Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Darmowa wymiana sprzętu- co z kartami.

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Darmowa wymiana sprzętu- co z kartami.

    Witam,

    Jestem Waszym klientem od początku. Dla wygody z Waszym poleceniem kupiłem dekoder w postaci karty mocowanej na tylnej ściance mojego telewizora. Bardzo wygodne rozwiązanie ponieważ nadal mogę używać tylko jednego pilota (tego od TV). Ostatnio otrzymałem informację, że będzie obowiązkowa wymiana dekoderów ponieważ dotychczasowe nie zapewniają dostatecznej jakości. Proszę o informację czy moja karta będzie wymieniona. Kupiłem ją za ok 200 zł i miałem zamiar używać przez lata. Nie informowano mnie, że niebawem będzie bezużyteczna. Również telewizor kupiłem pod tę ofertę. Jest przystosowany do używania takiej karty. Koszty były zatem spore. Teraz chcecie Państwo mnie poinformować, że nie dostarczycie mi sygnału? Nie używam zwykłego dekodera i nie zamierzam. Sądzę, że jest znacznie więcej takich klientów.

    Proszę o informację co dalej. Czy będę musiał iść z tym do sądu czy jednak coś się da wymyślić?

    Pozdrawiam,
    Marcin.

  • #2
    @marmon, napisz proszę maila zgodnie z moją sygnaturą, postaram się pomóc.

    Komentarz


    • #3
      Nie bardzo rozumiem do kogo napisać i co to znaczy "z moją sygnaturą".

      Komentarz


      • #4
        OK. Doczytałem

        Komentarz


        • #5
          Twoja sprawa wymaga analizy konta abonenckiego. Chcę sprawdzić jaki dokładnie sprzęt posiadasz.

          Sygnatura, to mój podpis, który pokazuje się pod każdym moim postem. Oto jej treść:

          "Jeżeli potrzebujesz pomocy moderatora\przedstawiciela_nc+, zachęcamy do kontaktu poprzez skrzynkę e-mail doradca@info2.ncplus.com.pl. W treści opisz problem a także podaj dane do weryfikacji (numer umowy/Abonenta lub PESEL oraz imię i nazwisko właściciela kontraktu). Z kolei w temacie wiadomości wpisz swój nick. Dołożymy wszelkich starań, abyś otrzymał odpowiedź najszybciej jak to tylko możliwe.
          Pamiętaj koniecznie o zachowaniu ciągłości korespondencji!"

          Komentarz

          Pracuję...
          X
          nc+