Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Multiroom - brak decyzji o zmianie sprzętu

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Multiroom - brak decyzji o zmianie sprzętu

    Witam!

    Przedłużyłem umowę z NC+ tylko dlatego że konsultant zapewniał mnie że przy Multiroom dodatkowy dekoder będzie działał bez potrzeby podłączania do niego kabli czy to od anteny czy też od dekodera głównego, ponieważ architektura mojego mieszkania nie pozwala na poprowadzenie przewodów. Jednak po otrzymaniu sprzętu zorientowałem się że jest to niemożliwe a po sprawdzeniu okazało się że otrzymałem sprzęt nieprzystosowany do takiego podłączenia.
    Na chwilę obecną NC+ nie chce uznać swojej winy i zmienić mi sprzętu na taki o jakim rozmawiałem z konsultantem zasłaniając się że w rozmowie konsultant mówił jedynie o braku potrzeby połączenia dekodera głównego z uzupełniającym.
    Czy ktoś z was miał problem z tym że inaczej umawialiście się z konsultantem a otrzymaliście inną usługę lub sprzęt? W tej chwili czekam na odpowiedź NC+ jeżeli nie będzie mnie satysfakcjonowała skonsultuję się z rzecznikiem praw konsumenta i napiszę potem na forum jak sprawa stoi i w jaki sposób należy dochodzić swoich praw odnośnie umów zawieranych drogą telefoniczną.
    Pozdrawiam

  • #2
    Ale skąd dekoder miałby brać sygnał ??
    COMFORT+
    Multi+
    EXTRA+
    HBO
    Premium Sport &Film
    CANAL+ VOD
    netVOD+ konto podstawowe
    NC+ GO internet
    Multiroom Premium

    1-12: 49.90, 13-24: 99.90

    Komentarz


    • #3
      Podobno przy Multiroom Premium nie ma potrzeby doprowadzania przewodu zarówno antenowego jak i od głównego dekodera. Wystarczy że dekodery połączą się przez sieć WiFi

      Komentarz


      • #4
        No tak, ale musisz dokupić repeatery wifi do dekoderów. Sygnał antenowy wtedy nie jest potrzebny
        COMFORT+
        Multi+
        EXTRA+
        HBO
        Premium Sport &Film
        CANAL+ VOD
        netVOD+ konto podstawowe
        NC+ GO internet
        Multiroom Premium

        1-12: 49.90, 13-24: 99.90

        Komentarz


        • #5
          Jeszcze poniżej cytat ze strony internetowej opowiadającej o multiroom Premium
          "Podłączenia dodatkowe 1. Podłączenie sygnału z anteny satelitarnej i naziemnej do dekodera uzupełniającego
          Podłączenie sygnału z anteny satelitarnej do dekodera uzupełniającego [3] nie jest koniczne, ale rozszerza możliwości zestawu. Umożliwia w tym samym czasie oglądanie dwóch różnych kanałów, oraz nagrywanie programu z trzeciego kanału"

          Komentarz


          • #6
            Ja przez dłuższy czas miałem podłączony multiroom tylko przewodem od dekodera i działało. Po wifi też będzie działać. Tyle, że moje turbo i dekoder uzupełniający nie mają wifi i trzeba dokupić
            COMFORT+
            Multi+
            EXTRA+
            HBO
            Premium Sport &Film
            CANAL+ VOD
            netVOD+ konto podstawowe
            NC+ GO internet
            Multiroom Premium

            1-12: 49.90, 13-24: 99.90

            Komentarz


            • #7
              Przepraszam Ciebie bardzo ale nie wiem co to ten repa...coś tam.. W rozmowie z konsultantem sprecyzowałem moją sytuację i powinienem otrzymać taki sprzęt abym mógł to zastosować. Poza tym myślałem że skoro sprzęt jest wyposażony w Wifi to może łączyć się ze sobą bez użycia jakichkolwiek innych urządzeń pomocniczych. Czy jest inaczej? Bo jak czytam na stronie i oglądam filmiki to nie potrzeba wg mnie innych urządzeń skoro sprzęt jest wyposażony w WiFi ????

              Komentarz


              • #8
                Jakie masz dekodery ??

                W moich nie ma wifi dlatego, żeby połączyć je ze sobą po wifi trzeba dokupić specjalne urządzenia. Ja mam to z głowy ponieważ mam teraz podłączone kablem w routerze i przewodem antenowym
                COMFORT+
                Multi+
                EXTRA+
                HBO
                Premium Sport &Film
                CANAL+ VOD
                netVOD+ konto podstawowe
                NC+ GO internet
                Multiroom Premium

                1-12: 49.90, 13-24: 99.90

                Komentarz


                • #9
                  Aha. Dziękuję ci za odpowiedź bo już myślałem że jeszcze jakiś sprzęt trzeba dodatkowo dokupić. Będę czekał na odpowiedź od NC+ a jak to nie pomoże to skonsultuję się z rzecznikiem praw konsumenta i dam znać jak to wygląda.
                  Moim zdaniem opisując moją sytuację konsultantowi powinienem otrzymać sprzęt, który działa bez potrzeby doprowadzania jakichkolwiek przewodów do dekodera uzupełniającego . Jeżeli nie dostałem takiego sprzętu to otrzymałem sprzęt niezgodny z umową.

                  Komentarz


                  • #10
                    Dekodery mam takie że nie mogę tak jakbym chciał uruchomić Multiroomu a za niego płacę.
                    Dla mnie i dla NC+ jest wszystko jasne że trzeba zmienić sprzęt aby móc podłączyć Multiroom w trybie Premium, tylko do tej pory NC+ nie chce tego faktu przyjąć do wiadomości i przyznać że dostarczyła żły sprzęt, ponieważ dla mnie informacja "Multiroom Standard" nic nie mówiła w czasie rozmowy z konsultantem, dopiero po nieudanej instalacji zrozumiałem że jest jeszcze Premium i do niego trzeba inny sprzęt.

                    Komentarz


                    • #11
                      Przypominam że istnieje krucze prawny. Rozwiązanie w terminie 14 dni od daty otrzymania. Bez podania przyczyny.

                      Pozdrawiam
                      :-D

                      Komentarz


                      • #12
                        Dzieki. Wiedziałem o tym kruczku, ale na infolinii przyjęli moje zgłoszenie i myślałem ze wszystko jest jasne i czytelne. Myślałem ze taka firma jak NC+ stanie na wysokości zadania i zamieni mi ten sprzęt. Jednak oni przyjęli i dopiero w 30 dzień odpowiedzieli ze moje zgłoszenie wg nich jest bezzasadne. I minelo 14 dni 😞. Jednak mam jeszcze jedno wyjście zlozylem zgłoszenie w trybie REKOJMI i jezeli nie odpowiedza w ciagu 14 dni zgłoszenie uznaje się za zasadne. Z reszta dokladnie to obgadam z rzecznikiem praw konsumenta jak do 14 lutego nie dostane stanowiska NC+ albo stanowisko nie będzie po mojej myśli.
                        ALE DZIEKI ZA RADE😁

                        Komentarz

                        Pracuję...
                        X
                        nc+