Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Małe pytanko

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Małe pytanko

    Witam wszystkich

    Mam mały problem a o to on:
    Gdy chcem się zalogować do ICA wpisuje numer klienta(nr Abonenta) oraz haslo literowe(20 znaków ;O )ktore mam napisane na umowie ale po chwili wyskakuje ze hasło jest błędne.
    Da sie jakos zmienić owe haslo? Czy znow musze dzwonic do BOK i czekac 2 godziny na odebranie tel. przez konsultanta?

  • #2
    napisał(a) srogi Zobacz post
    Witam wszystkich

    Mam mały problem a o to on:
    Gdy chcem się zalogować do ICA wpisuje numer klienta(nr Abonenta) oraz haslo literowe(20 znaków ;O )ktore mam napisane na umowie ale po chwili wyskakuje ze hasło jest błędne.
    Da sie jakos zmienić owe haslo? Czy znow musze dzwonic do BOK i czekac 2 godziny na odebranie tel. przez konsultanta?
    poprzez dekoder, wymagane jest hasło cyfrowe, ICA, na stronie N-ki, hasło literowe (tak w nawiasie, maksymalny czas oczekiwania na konsultanta w BOK, przynajmniej w moim przypadku, wynosi do 3-ech, minut, wystarczy dobrze słuchać)
    Pozdrawiam.

    Komentarz


    • #3
      można też zadzwonić jako nowy abonent i szybko się łączysz

      Komentarz


      • #4
        napisał(a) srogi Zobacz post
        Witam wszystkich

        Mam mały problem a o to on:
        Gdy chcem się zalogować do ICA wpisuje numer klienta(nr Abonenta) oraz haslo literowe(20 znaków ;O )ktore mam napisane na umowie ale po chwili wyskakuje ze hasło jest błędne.
        Da sie jakos zmienić owe haslo? Czy znow musze dzwonic do BOK i czekac 2 godziny na odebranie tel. przez konsultanta?
        Podaj nr umowy i hasło na PW.

        Komentarz


        • #5
          Problem

          mam problem : od ok. 1 kwietnia zaczął się mój problem z "n"
          Dostałem nie swój pakiet miałem cały pakiet oprócz tych filmowych od 100 kanału do chyba 112 ,
          pakiet mi się skrócił nie dostałem pakietu kanałów dla dzieci i discovery, i kod pin się nie zgadza dzieci mam małe a zona nie ogląda telewizji , gdy chciałem przedzwonić to przy dzwonieniu trzeba podać kod pin



          proszę o pomoc nie wiem co robić ???

          Komentarz


          • #6
            Pisać prywatną wiadomość do przedstawiciela na tym forum, opisać całą sprawę, podać dane umowy i czekać na odpowiedź. Tak będzie najszybciej.

            Komentarz


            • #7
              napisał(a) bo1996 Zobacz post
              mam problem : od ok. 1 kwietnia zaczął się mój problem z "n"
              Dostałem nie swój pakiet miałem cały pakiet oprócz tych filmowych od 100 kanału do chyba 112 ,
              pakiet mi się skrócił nie dostałem pakietu kanałów dla dzieci i discovery, i kod pin się nie zgadza dzieci mam małe a zona nie ogląda telewizji , gdy chciałem przedzwonić to przy dzwonieniu trzeba podać kod pin



              proszę o pomoc nie wiem co robić ???
              Wystarczy numer abonenta i jedno z haseł, masz na umowie
              Pozdrawiam.

              Komentarz


              • #8
                Widzę, że monika_n jest online --> http://nhdtv.pl/forum/member.php?u=31948

                Pisz

                Komentarz

                Pracuję...
                X
                nc+