cen bo rozumiem ze te są rózne w zależności od "stażu" abonenta
                  TNG "n" R.I.P. 21.03.2013

                  "nie zrozumiałem oferty, zmigrowałem do CATV UPC i cieszę się HORIZON-em"

                  Komentarz


                  • #10
                    W korporacji się nie dyskutuje. W korporacji się wykonuje polecenie baz prawa do własnego zdania czy też nawet myślenia inaczej niż korporacja.

                    Komentarz


                    • #11
                      napisał(a) nOlsbit Zobacz post
                      Wbrew pozorom to może nie być łatwe.../Pozdrawiam.

                      nOlsbit
                      wbrew pozorom że oferta nc+ nawet nam się podoba, to i tak większość złoży rezygnacje w terminie regulaminowym.
                      Ofert na stronę internetowa nie przygotował dział BOK.
                      od razu się domyśliłem że to pewnie krety z PC

                      Komentarz


                      • #12
                        napisał(a) GDA Zobacz post
                        a czy oferty dla migrujących nie są w kompetencji pracowników BOK?

                        czy moderatorzy nie widzą tych zapytań czym się różnią od siebie oferty zamieszczone na stronie o tych dla migrujących? tak ciężko na to odpowiedziec?
                        Oferty są przedstawiane indywidualnie drogą telefoniczną. W przypadku trudności w nawiązaniu kontaktu z Centrum Telefonicznym Abonentów, pozostaje kontakt mailowy, aby ustalić dogodny termin kontaktu ws. oferty.

                        Komentarz


                        • #13
                          napisał(a) Artursw Zobacz post
                          Bo tutaj przedstawiciel ma tylko dwa zadania.
                          1. Pisz na doradca a jak jest prosta sprawa to Ci odpowiemy a jak jest trudna to zapomnimy
                          2. Usuwanie postów albo dawanie ostrzeżeń.
                          Skrzynka doradca znajduje zastosowanie, gdy zgłoszenie dotyczy udzielenia informacji lub doraźnej pomocy ws. Twojej Umowy i taki jest cel jej istnienia.

                          Pozdrawiam.

                          Komentarz


                          • #14
                            ło matko bosko, żywy przedstawiciel na forum....

                            Platinium+HBO+Cinemax+Filmbox+MR=109zł do 31.07.14
                            Comfort+, Extra+, 6xC+, HBO, C+VoD, MR=84,90zł do 31.10.2015
                            Superpremium+H1&2+Filmbox+MR=94,90zł od 1.11.2015

                            Komentarz


                            • #15
                              bo on jest nowy i jeszcze nie wie,że ma się nie wychylać

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X
                              nc+