Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Brak sygnału,wadliwy dekoder,brak możliwości wymiany dekodera!!! :((

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Brak sygnału,wadliwy dekoder,brak możliwości wymiany dekodera!!! :((

    Witam.
    Mam pytanie,czy ktoś był już w podobnej sytuacji jak ja. Otóż z mężem mamy telewizje N już od jakiś 3 lat,nigdy nie było problemów,dopiero w tym roku. Średnio co miesiąc traciły się programy,po ok tyg, i niezliczonych telefonach udawało się to jakoś włączyć,w końcu przy kolejnym razie,na infolini Pan polecił mi wymianę dekodera,bo prawdopodobnie będzie wadliwy. Wszystko byłoby w porządky gdyby nie to że zajechałam do serwisu i przy wymianie okazało się że widnieje informacja "dekoder odczepiony od umowy"[był to piątek]. Pan z serwisu zalecił mi zostawienie u nich dekodera i że oni bedą pisać i dzwonić żeby wyjaśnić sytuację tak by jak najszybciej ten dekoder mi wymienić. Ja zadzwoniłam na infolinie N gdzie okazało się że niby wszystko jest w porządku,po czym Pan z serwisu też zadzwonił na swoją infolinie i przy głębszym dochodzeniu do umowy okazuje się że ten błąd jednak istnieje. Minęło 6 dni roboczych i nic,dzwonie na telefonie N ,tam ciągle mówią mi że wszystko jest w porządku,w serwisie ciągle czekają na odpowiedź....i tak jestem bez dekodera i bez możliwości oglądania telewizji. Czy ktoś może mi poradzić co mam zrobić? czy w takiej sytuacji mamy prawo wypowiedzieć umowę bez ponoszenia kosztów,czyli kary umownej itp? Bo naprawde nie mam ochoty czekać miesiącami aż to zrobią
    Pozdrawiam

  • #2
    na poczatek proponuje wniesc oficjalna reklamacje z zadaniem upustu na abonament w tym miesiacu

    a takze napisac do przedstawiciela na forum ktory z reguly takie sytuacje pomoze rozwiazac
    TNG "n" R.I.P. 21.03.2013

    "nie zrozumiałem oferty, zmigrowałem do CATV UPC i cieszę się HORIZON-em"

    Komentarz

    Pracuję...
    X
    nc+