Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

beszczelnośc w salonie nc+

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • bożena kocurek
    założył(a) wątek beszczelnośc w salonie nc+

    beszczelnośc w salonie nc+

    2.05.2017r udałam się do salonu nc+w plejadzie w sosnowcu celem zwrotu dekodera nadmieniam iż w tym salonie byłam 28.04,30.04 aby zwrócić dekoder pani ciągle wymyslała ,a to system nie dziala,a to jeszcze trwa umowa i tak kazała mi przyjeżdzać w /w określone dni w dniu 2.05 2017 o godz 9,30 znów udałam się do salonu aby zwrócić dekoder pani znów mnie chciała odesłać pod pretekstem iż nie działa jej system niestety poprosiłam grzecznie że pani musi mi dziś przyjąć dekoder i tu zaczął się mój horror pani zaczęła mi ubliżać ,prowokowała do awantury straszyła ochroną gdy poprosiłam o ochronę bo miałam nadzieje żę jak przyjdzie to pani przyjmie dekoder zrezygnuje z ubliżania ,prowokacji wezwania natomiast zaczęła mnie straszyć słowami ty szmato zamknij się bo jak przyjdzie ochrona to cię wyprowadzi za szmaty jak szmaciarża na to jej odpowiedziałam dlaczego mi pani ubliża to usłyszałam że mam opuścić salon ,wyjdz szmato znów mówiłam że proszę mi nie ubliżać ale to nie pomagało pani urżądziła sobie z moją osobą igrzyska i ciągle prowokowała robiąc to sprytnie bo po cichu abym tylko ja słyszała nagle mi wypisała odbiór dekodera i podała kartkę mówiąć [ciach] mam 60 lat i w życiu się z takim chamstwem nie spotkałam więc jak miałam kartkę w rękach powiedziałam że szmatą jesteś ty i wyszłam obok dzwi stała moja znajoma i oniemiała obsługą wszystko nagrywając nadmieniam iż mówię trochę głośno z racji moją wadą słuchu nigdy nikomu nie życzę takiej zniewagi i musi człowiek to wysłuchać bo nie przyjmie dekodera i ędzie straszyć że zapłacę karę 2000tyś to skandal jakich macie przedstawicieli wstyd iw= wiem że ta osoba już nie raz ubliżała przy zwrocie dekodera wstyd Uprzedzam wszystkich oddających dekoder aby z daleka omijali salon w plejadzie nie warto być poniżonym lepiej wysłać dekoder pocztą i nie być poniżanym przez przestawiciela nc+ ja już na pewno nigdy nie podpiszę umowy bo moją ambicja jest cenniejsza uważajcie /jak podpisujecie umowe to są mili jak kończycie umowę i nie podpisujecie następnej to strach się bać jak zostaniecie obsobaczenie wstyd
    Ostatni raz edytowany przez Aleksandra_nc+; 2017-05-04, 11:39.

  • lpotaczek
    replied
    Aleksandra_nc+ dziekuję, jednak z uwagi ze D-Link "przejął" produkt to uczestnictwo nc+ już nie jest potrzebne a co za tym idzie sprawe można zamknąć.

    Jednakże nc+ dużo poczyniło w ostatnim czasie w tym wymieniło konsultantów na miłych i znających się.
    Dlatego szkoda żeby salony Wam jako nc+ to psuły, a najprawdopodobniej większość ludzi sobie pójdzie gdzie indziej niż to zgłosi Wam. Zapewne do konkurencji. Dlatego najlepszym wyjściem byłyby jakieś okresowe kontrole albo obowiązkowe ankiety o jakości obsługi w danym salonie po każdej wizycie w nim i najlepiej do Centrali bo salony mogą to sztucznie nabijać jak w innym wątku nabijają formularze sprawdzenia sprzętu.

    Pozdrawiam i liczę na pozytywne rozpatrzenie sugesti ;)
    Ostatni raz edytowany przez lpotaczek; 2017-05-19, 10:03.

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    @lpotaczek,
    dziękuje, uzupełniłam zgłoszenie o przekazanie przez Ciebie informacje.

    Leave a comment:


  • lpotaczek
    replied
    Aleksandra_nc+ Dziekuje za zapoznanie sie ze sprawa, dodam iz salon nie moze wymienic produktu jednak ma obowiazek przyjac go z tytulu rekojmi gwarancyjnej i przeslac go do D-Link. Z tytulu gwarancji i zakupienia produktu od nc+ obowiazkiem salonu jest zapoznac sie dowodem zakupu i umowa oraz sprawdzic sprzet a nie zaslaniac sie czy konto jest aktywne czy nie. Gwarancja urzadzenia nie ma nic wspolnego z abonamentem a z najnormalniejsza sprzedaza. Firma nc+ oferuje swoje salony do sprzedazy produktów ktore przechodza na wlasnosc abonenta tak samo zgodnie z prawem jest zobowiazana do przyjecia ich w ramach gwarancji. Nie domagam sie wymian ale najzwyklejszego przyjecia i odeslania do serwisu. nc+ nie tylko ma mozliwosc sprawdzenia sprzetu na danej karcie z umowy ale rowniez na obojetnie jakiej, Panu najzwyczajniej w swiecie sie nie chcialu i koloryzowal fakty

    co do zaistnialej sytuacji widac ze platforma ma w powazaniu klientow, a firma D-Link jak najbardziej ich szanuje, jest to troche wstyd dla nc+ bo Oni obsluguja najnormalniej w swiecie to co Wy sprzedajecie a nie Oni sami

    jednak do rzeczy, w dn dzisiejszym serwis D-Link odebral paczke i podejmie sie naprawy

    co do salonu prosze o rozwazenie jego zamkniecia lub usuniecia z listy Centrów nc+ i przemianowanie na zwykly Punkt - salony w Myślenicach (mowa o drugim salonie) czy w Mszanie Dolnej (niestety nie jest on Centrum) o wiele bardziej zasłużyły na Centrum nc+ niż ten pożal się boże salon KAZ... jak do wyzej wymienionych salonow przyjdzie osoba ktora nawet nie ma racji to az kupila by z checia dla calej rodziny nowe uslugi pomimo ze cos jej nie dziala... a w spomnianym salonie jedyne co przychodzi do glowy to wyslanie wypowiedzenia..

    ale zeby nie bylo zakupilem max pakiet tv internetu i telefonu przez infolinie, takze nie jestem na nie a jak najbardziej za nc+ a salon sie moze...
    Ostatni raz edytowany przez lpotaczek; 2017-05-18, 17:23.

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    lpotaczek,
    uprzejmie informuję, że z uwagą zapoznałam się z treścią korespondencji. Dziękuję Ci za przekazane uwagi, które są dla nas cennym źródłem informacji o oczekiwaniach Naszych Klientów. Sprawa została przekazana do odpowiedniego działu w celu weryfikacji zdarzenia.

    Leave a comment:


  • lpotaczek
    replied
    Kolejny debilny punkt nc+ "KAZ" w Myślenicach na ul M Reja 3.
    Pan nie dość że nie ma kompletnie wiedzy, nie odróżnia kolorów to jeszcze nie jest w stanie sprawdzić modemu bo nie ma innej karty SIM... modem swieci na bialo Pan widzi na czerwono.... za duzo.... nie powiem czego

    natomiast drugi Pan ktory przychodzi z pretensjami zeby sie nie spodziewac rzetelnej obslugi jak sie kupuje przez telefon/internet a nie u nich bo nie maja z tego nic i zebym lepiej juz poszedl tam gdzie kupilem czyli na infolinie to jeszcze wygaduje debilne gadki o salonqch mercedesa ze nc+ jest jak mercedes a mercedes nie przyjmuje do serwisu zakupionego auta w innym miescie... jest totalna kompromitacja i swiadczy ze Pan nigdy nie mial Mercedesa

    dzieki takiej obsludze, takiemu braku powagi a nie mowiac o bezszczelnosci ze jak ktos kupuje na odleglosc zeby nie liczyl na pomoc w salonie
    odbierze wam wszystkich klientow a temu salonowi zarobek

    kazdy wie ze najwiecej klientow przybywa wlasnie przez zamowienia na telefon lub przez internet


    BRAWO nc+ !

    dodam ze serwis d-link byl w stanie na odleglosc stwierdzic awarie, a salon.. ba nawet Centrum nc+ trzymając w reku nie widzial jej :/
    Ostatni raz edytowany przez lpotaczek; 2017-05-15, 16:58.

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    @bożena kocurek,
    raz jeszcze dziękuję za zgłoszenie sprawy. Skarga została rozpatrzona w trybie wewnętrznym.

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    kostek88
    dziękuję za zwrócenie uwagi na błąd edytorski.

    Leave a comment:


  • kostek88
    replied
    napisał(a) Aleksandra_nc+ Zobacz post
    @bożena kocurek,
    w powstałej sytuacji, mając na uwadze pełna świadomość dyskomfortu, na który została Pani narażony,../
    "pani narażony"??
    czytając takie "coś" już mam świadomość dyskomfortu.

    Leave a comment:


  • kostek88
    replied
    A wierzycie w bajki że Aleksandra nc+ coś w tej sprawie zrobi?
    nikt nie wierzy ale to niczego nie zmienia

    Leave a comment:


  • tomek7545
    replied
    A wierzycie w bajki że Aleksandra nc+ coś w tej sprawie zrobi? tyle co i w pozostałych czyli nic ! Wiadomo że nie napisze żebyło miło, ale co ich to interesuje płacić abonament i nie dyskutować to jest podejście nc+ i ich pseudo konsultantów zy to na forum, w salonach czy tel. BOK łapa łape myje!

    Leave a comment:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    @bożena kocurek,
    w powstałej sytuacji, mając na uwadze pełna świadomość dyskomfortu, na który została Pani narażona, pragnę serdecznie Panią przeprosić. Zapewniam, iż platforma nc+ dołoży wszelkich starań, by wyeliminować podobne utrudnienia w przyszłości.
    Sprawa została przekazana do odpowiedniego działu w celu weryfikacji całego zajścia.
    Ostatni raz edytowany przez Aleksandra_nc+; 2017-05-09, 08:09.

    Leave a comment:


  • tomek7545
    replied
    Koz- Twoja wypowiedz jest strzałem w dziesiątkę...

    Leave a comment:


  • koz
    replied
    Zgadzam się z państwem od kiedy fuzja z NC+ dobiegła końca i zwolniono pracowników "n" w większości zostali pracownicy dawnej Cyfry+ którzy swoim zachowaniem podchodzą tragicznie do klientów myślą że ludzie są idiotami i nie wiedzą czego chcą....

    Leave a comment:


  • tomek7545
    replied
    Dokładnie, Chamstwo to nc+ motto...

    Leave a comment:

Pracuję...
X
nc+