Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Pytanie do przedstawicieli Telewizji N

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Pytanie do przedstawicieli Telewizji N

    Witam.
    Jestem ciekawa czy w końcu znajdzie się w tej firmie chociaż jedna osoba z prawdziwymi kompetencjami do wyjaśnienia mojej sprawy, ponieważ wasze BOK do niczego się nie nadaje. Nazywacie się "Telewizja Nowej Generacji", co w tym przypadku raczej inaczej się odnosi. Dzwoniąc do Was każdy pracownik twierdzi co innego i robi co innego. Żeby usłyszeć konkret i prawdziwa odpowiedź to chyba jest nie możliwe. Aby porozmawiać z osobą bardziej kompetentną jest niemożliwe bo taki zastrzegacie sobie inny kontakt, że jest w końcu żenujące. Czy ktoś zajmie się moją sprawą jak należy, czy czeka mnie wizyta w UOKiK-u lub Rzecznika Praw Konsumenta ze skargą na wsze usługi. Chciałabym się tylko zapytać, dlaczego tak trudno jest wam wysłać do mnie drugi dekoder uzupełniający.3 grudnia podpisałam umowa na usługę "Full - Multiroom". No cóż pierwszy dekoder dotarł bez problemu, zaś drugi już chyba nie dotrze, wnioskując na traktowaniu przez Was swojego klienta, którego macie za przeproszeniem "w d...ie". Nie będę opisywać całej sprawy, wiem tylko że mój dekoder jest w firmie, która świadczy usługę wysyłki do abonentów dekoderów. Jeżeli znajdzie się chodź jedna osoba kompetentna i życzliwa, która w końcu wyjaśni ta sprawę byłabym wdzięczna.
    Ostatni raz edytowany przez Monika_nc+; 2011-07-17, 12:34. Powód: usunięty mail :)

  • #2
    Joasiu nie podawaj maila na forum bo otrzymasz megaspam...
    a moderator moze sie z Tobą skontaktowac na PW ...
    Hollywood, CLRA/CARBO + nMultiroomHD

    Komentarz


    • #3
      Dzięki, ale nie otwieram takich e maili, a tak poza tym to nie liczę że ktoś się odezwie. Jest to tylko olejna próba i forma kontaktu. To wszystko.

      Komentarz


      • #4
        Nie potrafię zrozumieć tego typu problemów.
        Wkładka mięsna zawiniła.
        Próbuję się z nią skontaktować albo pytam po imieniu i nazwisku konsultanta czy załatwi mi tą sprawę.
        Dzwoniąc kolejny raz do TEGO SAMEGO konsultanta pytam jak postępy.
        Jakie odpowiedzi dostawałaś ?
        Dekoder wysłany, dekoder będzie wysłany (kiedy?), dekoder nigdy nie będzie wysłany ?
        EXTRA + HBO + Cinemax + 8xCanal+ - 64,93zł do 31.07.2015

        Komentarz


        • #5
          Wygląda na to że to standard w BOK.
          Kolejny "zadowolony z kontaktu" >>> http://nhdtv.pl/forum/showthread.php...932#post413932

          @asmaxs, napisz pw do Izolda-admina , lubi się zajmować takimi sprawami.
          Ostatni raz edytowany przez BTW; 2011-01-19, 09:47.
          sigpic

          Komentarz


          • #6
            Dekoder został wysłany 17.12.2010. Ale z powodu licznych perypetii został do nich zwrócony 30.12.2010. O tym nie będę się już rozpisywać. Jak przez trzy tygodnie nasi "kompetentni" konsultanci jeszcze nie ustalili gdzie jest ten dekoder. W systemie mają z data 23.12.2010 w doredzęniu - nie wiedziałam, że paczka idzie 3 tyg. Posiadam wszystkie potwierdzenia odbioru mojego dekoder u nadawcy oraz mam kontakt z osoba, która zajmuje się wysyłaniem tych dekoderów. Oni zaś jedyne co tylko proszą o chwile cierpliwości. A najlepsze to to, że nie mogą odpowiedzieć kiedy będzie wysłany i czy w ogóle. Jeden mówi co innego od drugiego i gdzie tu prawda i fachowa pomoc.
            Życzliwi konsultanci my nie jesteśmy aby się przed wami szmacic.
            Wiedze, że jest wiele osób, którzy maja z wami problemy. Może jakiaś zbiorowa skarga na Was do UOKiK za sposob traktowania klienta sie należy. Może wtedy zacznienie lepiej wykonywac swoja pracę

            Komentarz


            • #7
              OMG, kurierowi się pewnie zapodziało.
              Pracuję w firmie, w której wysyłamy dziennie 30-50 paczek.
              Nie raz się trafia, że paczka przechodzi złe skanowanie albo list przewozowy się odkleja i wtedy paczka leży gdzieś na sortowni.
              Jak nikt się po nią nie zgłasza to tak leży i leży.
              Ciężko ją później zlokalizować.
              Pewnie w tym jest kłopot i nie potrzeba się wyżywać na konsultantach n`ki.
              EXTRA + HBO + Cinemax + 8xCanal+ - 64,93zł do 31.07.2015

              Komentarz


              • #8
                Paczkę sama znalazłam jest u nadawcy i mam to potwierdzone. Tylko nadawcą nie jest n-ka zaś inna firma. A to, że n-ka ma nieład w systemie to nie moja wina. Ja tylko chcę to wyjaśnić. Bo jak ktoś ma korzystać z opcji multiroom na jednym dekoderze.

                Komentarz


                • #9
                  Pytanie do przedstawicieli:
                  Czy jest w ogóle możliwe ( nawet teoretycznie) dołączenie do oferty TNG programu Orane Sport bo w końcu macie umowę z TP. Czy przez to że OS transmituje ekstraklasę i ma umowę z C+ nie możecie włączyć tego kanału do swojej oferty. Proszę o odpowiedź
                  17.08.11-30.09.12 WR+ nPremium
                  1.09.12 Mini full+MRS 89 zł
                  1.06.13 Silver+6C+ HBO + MRS 79 zł
                  1.06.14 Co wyżej za średnią 65 zł
                  ADB 2850st
                  CLRA 500 GB
                  ITI 5800S

                  Komentarz


                  • #10
                    napisał(a) asmaxs Zobacz post
                    Witam.
                    Jestem ciekawa czy w końcu znajdzie się w tej firmie chociaż jedna osoba z prawdziwymi kompetencjami do wyjaśnienia mojej sprawy, ponieważ wasze BOK do niczego się nie nadaje. Nazywacie się "Telewizja Nowej Generacji", co w tym przypadku raczej inaczej się odnosi. Dzwoniąc do Was każdy pracownik twierdzi co innego i robi co innego. Żeby usłyszeć konkret i prawdziwa odpowiedź to chyba jest nie możliwe. Aby porozmawiać z osobą bardziej kompetentną jest niemożliwe bo taki zastrzegacie sobie inny kontakt, że jest w końcu żenujące. Czy ktoś zajmie się moją sprawą jak należy, czy czeka mnie wizyta w UOKiK-u lub Rzecznika Praw Konsumenta ze skargą na wsze usługi. Chciałabym się tylko zapytać, dlaczego tak trudno jest wam wysłać do mnie drugi dekoder uzupełniający.3 grudnia podpisałam umowa na usługę "Full - Multiroom". No cóż pierwszy dekoder dotarł bez problemu, zaś drugi już chyba nie dotrze, wnioskując na traktowaniu przez Was swojego klienta, którego macie za przeproszeniem "w d...ie". Nie będę opisywać całej sprawy, wiem tylko że mój dekoder jest w firmie, która świadczy usługę wysyłki do abonentów dekoderów. Jeżeli znajdzie się chodź jedna osoba kompetentna i życzliwa, która w końcu wyjaśni ta sprawę byłabym wdzięczna. Podaje adres e mail: joasiapawlak85@op.pl
                    Sprawdź priv.

                    Komentarz


                    • #11
                      Izold skoro już tu zawitałeś to odpowiedź na pytanie czy taki kanał jest możliwy do wprowadzenia, nie chce informacji kiedy co i jak tylko czy jest taka możliwość
                      17.08.11-30.09.12 WR+ nPremium
                      1.09.12 Mini full+MRS 89 zł
                      1.06.13 Silver+6C+ HBO + MRS 79 zł
                      1.06.14 Co wyżej za średnią 65 zł
                      ADB 2850st
                      CLRA 500 GB
                      ITI 5800S

                      Komentarz


                      • #12
                        napisał(a) maciej87 Zobacz post
                        Izold skoro już tu zawitałeś to odpowiedź na pytanie czy taki kanał jest możliwy do wprowadzenia, nie chce informacji kiedy co i jak tylko czy jest taka możliwość

                        Wątpię, chyba, że dojdzie do ustaleń "zakulisowych", ale to już zupełnie inna bajka i raczej mało prawdopodobna...

                        Komentarz


                        • #13
                          A ja mam szybkie pytanie do przedstawicieli n. Izold, czemu do kosza trafiają konkretne odpowiedzi na konkretne tematy, np brak sygnału na Baby i FTV, a cały "chłam szumu" informacyjnego jest tolerowany, nie wystarczyło zamknąć temat
                          Było BZZB/BLUE
                          Przegrałem walkę o CLRA/CARBO + 2850ST/APOLLO w MR jak wchodził w życie.
                          Teraz wróciłem z MR standard. Jako nowy okazało się że mogę mieć lepiej.
                          Niestety nie na dlugo

                          Komentarz


                          • #14
                            napisał(a) Rafik_ Zobacz post
                            A ja mam szybkie pytanie do przedstawicieli n. Izold, czemu do kosza trafiają konkretne odpowiedzi na konkretne tematy, np brak sygnału na Baby i FTV, a cały "chłam szumu" informacyjnego jest tolerowany, nie wystarczyło zamknąć temat
                            Ponieważ powielają wcześniej istniejące wątki.

                            Komentarz


                            • #15
                              27.01.2011 dostałam wreszcie swój dekoder uzupełniający. Super.
                              Okazuje się, że znowu nie jest tak pięknie jakby to wyglądało.
                              Znowu nie mogę korzystać z drugiego dekodera bo ktoś wprowadził ze dane dekoderów w systemie. To się nazywa profesjonalizm. Po raz kolejny muszę czekać, aż łaskawie ktoś to wyjaśni. Dlaczego musi być tyle problemów?

                              Komentarz

                              Pracuję...
                              X
                              nc+