Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Doładowanie TNK HD - po jakim czasie od przelewu aktywuje się

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Doładowanie TNK HD - po jakim czasie od przelewu aktywuje się

    Witam,
    W sobotę na konto podane w dekoderze przelałem kwotę 19,90 zł w celu ponownego włączenia pakietu domowego hd. Chciałbym się dowiedzieć, po jakim czasie od otrzymania przelewu ten pakiet zostanie uruchomiony? Dodam, że płatność została wykonana za pomocą przelewu natychmiastowego, czyli pieniążki powinny być od razu na koncie TNK.

  • #2
    W weekendy banki nie księgują wpłat. Odblokowanie kanałów następuje w momencie zaksięgowania wpłaty na koncie. System automatycznie je nadaje na Twoją kartę. Maksymalny czas do zaksięgowania z jakim ja się spotkałem w przypadku przelewu to 3 dni robocze.

    Komentarz


    • #3
      Jak wcześniej napisałem przelew był wykonany za pomocą przelewu natychmiastowego i wg. http://www.sync.pl/informacje/Przelew_natychmiastowy w weekend w banku Pekao S.A. wpłaty są księgowane.

      EDIT: Czy tytuł przelewu ma znaczenie? bo nigdzie na stronie TNK nie znalazłem informacji na temat tytułów przelewów.

      Komentarz


      • #4
        Najprościej podejść do obojętnie jakiego punktu n i zapłacić kanały świecą po trzech minutach od wpłaty. Oczywiście tnk hd także można tak płacić.

        Komentarz


        • #5
          napisał(a) dwoz Zobacz post
          Jak wcześniej napisałem przelew był wykonany za pomocą przelewu natychmiastowego i wg. http://www.sync.pl/informacje/Przelew_natychmiastowy w weekend w banku Pekao S.A. wpłaty są księgowane.

          EDIT: Czy tytuł przelewu ma znaczenie? bo nigdzie na stronie TNK nie znalazłem informacji na temat tytułów przelewów.
          Wyślij mi zatem numer karty na adres doradca@n.pl i nie zapomnij o nick'u.
          Zaraz sprawdzę jak tam z Twoim kontem.

          Komentarz


          • #6
            Mam wrażenie, że infolinia chyba ma jakieś profity z naszej kwoty połączenia czyli 1,23 PLN za minutę!!!. Czas oczekiwania 7 minut i dalej nic zmusił mnie do przerwania połączenia. Jeszcze trochę i koszt by sięgnął miesięcznego abonamentu Pakietu Domowego HD. Lekka przesada. Chciałem zapytać o procedurę aktywacji konta po zaksięgowaniu swojego konta. Czy odbywa się to z automatu, czy czekamy, aż szanowna Pani Jadzia sprawdza przelewy i ręcznie podaje dalej komu przesunąć wajchę żeby programy zaczęły działać. Moja wpłata została już na 1000% zaksięgowana na Waszym koncie, a ja programów nadal nie mam.
            Ostatni raz edytowany przez borejek3; 2013-07-12, 20:14.

            Komentarz


            • #7
              napisał(a) borejek3 Zobacz post
              Moja wpłata została już na 1000% zaksięgowana na Waszym koncie, a ja programów nadal nie mam.
              To ja Ci powiem za darmo, bez infolinii. Po pierwsze link pod którym sprawdzisz, czy konto zostało doładowane:

              https://ssl.telewizjanakarte.pl/tnk_...oladowania.php

              Po drugie trzymaj włączone TVP1 HD na tym kanale lecą uprawnienia (ale dopiero wtedy jak sprawdzisz, że konto zostało przedłużone).

              Komentarz


              • #8
                Uprawnienia wysyłane są automatycznie po zaksięgowaniu wpłaty. Jak słusznie zauważył @sonikus należy mieć na uwadze iż środki muszą wpłynąć na nasze konto. Na podanej stronie możesz sprawdzić sobie stan konta. Jeżeli pieniądze już wpłynęły to możesz napisać do nas wg danych zawartych w mojej sygnaturze a wtedy my wyślemy Ci uprawnienia.

                Komentarz


                • #9
                  Witam
                  Mam podobny problem z kartą tnk zmigrowaną do smart hd+. Dokonałem migracji w piątek 30.08.2013r, po czym opłaciłem kartę przelewem internetowym. Do tej pory uprawnienia na karcie się nie pojawiły, a na stronie tnk sprawdzałem ważność karty i pisze że jest nieopłacona.
                  U mnie w banku jest informacja, że przelew został zasięgowany. Kiedy mogę spodziewac się przesłania uprawnień?

                  Komentarz


                  • #10
                    napisał(a) rudi81 Zobacz post
                    Witam
                    Mam podobny problem z kartą tnk zmigrowaną do smart hd+. Dokonałem migracji w piątek 30.08.2013r, po czym opłaciłem kartę przelewem internetowym. Do tej pory uprawnienia na karcie się nie pojawiły, a na stronie tnk sprawdzałem ważność karty i pisze że jest nieopłacona.
                    U mnie w banku jest informacja, że przelew został zasięgowany. Kiedy mogę spodziewac się przesłania uprawnień?
                    Prawdopodobnie Twój przelew zostanie zaksięgowany w poniedziałek.
                    Miej na uwadze, że przelew mógł wyjść z Twojego banku, jednak mógł nie załapać się już na transzę przychodzącą do banku docelowego. Uzbrój się w cierpliwość.

                    Dla potwierdzenia, prześlij zgodnie z moją sygnaturą numer Twojej karty.

                    Komentarz


                    • #11
                      Karta w dalszym ciągu widnieje na stronie tnk jako nieopłacona. Czy link do sprawdzania ważności karty tnk https://ssl.telewizjanakarte.pl/spra...oladowania.php jest aktualny również po przejściu na ofertę smart hd+?

                      Komentarz


                      • #12
                        napisał(a) rudi81 Zobacz post
                        Karta w dalszym ciągu widnieje na stronie tnk jako nieopłacona. Czy link do sprawdzania ważności karty tnk https://ssl.telewizjanakarte.pl/spra...oladowania.php jest aktualny również po przejściu na ofertę smart hd+?
                        ja mam dawna kartę TNK HD i jej się wcale nie da doładować

                        a jak wpisuje numer karty 017 *** *** -* to wywala ze dane nie poprawne
                        kartę aktywowałem w czerwcu poprzez SMS 31 sierpnia skończyły się uprawnienia nawet kanały bez opłat przestały działać

                        wykupiłem przez internet doładowanie tej karty w sobotę i tak sobie mailujemy bo oni nie są w stanie tej karty doładować
                        jeszcze parę maili cierpliwość mi się skończy i karta pójdzie do kosza
                        Ostatni raz edytowany przez sq5nbk; 2013-09-02, 16:13.

                        Komentarz


                        • #13
                          W weekendy i dni wolne od pracy banki nie księgują przelewów. Dlatego też taka sytuacja nie jest niczym dziwnym. W momencie zaksięgowania środków automatycznie system wysyła uprawnienia na wykupione pakiety.

                          Komentarz


                          • #14
                            brak uprawnien

                            W dniu 7.10.2013 zostal zaksiegowany przelew. Pisze ze mam pakiet domowy do 8.11.2013 a nadal mam brak uprawnien. Numer karty to [ciach] .
                            Ostatni raz edytowany przez Jurek_nc+; 2013-10-08, 15:32.

                            Komentarz


                            • #15
                              napisał(a) 1general1 Zobacz post
                              W dniu 7.10.2013 zostal zaksiegowany przelew. Pisze ze mam pakiet domowy do 8.11.2013 a nadal mam brak uprawnien. Numer karty to [ciach] .
                              Takich danych nie podajemy publicznie.
                              Uprawnienia na Twoją kartę zostały wysłane. Pozostaw dekoder na TVP1HD i poczekaj.

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X
                              nc+