PDA

Zobacz pełną wersję : Informacje na stronie NC+, infolinia vs. rzeczywistosc


coren
2013-11-05, 14:33
Krotko mowiac:
Na stronie ncplus, kolekcja Canal+VOD, wewnatrz NetVOD+ widnieje z takim opisem "Jeszcze więcej produkcji filmowych i seriali znanych z anteny CANAL+. Kolekcja darmowa.", nie ma zadnej gwiazdki, zadnych dodatkowych informacji, tutaj zrodlo: Oficjalna strona NetVOD+ (http://ncplus.pl/co-ogladac/wypozyczalnia-vod/netvod-plus).

Podczas rozmowy z konsultantem przez telefon, na poczatku tez twierdzil, ze ta kolekcja wymaga pakietu z Canal+ itp, kazal mi czekac, zapytal mnie gdzie na stronie znalazlem informacje, ze jest to kolekcja darmowa, kazal poczekac znowu chwile pogadalismy, znowu kazal mi poczekac, no i jak po raz kolejny do mnie wrocil, stwierdzil, ze faktycznie ta kolekcja wymaga aktywacji dodatkowego darmowego pakietu. Trzy razy sie upewnialem, ze ten pakiet jest darmowy i da mi dostep do Canal+VOD w netVOD+ a on to za kazdym razem potwierdzil. Zapytal, czy pakiet dodatkowy aktywowac, potwierdzilem i kazal poczekac godzine i wszystko powinno dzialac.

Minely kolejne 2h, kolejny konsultant twierdzi, ze to tylko dla posiadaczy Pakietu z Canal+.

Jak to w koncu jest? Wasza strona ewidentnie wprowadza w blad informując, że jest to kolekcja darmowa, bo nie ma gwiazdki, ktora mowila by, ze wymagany jest wyzszy pakiet. No i na koniec musze zapytac jaki dodatkowy i darmowy pakiet wlasciwie zostal u mnie aktywowany?

Paweł_nc+
2013-11-05, 21:52
Kolekcja CANAL+ VOD (zarówno wersja dostępna z poziomu dysku twardego dekodera, jak i poprzez netVOD+) udostępniana jest bezpłatnie Abonentom, którzy posiadają dostęp do co najmniej pakietu CANAL+ Platinum.

dexu
2013-11-06, 08:22
Czyli dla abonentow, ktorzy posiadaja dostep do calej paczki canal +.

Ja posiadam cala paczke a mimo to nie mam dostepu do tych kolekcji.

Dlaczego ? Poniewaz u mnie nazywo sie to canal + gold wzbogacony o opcje ekstra.

Posiadam wiecej opcji niz pakiet platinium a mimo to z tych kolekcji nie noge korzystac. Takie one darmowe. SICK.

Kipcior
2013-11-06, 09:21
No właśnie też się zastanawiałem w czym tkwi haczyk, mam wsdzystkie canal+, ale w opcji Silver + dwie paczki promocyjne Film i Premiere. I mam rozumieć, że mimo posiadania wszystkich kanałów canal+ nie mam VOD bo są one na zasadzie dodatkowych paczek, a nie całego platinum?? Jeśli tak, to dziwne to podejście, ale z drugiej strony i tak nie ma tam nic ciekawego - wszystko to co leci na normalnych kanałach więć mając nagrywarkę sam sobie to VOS moge stworzyć :)

Kibo no hikari
2013-11-06, 09:32
Mam wrażenie, że jesteście niereformowalni,bo nowemu klientowi ciężko się dziwić,ale migrującym wygom ;-) widziały gały co brały albo co negocjowały i za ile...? Wystarczy przeczytać warunki opcji dodatkowej Platinum by wiedzieć czy VOD się należy czy nie.

dexu
2013-11-06, 11:13
Ja wiem, że tego nie ma w pakiecie - przy aneksowaniu wiedziałem o tym.
Mam to co było w starym fullu. Więc to całkiem logiczne.

Wkurza fakt, że pakiet pakietowi nie równy.

Kibo no hikari
2013-11-06, 11:19
Ja wiem, że tego nie ma w pakiecie - przy aneksowaniu wiedziałem o tym.
Mam to co było w starym fullu. Więc to całkiem logiczne.

Wkurza fakt, że pakiet pakietowi nie równy.

Byle jak,ale jednakowo to oferta dla nowych klientów a lepiej może mieć przedłużający umowę po negocjacjach i to jak najbardziej ma sens. Jestem się skłonny założyć dexu, że co niektórych szlag trafia jak widzą ile płacisz za swój pakiet. Wierzę również, iż wybrałeś go świadomie ze względu na cenę i zawartość.

dexu
2013-11-06, 11:32
Masz wiele racji w tym co piszesz.

Tak, był to mój świadomy wybór.

Coraz częściej oglądam telewizję na żądanie - nie pamiętam kiedy oglądałem coś na żywo, po za meczykami :)

Zapewne dobry kontent VOD będzie miał dla mnie większe znaczenie przy kolejnych negocjacjach.

tiesto_77
2013-11-06, 14:11
Witam. To ja tez mam pytanko mam dostep do pelnej oferty premium Canal+ 6 kanalow to dlaczego nie mam dostepu do kolekcji Canal + vod bedac dawniej w Nce majac nPremium HD mialem tez dostep do nPremium VOD dlaczego to rozwiazanie nie jest stosowane obecnie.Prosze o odpowiedz w tej sprawie nie ukrywam ze jestem zainteresowany mozliwoscia ogladania tej kolekcji bo nie zawsze mam czas ogladac premiery w Canal+.Prosze nc+_przedstawicieli o wypowiedz i pomoc w tej sprawie

Kipcior
2013-11-06, 15:25
Mam wrażenie, że jesteście niereformowalni,bo nowemu klientowi ciężko się dziwić,ale migrującym wygom ;-) widziały gały co brały albo co negocjowały i za ile...? Wystarczy przeczytać warunki opcji dodatkowej Platinum by wiedzieć czy VOD się należy czy nie.

Akurat VOD mnie nigdy nie interesowało bo jak napisałem miałem to cudo za czasów enki i nic ponad to co leciało na zwykłych kanałach tam nie było. Mówię na bazie doświadczeń z npremium i tymże VOD. Co więcej te same pozycje wskakiwały co parę tygodni i tak w kółko. Stąd też nie interesowało mnie czy to jest w pakiecie który zamawiam czy tez nie. Pytam bardziej z ciekawości czy moderator będzie w stanie jednoznacznie odpowiedzieć :)

Paweł_nc+
2013-11-06, 15:28
@tiesto_77,
jak już wspominałem wczoraj, kolekcja CANAL+ VOD oferowana jest od pakietu CANAL+ Platinum.
Jeżeli zdecydowałeś się przykładowo na promocję CANAL+ Silver, a jako dodatek otrzymałeś od nas dostęp do pozostałych 4 kanałów CANAL+, to kolekcja nie będzie dostępna na Twoim dekoderze.

Kipcior
2013-11-06, 15:45
Dziękuję za odpowiedź. Jak dla mnie żadna strata. Ogólnie nie bardzo rozumiem koncepcję tego VOD, bo to jak dla mnie samo przez się wyklucza. No bo, żeby mieć to VOD trzeba mieć dekoder z nagrywarką, a jak już ktoś ma te nagrywarkę to te same filmy może sobie nagrać samemu z kanałów. I nie musi wtedy czekać, az ktoś mu to udostepni w kolekcji :) No, ale co ja tam wiem, widać są amatorzy tej usługi :)

Ale do protokołu dodam, że jest to jeden z elementów naciągania klientów na rózne nazwy i kombinacje promocji, bo w gruncie rzeczy dwóch klientów ma tą samą podstawkę czyli 6 kanałów canal+, a jednak z uwagi na inne nazwy/składowe jednak traktuje się ich inaczej :) :)

Kibo no hikari
2013-11-06, 15:56
...
Ale do protokołu dodam, że jest to jeden z elementów naciągania klientów na rózne nazwy i kombinacje promocji, bo w gruncie rzeczy dwóch klientów ma tą samą podstawkę czyli 6 kanałów canal+, a jednak z uwagi na inne nazwy/składowe jednak traktuje się ich inaczej :) :)

Ale zauważ,iż Ci klienci również inaczej płacą toteż różnice zawartości nie zaskakują specjalnie,bo oryginalnej promocji Platinum nie wynegocjujesz w cenie Universe+/6xCanal+.

keretey
2013-11-06, 21:12
Jeżeli zdecydowałeś się przykładowo na promocję CANAL+ Silver, a jako dodatek otrzymałeś od nas dostęp do pozostałych 4 kanałów CANAL+, to kolekcja nie będzie dostępna na Twoim dekoderze.

Pogrubienie jest moje. Co do decydowania się - wybacz ale to fikcja.
Umowa była zawierana na Universe + i 6xC+ + 3xHBO.
A że aneks na tą samą kwotę łaskawie wysłano po 6 miesiącach i tym razem nazywa się C+ Silver...
Wygląda na to, że i wtedy i teraz dość losowo pojawiają się nazwy promocji Universe+/C+Silver/C+Gold. Jedyny wyjątek, gdzie było jasno powiedziane jaka promocja i z czym się je to Full Extra (nazwa z pamięci).

Nie, nie brakuje mi VODów, ale nie trafia do mnie argument o "decydowaniu się" na promocje.

newpablo
2015-01-13, 12:43
Od tygodnia czekam na aktywacje tej opcji w netvod+ na moim dekoderze,czy w końcu doczekam się aż jakiś doradca przeczyta moje maile i aktywuje mi tę opcję?pozdrawiam

Paweł_nc+
2015-01-13, 14:33
@newpablo,
obecnie odpowiadamy na maile z dzisiejszego poranka. Jesli więc napisałeś do nas tydzień temu i nie otrzymałeś odpowiedzi, proszę o ponowny kontakt zgodnie z info z mojej sygnatury.

newpablo
2015-01-13, 16:11
@newpablo,
obecnie odpowiadamy na maile z dzisiejszego poranka. Jesli więc napisałeś do nas tydzień temu i nie otrzymałeś odpowiedzi, proszę o ponowny kontakt zgodnie z info z mojej sygnatury.
pisałem ,ale do ica nc+ na formularzu-niestety bez efektu,prosze zatem Pana o interwencje .pozdrawiam

dizmar
2015-01-13, 16:37
pisałem ,ale do ica nc+ na formularzu-niestety bez efektu...
Na formularz to nikt nie zagląda. Wiadomo od dawna.

hamsterrrrr
2015-01-13, 18:30
Na formularz to nikt nie zagląda. Wiadomo od dawna.

Znawca tematu się znalazł...:D

Ghq
2015-01-18, 23:24
Próbując obejrzeć film z Canal+ VOD i Ale Kino+ wyświetla komunikat: /Błąd serwera. Prosimy spróbuj później. Pamiętaj, że możesz skorzystać z innej kolekcji. #NGOOO ()/


Mój pakiet:

Pakiet COMFORT+

ANTENA PREMIUM
Aktywacja WIFI Premiumbox 549
Multi+
HBO GO HB ITI
EXTRA+
HBO
Premium Sport &Film
netVOD+ konto podstawowe
Najem WiFi Premiumbox+ 20 zł
CANAL+ VOD

Ww. komunikat wyświetla się od samego początku umowy, tj od grudnia 2014r.