Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

beszczelnośc w salonie nc+

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • #16
    Aleksandra_nc+ dziekuję, jednak z uwagi ze D-Link "przejął" produkt to uczestnictwo nc+ już nie jest potrzebne a co za tym idzie sprawe można zamknąć.

    Jednakże nc+ dużo poczyniło w ostatnim czasie w tym wymieniło konsultantów na miłych i znających się.
    Dlatego szkoda żeby salony Wam jako nc+ to psuły, a najprawdopodobniej większość ludzi sobie pójdzie gdzie indziej niż to zgłosi Wam. Zapewne do konkurencji. Dlatego najlepszym wyjściem byłyby jakieś okresowe kontrole albo obowiązkowe ankiety o jakości obsługi w danym salonie po każdej wizycie w nim i najlepiej do Centrali bo salony mogą to sztucznie nabijać jak w innym wątku nabijają formularze sprawdzenia sprzętu.

    Pozdrawiam i liczę na pozytywne rozpatrzenie sugesti ;)
    Ostatni raz edytowany przez lpotaczek; 2017-05-19, 10:03.

    Komentarz

    Pracuję...
    X
    nc+