Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Propozycje moderatorów forum

Zwiń
Ten wątek został przyklejony.
X
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • connor
    replied
    czyli Izoldzie pożegnasz się z forum?

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    napisał(a) Leon Zobacz post
    Czy to oznacza, że przez forum będzie można załatwiać sprawy, które teraz można załatwić jedynie dzwoniąc, np włącz/wyłącz pakiet?
    ajajaj Leon
    Tobie tylko w głowie "prywata"
    a gdzie szczytne idee?

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    napisał(a) Leon Zobacz post
    Czy to oznacza, że przez forum będzie można załatwiać sprawy, które teraz można załatwić jedynie dzwoniąc, np włącz/wyłącz pakiet?
    Za wcześnie na takie pytania, poczekaj do 1 marca. Myślę, że wtedy będzie wiadomo więcej.

    Leave a comment:


  • Leon
    replied
    napisał(a) Izold Zobacz post
    Póki co, opieką nad forum mają przejąć Konsultanci z telefonicznego BOK. Spora ekipa
    Czy to oznacza, że przez forum będzie można załatwiać sprawy, które teraz można załatwić jedynie dzwoniąc, np włącz/wyłącz pakiet?

    Leave a comment:


  • M4rKo
    replied
    napisał(a) crasher Zobacz post
    Nie chodzi mi o to, że zanim dzwonie do konsultanta, to podstawowe czynności wykonuję już wcześniej a czasem sam mówię co trzeba zrobić... albo co się stało... ale to jakoś nie trafia... Moim zdaniem 80% konsultantów nie nadaje się do swojej pracy... ale rzeczywiście nadzorowanie 24/h to na pewno plus
    Poczekajmy do zmian

    Leave a comment:


  • crasher
    replied
    napisał(a) MaroKR Zobacz post
    Rozumiem że bardziej Tobie pasują odpowiedzi "wywal ten szrot przez okno" itp??

    No to wychodzi na to, że po zmianach forum będzie "nadzorowane" 24h/7dni w tygodniu
    Nie chodzi mi o to, że zanim dzwonie do konsultanta, to podstawowe czynności wykonuję już wcześniej a czasem sam mówię co trzeba zrobić... albo co się stało... ale to jakoś nie trafia... Moim zdaniem 80% konsultantów nie nadaje się do swojej pracy... ale rzeczywiście nadzorowanie 24/h to na pewno plus

    Leave a comment:


  • M4rKo
    replied
    napisał(a) Izold Zobacz post
    ......... Za kilkanaście dni będzie wiadomo więcej.
    To teraz zacznie się odliczanie i wróżenie z "fusów".

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    napisał(a) jack Zobacz post
    Jeżeli to mają byc konsultanci z którymi ostatnio rozmawiałem, to proszę o skasowanie mojego konta.
    Poczekaj do wprowadzenia zmian, jak już wszystko będzie jasne. Z ocenami jeszcze proszę się wstrzymać, bo może okazać się, że to nie wszystkie nowości. Za kilkanaście dni będzie wiadomo więcej.

    Leave a comment:


  • jack
    replied
    Jeżeli to mają byc konsultanci z którymi ostatnio rozmawiałem, to proszę o skasowanie mojego konta.

    Leave a comment:


  • M4rKo
    replied
    napisał(a) crasher Zobacz post
    ... to krzyżyk na drogę...
    Rozumiem że bardziej Tobie pasują odpowiedzi "wywal ten szrot przez okno" itp??

    No to wychodzi na to, że po zmianach forum będzie "nadzorowane" 24h/7dni w tygodniu

    Leave a comment:


  • Elendil
    replied
    napisał(a) Izold Zobacz post
    Póki co, opieką nad forum mają przejąć Konsultanci z telefonicznego BOK.
    IMHO bad idea.... no ale zobaczymy
    Ostatni raz edytowany przez Elendil; 2011-02-22, 08:09.

    Leave a comment:


  • GDA
    replied
    napisał(a) Izold Zobacz post
    O tym nie słyszałem. Może i tak będzie...kiedyś.
    Szkoda - więc dalej będziemy zgadywać kto ma naprawdę problem, a kto jest tylko pieniaczem

    btw: mam nadzieje że konsultanci będą odpowiadać wyczerpująco na zadane pytania, no i przede wszystkim - kiedy Polsat?

    Leave a comment:


  • crasher
    replied
    napisał(a) Izold Zobacz post
    Z pewnością nie zostanie tak, jak jest. Od marca, o ile nikt nie zmieni zdania, szykują się spore zmiany dotyczące obsługi Klientów na forum.

    Niestety nie było w nich mowy, o moderatorach "cywilnych".
    Ja się boję zmian szczególnie że szczerze mówiąc, zazwyczaj po zmianach jest gorzej... Chociaż zdalne nagrywanie po dłuuuuugim czasie zostało naprawione... oczywiście bez słowa...

    Podtrzymuje moje słowa - dobrze jest jak jest. A jak rzeczywiście moderowaniem zajmą się konsultanci... to krzyżyk na drogę... To będziemy resetować recordery, wyciągać karty bo wszelaka pomoc zazwyczaj do tego się sprowadza... ;)

    Leave a comment:


  • Elendil
    replied
    napisał(a) Izold Zobacz post
    Od marca, (...) szykują się spore zmiany dotyczące obsługi Klientów na forum.
    no to oprócz ocieplenia drugi powód do niecierpliwego oczekiwania marca

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    napisał(a) GDA Zobacz post
    Ciekawie zabrzmiało - rozumiem że przez to KLIENT = ABONENT zostanie wyróżniony na forum, i nie trzeba będzie się użerać z trollami którzy "n" widzieli tylko w MM
    O tym nie słyszałem. Może i tak będzie...kiedyś.
    Póki co, opieką nad forum mają przejąć Konsultanci z telefonicznego BOK. Spora ekipa

    Leave a comment:

Pracuję...
X
nc+