Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

brak dostępu do kanałów tv

Zwiń
Temat został zamknięty
X
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • brak dostępu do kanałów tv

    posiadam telewizję na kartę, data ważności doładowania upłynęła w dniu 2014-04-20. W dniu wczorajszym wykonałam przelew opłacający na rok- 156 zł, programy nadal nie zostały odblokowane i wyświetla się informacja brak dostępu.
    Posiadam dekoder Technisat Digit CD e Plus.

    Nadto od jakiegoś czasu brak jest w ogóle dostępu do kanałów bezpłatnych tj. TVP 1, TVP 2, TVN itd. W funkcji aktualizacji oprogramowania brak jest informacji o możliwości aktualizacji a mimo to programy te nie działają.

    Pragne także zwrócić uwagę, że numer telefonu podany do kontaktu z serwisem telewizja na kartę, a to 22 430 77 77 pomimo wysłuchiwania przez kilka lub kilkanaście minut wspaniałej melodyjki nie powoduje połączenia z konsultantem.

  • #2
    @agnieszka2015,
    aby kanały na doładowanie zostały odblokowane, najpierw musimy zaksięgować Twoją wpłatę. Czas oczekiwania w przypadku przelewu bankowego, to z reguły 2-3 dni robocze. Po zarejestrowaniu wpłaty system automatycznie prześle uprawnienia. Natomiast w kwestii braku kanałów z pakietu bez opłat, proszę o kontakt przez skrzynkę doradca.n@info2.ncplus.com.pl. W temacie maila proszę o wpisanie nicku z forum. Z kolei w treści krótko opisz problem i podaj numer karty.

    Komentarz


    • #3
      Ja rowniez mam taki sam problem, wplata zaksiegowana 8.01.2015, data waznosci konta 9.02.2015 a programow jak nie bylo tak nie ma. Co z dalej z tym robic, dodzwonienie sie na infolinie graniczy z cudem...

      Komentarz


      • #4
        Odezwij się na doradcę zgodnie z moją sygnaturą. Ponowimy uprawnienia na kartę.
        Jeżeli potrzebujesz pomocy przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez formularz kontaktowy w moje nc+ zakładka /Napisz do nas/.
        Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.


        Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi znajdziesz na ncplus.pl/pomoc

        Komentarz


        • #5
          Wątek powielony. Zamykam

          Komentarz

          Pracuję...
          X
          nc+