Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Problem !!!!!!!!!

Zwiń
X
  • Filtruj
  • Czas
  • Pokaż
Clear All
new posts

  • Problem !!!!!!!!!

    Witam !!
    Jak ja mam sie skontaktowac z telewizja n zeby wylaczyc dwa pakiety i dodtatkowe opcje zeby za to nie placic a juz zaplacilem za hbo filmbox cinemax z tego powodu ze nie moglem sie dodzwonic !! probowalem wyslac maila ale bledny format jest "nkontakt(at)n.pl" to jest przesada !!!! jeszcze do nich wysle list !! czy ktos moze spotkal sie z takim czyms , co zrobic bo juz czlowiek nie wyrabia !!???????????

  • #2
    napisał(a) wizd Zobacz post
    Witam !!
    probowalem wyslac maila ale bledny format jest "nkontakt(at)n.pl"
    Może to i głupie pytanie ale je zadam

    czy zastąpiłeś (at) "małpą" czyli @ ?
    TNG "n" R.I.P. 21.03.2013

    "nie zrozumiałem oferty, zmigrowałem do CATV UPC i cieszę się HORIZON-em"

    Komentarz


    • #3
      masz racje zrobie to ale mnie to rozbawilo , zaraz wysle ! w sklepie mi powiedziano ze moge sobie wylaczyc uslugi na stronie nki ale niestety nie ma takiej opcji !!!

      Komentarz


      • #4
        Póki co w nBok możesz jedynie włączyć opcje dodatkowe, wyłaczyć je możesz kotzystając z automatu telefonicznego (nie musisz oczekiwać na rozmowę z konsultantem) lub za pomocą e-mail ale w poprawnym formacie
        TNG "n" R.I.P. 21.03.2013

        "nie zrozumiałem oferty, zmigrowałem do CATV UPC i cieszę się HORIZON-em"

        Komentarz


        • #5
          z jakiego automatu !!!???? dzwonie z komorki i nic

          Komentarz


          • #6
            napisał(a) wizd Zobacz post
            z jakiego automatu !!!???? dzwonie z komorki i nic
            Kolego spokojnie, nie panikuj.. nie powielaj wątków. http://nhdtv.pl/forum/showthread.php?t=9596

            Dzwonisz pod nr 0801055505 (lub inny dla klientów) przez menu wył. (tonowe wybieranie) bez konieczności poł. z konsultantem, opcjia modyfikacji pakietów/opcji dodatkowych. Przygotuj sobie nr umowy oraz hasło cyfrowe.

            I nie zaśmiecaj wiecej forum.. no stress


            napisał(a) wizd Zobacz post
            masz racje zrobie to ale mnie to rozbawilo , zaraz wysle ! w sklepie mi powiedziano ze moge sobie wylaczyc uslugi na stronie nki ale niestety nie ma takiej opcji !!!
            Mi w sklepie powiedziano że mogę w każdej chwili za pomoca NBoxa polecieć na marsa... czytaj umowy, regulaminy żebyś później nie obudził się z ręką w nocniku jak to ma miejsce teraz..
            Ostatni raz edytowany przez Dodek1984; 2008-12-18, 14:11.

            Komentarz


            • #7
              to prosze mi to wyytlumaczyc jak na wyl. menu ??

              Komentarz


              • #8
                zrobilem tak jak mowiles wylaczylem HBO !! ale chcialbym tez zrezygnowac z dwoch pakietow i tego juz nie mozna zrobic !!! tez chce wyrzucic opcje Vod !! na poczatku wspolpraca byla fantastyczna lecz teraz sa same problemy

                Komentarz


                • #9
                  Proszę zatem zgłosić rezygnację z pakietów i VOD drogą mailową na adres nkontakt@n.pl
                  W mailu proszę zamieścić nr umowy i hasło cyfrowe.

                  Komentarz


                  • #10
                    zrobilem to wczesniej ale bez hasla cyfrowego , ponownie wysle

                    Komentarz


                    • #11
                      po dzwonilem sobie ale wszystko co bylo mozliwe wywalilem czyli filmbox cinemax hbo i jeszcze pakiet hbo i cinemax !! szkoda tylko ze trzeba za kazdym razem dzwonic jak sie rezygnuje z jednego kanalu to musialem 4 razy dzwonic i sluchac sekretarki sadze ze wy lepiej wychodzicie na telefonach niz na hdtv pazernosc !!!!

                      Komentarz

                      Pracuję...
                      X
                      nc+