Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Działania marketingowe NC+ a nękanie

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Działania marketingowe NC+ a nękanie

    Witam.
    Od mniej więcej roku mam ciągłe telefony z numeru 224390419, czyli starają się mi wcisnąć jakiś pakiet NC+. Próbowałem już wszystkiego. Cofałem podczas rozmowy zgodę na dalsze działania - skutkowało tym że 2-3 dni później był kolejny telefon, groziłem sądem w końcu blokuję w telefonie ten numer. Jest chwila spokoju, mija trochę czasu i znowu telefony. W ciągu ostatniego tygodnia mam zablokowanych ponad 20 połączeń z tego numeru. A numer mój znają gdyż byłem kiedyś klientem N, a teraz mam TNK z tym numerem.

    Co mam zrobić żebyście się ode mnie z tym marketingiem odp....ili? Czy sąd jest jedyną drogą według NC?

  • #2
    @xorock,
    najmocniej przepraszam za tę sytuację. W przypadku zgłoszenia sprzeciwu wobec przetwarzaniu danych osobowych w celach marketingowych, kontakty w celu prezentacji oferty, nie powinny być wykonywane. Bardzo proszę o kontakt przez skrzynkę doradca, zgodnie z info z mojej sygnatury. Postaram się szybko wyjaśnić ten problem. W temacie maila, proszę o wpisanie nicku z forum.

    Komentarz


    • #3
      I jak dalej nękają cię telefonami czy ta interwencja pomogła?

      Komentarz


      • #4
        Znalazłem ten wątek, ponieważ chciałem napisać co myślę o telefonach z nc+.
        Wczoraj zatelefonowała do mnie pani z nc+. Jak powiedziała, nc+ obchodzi w tym roku 25 lecie powstania (moim zdaniem to chyba przesada lekka, bo koncesja na Canal + w Polsce chyba otrzymano jakieś 22 lata temu?).
        Pani nieumiejętnie chciała mnie wypytać o moje zwyczaje co do oglądania tv. Sama zaznaczyła, że pewnie nie mam czasu na telewizję, ale ona chciałby wiedzieć czy oglądam więcej sport czy filmy i ona tu widzi, że mam C+, film i film 2.
        Zapytałem się, czy w takim razie telefonuje w celu zaproponowania mi Canal + Sport lub family?
        Pani oznajmiła, że chciała wiedzieć, czy oglądam programy sportowe. Na co odpowiedziałem, że nie oglądam programów sportowych.
        I tu nastąpiło tradycyjne "a czym jest spowodowana taka decyzja".
        Ręce mi opadły.
        Czyż naprawdę muszę się tłumaczyć, co oglądam, a czego nie?
        Czyż nie można przygotować bardziej inteligentnych scenariuszy do skryptów dla tych niuni na infolinii?
        nc+: mediaBOX+; Comfort+ Premium Film 24m (04.2016)

        Komentarz


        • #5
          Niestety takie telefony się zdarzają.... Też się z tym borykam...

          Komentarz


          • #6
            napisał(a) krzysztof.ka Zobacz post
            Znalazłem ten wątek, ponieważ chciałem napisać co myślę o telefonach z nc+.
            Wczoraj zatelefonowała do mnie pani z nc+. Jak powiedziała, nc+ obchodzi w tym roku 25 lecie powstania (moim zdaniem to chyba przesada lekka, bo koncesja na Canal + w Polsce chyba otrzymano jakieś 22 lata temu?).
            Pani nieumiejętnie chciała mnie wypytać o moje zwyczaje co do oglądania tv. Sama zaznaczyła, że pewnie nie mam czasu na telewizję, ale ona chciałby wiedzieć czy oglądam więcej sport czy filmy i ona tu widzi, że mam C+, film i film 2.
            Zapytałem się, czy w takim razie telefonuje w celu zaproponowania mi Canal + Sport lub family?
            Pani oznajmiła, że chciała wiedzieć, czy oglądam programy sportowe. Na co odpowiedziałem, że nie oglądam programów sportowych.
            I tu nastąpiło tradycyjne "a czym jest spowodowana taka decyzja".
            Ręce mi opadły.
            Czyż naprawdę muszę się tłumaczyć, co oglądam, a czego nie?
            Czyż nie można przygotować bardziej inteligentnych scenariuszy do skryptów dla tych niuni na infolinii?


            Nie dość, że takie telefony są niezwykle wkurzające same w sobie to jeszcze ci konsultanci... Czy oni nie mają jakichś szkoleń?

            Komentarz

            Pracuję...
            X
            nc+