Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Pojemność skrzynek wiadomości.

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Pojemność skrzynek wiadomości.

    Witam.
    Post ten jest apelem do administracji forum (nie przedstawicieli) oto aby zdjęto ograniczenia ze skrzynek wiadomości prywatnych przedstawicieli na forum.

    Coraz częściej dochodzi do sytuacji że nie mogę wysłać wiadomości do dyżurnego przedstawiciela bo ten ma zapchaną skrzynkę wiadomości.
    Wiem od pani Olgi że przedstawiciele zgłaszali już zapotrzebowanie jednak bezskutecznie. Jest to dla mnie sytuacja absurdalna, do BOKu dodzwonić się ciężko a i połączenia trzeba opłacić z własnej kieszeni.
    Z doświadczenia własnego wiem że zmiana pojemności skrzynki dla zdefiniowanej grupy użytkowników zajmuje 3 minuty dla średnio wprawnego administratora a podejrzewam że Grupa ITI zatrudnia doświadczonych specjalistów w tych dziedzinach.
    Czy nie można poświęcić kilku minut na tak błahą i prostą czynność aby umożliwić przedstawicielom łatwy kontakt z klientem?
    W chwili obecnej próbując rozwiązać jakiś problem, nawet po dniu trzeba od nowa przedstawiać go i całe swoje dane, przepisywać nawet jeżeli nie uległy zmianie (statusy, numery kart, umów) bo przecież przedstawiciel nie jest w stanie zapamiętać tylu kontaktów z klientem, a i ciągłość sprawy łatwiej będzie wtedy utrzymać i przedstawiciel sobie będzie mógł rzucić okiem na poprzednią korespondecję co ułatwi całość i przyśpieszy proces realizacji zgłoszenia, co będzie skutkowało większym procentem zrealizowanych zgłoszeń w trakcie dyżuru.

    Chcę też przy okazji podziękować przedstawicielom, bo wykonują masę pracy której infolinia nie potrafi wykonać w rozsądnym czasie, ich odpowiedźi są zawsze precyzyjne i przedstawiciele potrafią odpowiedzieć na każde pytanie (no może nie wiedzą kiedy spadnie śnieg w końcu ).

    Więc jeszcze raz apeluję o zwiększenie pojemności skrzynek przedstawicieli.

    Liczę na Waszą pomoc w rozbudowaniu tego apelu, Wasze opinie na ten temat.

    Pozdrawiam
    Parzysz

  • #2
    napisał(a) Parzysz Zobacz post
    Witam.
    Post ten jest apelem do administracji forum (nie przedstawicieli) oto aby zdjęto ograniczenia ze skrzynek wiadomości prywatnych przedstawicieli na forum.

    Coraz częściej dochodzi do sytuacji że nie mogę wysłać wiadomości do dyżurnego przedstawiciela bo ten ma zapchaną skrzynkę wiadomości.
    Wiem od pani Olgi że przedstawiciele zgłaszali już zapotrzebowanie jednak bezskutecznie. Jest to dla mnie sytuacja absurdalna, do BOKu dodzwonić się ciężko a i połączenia trzeba opłacić z własnej kieszeni.
    Z doświadczenia własnego wiem że zmiana pojemności skrzynki dla zdefiniowanej grupy użytkowników zajmuje 3 minuty dla średnio wprawnego administratora a podejrzewam że Grupa ITI zatrudnia doświadczonych specjalistów w tych dziedzinach.
    Czy nie można poświęcić kilku minut na tak błahą i prostą czynność aby umożliwić przedstawicielom łatwy kontakt z klientem?
    W chwili obecnej próbując rozwiązać jakiś problem, nawet po dniu trzeba od nowa przedstawiać go i całe swoje dane, przepisywać nawet jeżeli nie uległy zmianie (statusy, numery kart, umów) bo przecież przedstawiciel nie jest w stanie zapamiętać tylu kontaktów z klientem, a i ciągłość sprawy łatwiej będzie wtedy utrzymać i przedstawiciel sobie będzie mógł rzucić okiem na poprzednią korespondecję co ułatwi całość i przyśpieszy proces realizacji zgłoszenia, co będzie skutkowało większym procentem zrealizowanych zgłoszeń w trakcie dyżuru.

    Chcę też przy okazji podziękować przedstawicielom, bo wykonują masę pracy której infolinia nie potrafi wykonać w rozsądnym czasie, ich odpowiedźi są zawsze precyzyjne i przedstawiciele potrafią odpowiedzieć na każde pytanie (no może nie wiedzą kiedy spadnie śnieg w końcu ).

    Więc jeszcze raz apeluję o zwiększenie pojemności skrzynek przedstawicieli.

    Liczę na Waszą pomoc w rozbudowaniu tego apelu, Wasze opinie na ten temat.

    Pozdrawiam
    Parzysz
    Chyba nie wiesz co piszesz, na forum jest sporo użytkowników i jak by każdy z nas wysłał PW do przedstawiciela to nie wiem czy zdołał by wyłapać któremu to abonentowi potrzebna jest pilna pomoc
    Samsung UE40C7000 3D
    CLRA/CARBO
    Samsung T240HD
    2850ST/APOLLO multiroom

    Komentarz


    • #3
      Jestem jak najbardziej za. Dzięki przedstawicielom można o wiele szybciej załatwić większość problemów beż zbędnego wydawania kasy na połączenia telefoniczne (nie raz trzeba czekać na połączenie 15,20 a nawet 30 min!!!) -tylko jak mają pomagać, skoro nie da się wysłać do nich wiadomości z powody pełnej skrzynki???
      Więc apelujemy: Zwiększyć pojemności skrzynek!!
      ;)

      napisał(a) szymm2 Zobacz post
      Chyba nie wiesz co piszesz, na forum jest sporo użytkowników i jak by każdy z nas wysłał PW do przedstawiciela to nie wiem czy zdołał by wyłapać któremu to abonentowi potrzebna jest pilna pomoc
      A teraz to mają tyle miejsca, że tylko mieszczą się te wiadomości z "błahymi sprawami" a na "ważne" nie ma miejsca....
      Ostatni raz edytowany przez marfm76; 2011-12-22, 19:16.
      mediaBOX+ / PRV ADB 3740SX
      Extra+ z C+ (8) za 74,90 zł/m-c na 24 mc-e (31-01-2020)
      ASTRA+HOTBIRD

      Komentarz


      • #4
        napisał(a) marfm76 Zobacz post
        Jestem jak najbardziej za. Dzięki przedstawicielom można o wiele szybciej załatwić większość problemów beż zbędnego wydawania kasy na połączenia telefoniczne (nie raz trzeba czekać na połączenie 15,20 a nawet 30 min!!!) -tylko jak mają pomagać, skoro nie da się wysłać do nich wiadomości z powody pełnej skrzynki???
        Więc apelujemy: Zwiększyć pojemności skrzynek!!
        ;)


        A teraz to mają tyle miejsca, że tylko mieszczą się te wiadomości z "błahymi sprawami" a na "ważne" nie ma miejsca....
        Mi pojemność 50 wiadomości wydaję się słuszna, ludzie piszą czasami błahe zapytania do przedstawicieli, i jak spłynie taki wiadomości 40 to może z 10 będzie tych o pilną pomoc. Więc jak sobie wyobrażasz jak zwiększą pojemność, przypuśćmy do 100 to 80 będą błahe zapytania a 10 ważne lub pilne, jak to odfiltrować ??
        Samsung UE40C7000 3D
        CLRA/CARBO
        Samsung T240HD
        2850ST/APOLLO multiroom

        Komentarz


        • #5
          Czytając na szybko i sobie sortując po folderach chociażby, albo po tytułach sobie kombinować, wiem że część osób będzie pisać POMOCY!!! itp. jednak są osoby potrafiące sprecyzować się w temacie.

          A co do tego ze za duzo wiadomosci by mieli wtedy, sam próbując aktywować multiroom zapełniłem pisząc z p. Olgą dwa razy skrzynkę, późniejsza korespondecja w sprawie dalszych problemow zrobila to ponownie. Więc nawet dla ogarnięcia o co chodzi by to było użyteczne.

          Komentarz


          • #6
            napisał(a) szymm2 Zobacz post
            Mi pojemność 50 wiadomości wydaję się słuszna, ludzie piszą czasami błahe zapytania do przedstawicieli, i jak spłynie taki wiadomości 40 to może z 10 będzie tych o pilną pomoc. Więc jak sobie wyobrażasz jak zwiększą pojemność, przypuśćmy do 100 to 80 będą błahe zapytania a 10 ważne lub pilne, jak to odfiltrować ??
            Zauważ, że to nie jest tylko inicjatywa użytkowników forum, ale jak podaje Parzysz :
            napisał(a) Parzysz Zobacz post
            ...Wiem od pani Olgi że przedstawiciele zgłaszali już zapotrzebowanie jednak bezskutecznie.
            Czyli jest im potrzebne powiększenie skrzynek. Skoro p.Olga czy też p.Dawid wielokrotnie udzielali nam pomocy oszczędzając czas i pieniądze, które trzeba by było wydać na telefony do BOA, to chyba możemy teraz spróbować im pomóc, prawda??
            mediaBOX+ / PRV ADB 3740SX
            Extra+ z C+ (8) za 74,90 zł/m-c na 24 mc-e (31-01-2020)
            ASTRA+HOTBIRD

            Komentarz


            • #7
              napisał(a) szymm2 Zobacz post
              Mi pojemność 50 wiadomości wydaję się słuszna
              Dla Ciebie może i słuszna i Tobie wystarcza.

              napisał(a) szymm2 Zobacz post
              Więc jak sobie wyobrażasz jak zwiększą pojemność, przypuśćmy do 100 to 80 będą błahe zapytania a 10 ważne lub pilne, jak to odfiltrować ??
              Takie zwiększenie o którym Ty tu piszesz to nic nie da, ja mam na myśli wpisanie wartości maksymalnej jaką przyjmie silnik tak, aby te skrzynki nie mogły zostać zapchane.
              Uprzedzę kolejne pytanie.
              Użytkownik może sobie wyłączyć skrzynkę na czas swojej nieobecności tak aby nikt nie wysyłał wiadomości gdy się wylogujemy, to by skutkowało tym że przedstawiciel ma nadal ciągłość wypowiedzi i jej historię a jednocześnie nie dostaje miliona wiadomości gdy jest offline.

              Komentarz


              • #8
                Za male, 50 to nic.
                Je ne suis pas d'accord avec ce que vous dites, mais je me battrai jusqu'au bout pour que vous puissiez le dire.

                Komentarz

                Pracuję...
                X
                nc+