PDA

Zobacz pełną wersję : W oczekiwaniu na aktywację...


Strony : 1 2 [3]

jan465
2011-12-22, 11:15
Witam, zakupilem N-ke i wszystko ladnie podlaczeylem, sciagnela sie aktualizacja (mam bialy dekder z dvbt) po aktualizacji wyswietlil sie ekran aktywacyjny, a po 24h zniknal, pobral liste kanalow, w tle leci tvp1, a do tego WCIAZ WYSKAKUJE KONFIGURACJA MULTIROOM KTÓREJ ZA ZADNE SKARBY NIE MOZNA WYLACZYC I PRZEZ TO NIE MOZNA KORZYSTAC Z DEKODERA. Nie zamawialem zadnej uslugi multiroom i zamowilem tylko 1 bialy dekoder..

Czy ktos wie co sie stalo i jak temu zaradzic?

bielas75
2011-12-22, 13:38
Jasny gwint , u mnie sytuacja jest identyczna.Czy to objaw braku aktywacji? A święta tuż tuż:wsciekly_t:

uzyszkodnik
2011-12-22, 13:40
SETUP Niebieski, Niebieski 7,3,7,3,8

korzen603
2011-12-22, 14:16
Proszę o odpowiedź czy można rozwiązać umowę jeżeli ta aktywacja trwa tak długo?? z góry dziękuje

jan465
2011-12-22, 14:36
SETUP Niebieski, Niebieski 7,3,7,3,8

to jest rozwiazanie?? jak sie to wpisuje?

marfm76
2011-12-22, 15:20
SETUP Niebieski, Niebieski 7,3,7,3,8

to jest rozwiazanie?? jak sie to wpisuje?
To jest rozwiązanie podanie w sposób "łopatologiczny:
Wciskasz na pilocie przycisk SETUP -następnie dwa razy NIEBIESKI guzik, a później po kolei przyciski na pilocie z numerkami 7, 3, 7, 3, 8 -prościej wytłumaczyć się nie da...

elo33
2011-12-22, 17:32
ile można czekać?! ponad 70h i nic .. zrezygnowałem z cyfrowego polsatu przesedłem na n a tu totalne rozczarowanie. Konsultanci nie potrafią odpowiedzieć na zadne pytanie i slysze tylko odpowiedzi typu "Moze dzisiaj, moze jutro moze za miesiac". Jest jakas opcja zerwania umowy ?

mustang7
2011-12-22, 17:40
Ja czekałem na aktywację nowego dekodera turbo od poniedziałku i dziś (3 dni) wreszcie mam sygnał. Dziękuję przedstawicielom n z tego forum za pomoc.

korzen603
2011-12-22, 17:59
Ja czekałem na aktywację nowego dekodera turbo od poniedziałku i dziś (3 dni) wreszcie mam sygnał. Dziękuję przedstawicielom n z tego forum za pomoc.

możesz coś więcej napisać o tej pomocy przedstawiciela??

jan465
2011-12-22, 19:05
To jest rozwiązanie podanie w sposób "łopatologiczny:
Wciskasz na pilocie przycisk SETUP -następnie dwa razy NIEBIESKI guzik, a później po kolei przyciski na pilocie z numerkami 7, 3, 7, 3, 8 -prościej wytłumaczyć się nie da...

Fajnie, tylko ze nic sie nie dzieje.... probuje roznych trikow z tym kodem i nic nie pomaga.

zbycho1970
2011-12-22, 19:36
ile można czekać?! ponad 70h i nic .. zrezygnowałem z cyfrowego polsatu przesedłem na n a tu totalne rozczarowanie. Konsultanci nie potrafią odpowiedzieć na zadne pytanie i slysze tylko odpowiedzi typu "Moze dzisiaj, moze jutro moze za miesiac". Jest jakas opcja zerwania umowy ?


Witam serdecznie
Jestem "starym" abonentem N . Postanowiłem sobie polepszyć i zgodziłem się od 1 grudnia przedłużyć umowę w Promocji "Wymiana recordera na recorder +aktywacja Turbo dla abonentów"+ multiroom standard HD
Nowy recorder otrzymałem 19 grudnia ,stary zabrał kurier, po podłączeniu do instalacji antenowej ,załadowało sie oprogramowanie turbo ,i zagościł na ekranie tv "ekran aktywacyjny" i tak już mija czwarta doba
Dalej w skrócie. Osiem telefonów do BOK średnio po 30 min. każdy, 4 reklamacje. Zapewnienie o dołożeniu starań przez dział techniczny abym na święta miał TV .O multiroomie to nawet nie myślę bo drugi tuner jeszcze nie został wysłany
Moj nr umowy ,Nr zgłoszenia o aktywacje 180124,Nr decodera,karty i conax -znam już na pamięć

Podobno stary decoder funkcjonuje w systemie jako aktywny ,zastanawiam się dlaczego oddałem go kurierowi
I taki sarkastyczny żart może zmieńcie melodie oczekiwania w BOK na kolędę , zamiast oglądać N-kę będę na święta słuchał koled przez telefon

Tomushi
2011-12-22, 22:10
I taki sarkastyczny żart może zmieńcie melodie oczekiwania w BOK na kolędę , zamiast oglądać N-kę będę na święta słuchał koled przez telefon
Niezle, niezle :rotfl:

jan465
2011-12-23, 09:53
SETUP Niebieski, Niebieski 7,3,7,3,8

Dziala:) pomylilem tylko maly niebieski z duzym niebieskim. Dzieki i pozdrawiam

bielas75
2011-12-23, 10:02
Witam ponownie. Tak więc sekwencja klawiszy na reset zadziałała ale niestety tylko do wyłaczenia dekodera, po ponownym rozruchu problem sie powtarza tzn wyswietla że dekoder pobrał nową konfiguracje i znowu są ustawienia multiroomu. Druga sprawa to to ze nie mam wszystkich kanałów.

nOlsbit
2011-12-23, 10:19
Witam.Witam ponownie. Tak więc sekwencja klawiszy na reset zadziałała ale niestety tylko do wyłaczenia dekodera, po ponownym rozruchu problem sie powtarza tzn wyswietla że dekoder pobrał nową konfiguracje i znowu są ustawienia multiroomu. Druga sprawa to to ze nie mam wszystkich kanałów.
Jeśli otrzymałeś dekoder ITI-2850ST do zwykłej umowy abonamentowej, a przełącza się on do konfiguracji multiroom, to musisz ten problem zgłosić do BOK. Możesz napisać do przedstawiciela 'n' na forum (link (http://nhdtv.pl/forum/showthread.php?t=23375)).

Pozdrawiam.

nOlsbit (http://nhdtv.pl/forum/search.php?do=finduser&u=6329)

bielas75
2011-12-23, 12:01
Zadzwoniłem do BOK, i jakie było moje zdziwienie gdy pani powiedziała ze nie ma mojej umowy w systemie (podpisana 20.12.11-kurier nie zostawił kopi )ale zgłoszenie przyjeła wiec zostaje tylko czekać.Mam tylko nadzieje że naprawią mi przed świętami .

korzen603
2011-12-23, 14:49
ja już tracę nadzieję. Można powiedzieć że poruszyłem niebo i ziemię i nic. Wychodzi na to że płacę abonament za ekran aktywacyjny. Jeszcze dziś składam reklamację i wnoszę o rozwiązanie umowy. Zdąrze jeszcze przed świętami zmienić operatora.

kropek114
2011-12-23, 19:53
Ja po prawie półtora miesiąca walki dzisiaj odniosłem dekoder do APSu i powiedziałem by by Telewizji Nowej Generacji :D :D :D .

Niech tak dalej postępują ze swoimi chlebodawcami , to długo ten biznes się nie utrzyma .

Dedline minął o godz 18,00 - technicy skończyli pracę i przez dwa dni nawet nie dotknęli się do mojego zgłoszenia , nie wspominając o kasie wywalonej w błoto na telefony , moich nerwach i stresie .

Przez prawie półtora miesiąca nie potrafiono wywiązać się z umowy , więc mają jednego abonenta mniej .

Pozdrawiam wszystkich dzielnie walczących z tym molochem i Wesołych Świąt życzę .

zbycho1970
2011-12-24, 01:09
Witam wszystkich czekających na aktywację

Właśnie zadzwoniłem po raz dziesiąty do N , od 19 grudnia czekam na aktywację / to już piąta doba/ , zgłosiłem kolejną reklamację , i usłyszałem , że konsultantowi jest bardzo przykro , ale w soboty i święta dział techniczny nie przeprowadza operacji polegających na aktywowaniu recorderów , kart , itd

Więc święta mam bez telewizij

Pozdrawiam wszystkich skazanych przez N-kę na oglądanie w święta ekranu aktywacyjnego

bielus1
2011-12-24, 01:58
Wczoraj rano wymieniłem zepsuty dekoder(oczywiście kolejną godzinę delektuje się ekranem aktywacyjnym), ładnie mnie n-ka załatwiła na święta. Cisną się same przekleństwa.

misam
2011-12-24, 10:52
Witam to mnie sie udało ....wczoraj zniknoł upierdliwy ekran aktywacyjny.
Teraz czekac tylko ,na aktywacje multiroomu,pozdrawiam wszystkich życząc wesołych świąt.

centaurvet
2011-12-24, 15:57
No to podnieśliście mnie na duchu bo ja walczę z drobnymi upierdliwościami od 6 tygodni na początku się permanentnie wieszało po wizycie w serwisie skasowali mnie na 25 zł i powiedzieli że wszystko dobrze bo u nich po twardym resecie wszystko działa (oprogramowanie podstawowe) i żeby wszystkie funkcje były to trzeba czekać aż będzie pełna aktywacja, no i wymienić konwerter bo pewnie to jego wina no to kupiłem w serwisie taki co to jest super. Przedtem miałem 80% mocy na obydwu antenach i 100 % jakości teraz też dekoder.Jak się powiesił znowu usłyszałem że mam złą instalację antenową i serwis może mi zainstalować antenę odpłatnie a dopiero potem jak się będzie wieszać to może uznać reklamację i wymienić dekoder.Po bliżej nieokreślonej kolejnej aktualizacji odbieram ale już nagrać nie bardzo mogę bo mam zanik sygnału jak wyłączę pilotem, albo wyłącze tv wtedy działa zabezpieczenie przed kopiowaniem błąd hdmi i nagrania brak czy może ktoś z was ma pomysł jak temu zaradzić?

eemill
2011-12-29, 18:02
Ja najpierw czekałem 2 tygodnie! na turbodekoder. teraz czekam od 21 grudnia na aktywację.

P A R A N O J A !!!

Nie wiem czy sie śmiać czy płakać. Jedno pewne choćby skały sr...... i nawet jeśli będę miał gorszą ofertę u konkurencji to i tak nie przedłużę umowy z n.

Pozdrawiam wszystkich oczekujących na aktywację

Pawel.P_n
2011-12-29, 18:38
Wszyscy Abonenci, mający problem z uruchomieniem oferty, zamiast wyżalać się na forum powinni przesłać na priva nr umowy lub Abonenta i jedno z haseł aktywnemu moderatorowi.

eemill
2011-12-29, 18:55
Przepraszam. Nerwy. Tak też zrobiłem.

No ale jeżeli kilka razy ktoś coś obiecuje i nic to człowiek się denerwuje.

Dlaczego moderatorzy mogą coś poradzić a konsultanci nic nie mogą.
Człowiek później wrzuca wszystkich do jednego worka.

Pilot
2011-12-29, 19:09
Przepraszam. Nerwy. Tak też zrobiłem.

No ale jeżeli kilka razy ktoś coś obiecuje i nic to człowiek się denerwuje.

Dlaczego moderatorzy mogą coś poradzić a konsultanci nic nie mogą.
Człowiek później wrzuca wszystkich do jednego worka.
Dlatego że iż faktycznie ludzie (przedstawiciele) na forum coś faktycznie robią, ludzie o ile dodzwonisz się, to trafiasz z reguły na mur, "najsam wpwierw" numerki, czekasz, konsultacja z konsultantem, prawie sukces, czekasz i nic co dziwne też mają te same monitory i powiedzmy możliwości, e tam już nie rozpisuję się, 89min. wczoraj wydzwonione z komórek, rozbity o podłogę telefon stacjonarny, mam czasami też dosyć, ale jestem i krwi nie jednemu przedstawicielowi zepsuję. :spoko:
Dzisiaj testuję obietnice przedstawiciela N-ki, z czasem realizacji zgłoszenia :)

superafi
2011-12-29, 21:13
Witam,

Piszę, bo od wczoraj moim jedynym źródłem wiedzy o świecie nie jest tvn a radio internetowe.....z powodu oczekiwania na aktywacje.

Przerobiłem opcje przekładania kabla między gniazdami antenowymi, restarty samemu oraz z telefonem przy uchu............i nic.

Rozumiem, że w tej chwili tylko "wybrańcy" nie muszą już oglądać tego "blue screen'a", ja jednak do nich nie należę i mam nadzieję, że jutro spełnią się obietnice przedstawicieli N i będę mógł cokolwiek obejrzeć.

Mam jednak pytanie:
1. czy w oczekiwaniu na aktywacje dekoder musi być włączony całkowicie, czy tylko w trybie czuwania?
2. czy w momencie aktywacji będzie trzeba coś zatwierdzić w określonym czasie, czy poprostu włączy sie któryś kanał i to zakończy cały proces aktywacji?

Z góry dziękuję za odpowiedzi, które pewnie już gdzieś były na forum, ale wolę się upewnić.

superafi
2011-12-30, 13:51
O godzinie 13:30 zniknął "blue screen" i pojawił się kanał.
Kosztowało mnie to wiele nerwów i 2 dni zmarnowanego urlopu, więc wybaczcie że nie dziękuję nikomu, ponieważ sprawa powinna być załatwiona od ręki.

Na drugi raz poczytam o problemach ludzi ze sprzętem zanim wezmę sobie na głowę coś co zmarnuje mi kilka godzin z życia.

Pozostaje jeszcze zgłoszenie reklamacji do korekty abonamentu i kończę sprawę.

Życzę wszystkim wszystkiego dobrego w nowym roku, a w szczególności otrzymywania tego, za co płacimy pieniędzmi, na które ciężko pracuje każdy z Nas.

Pozdrawiam,

Superafi

McMiglanc
2012-01-04, 00:58
Witam ,

od tygodnia mamy nowy, czarny dekoder 250Gb. (przedluzenie umowy z bialego na czarny)
Od tego czasu brak aktywacji. W poniedzialek 01.01.12 zostal podpiety (przemeldowany).
Mimo tego mamy do tej chwili jeszcze ekran aktywacyjny.
Dekoder nie reaguje na resety i ponowne startowanie . (dochodzi do niebieskiego ekranu aktywacyjnego i stop)

Prosze o pomoc moderatora,

McMiglanc

leszkomieszko
2012-01-04, 01:32
Wszyscy Abonenci, mający problem z uruchomieniem oferty, zamiast wyżalać się na forum powinni przesłać na priva nr umowy lub Abonenta i jedno z haseł aktywnemu moderatorowi.

No to mam pytanie, skoro inaczej nie można nic załatwić :D
Kiedy, w jakich godzinach można zastać chociaż jednego aktywnego??
Trzeba się umówić, czy trzeba polować ??

I jeszcze jedno - Taka info jak w ramce, powinna być wytłuszczonym drukiem i w powiększeniu - na wszystkich reklamach i ofertach n , bo to skandal, co się tu z klientem wyprawia !!!

Gemini
2012-01-04, 22:00
Ja podpisałem umowę w piątek, próbowałem zalogować się dzisiaj w ICA - błędny numer klienta; próbowalem się zalogować używając telefonu - to samo, autoryzacja niemożliwa. Na infolinię dodzwonić się nie można. Dzisiaj zainstalowana została u mnie antena; czekałem 3h - aktywacja nadal trwala, więc wyłaczyłem dekoder, przeprowadziłem aktualizacje no i kolejna godzina leci, a ekran aktywacyjny nie znika... Nie wiem czy kurier nie odesłał umowy do N czy to N w burdelu znaleźć się nie może albo wada dekodera...
Wiedziałem, że gładko nie może pójść żeby kupić i po prostu używać...

bielus1
2012-01-05, 15:26
Skontaktuj się z którymś z przedstawicieli forum : http://nhdtv.pl/forum/showthread.php?t=23375 Oni na pewno Ci pomogą.

Gemini
2012-01-05, 17:44
Udało się z infolinią - o 15 aktywowało się :) Pan przedstawiciel z forum również zareagował. Jak na razie opinie, które czytałem w internecie o fatalnie i niemiłej obsłudze nie sprawdziły się - i cale szczescie. Oby tak dalej. Mam nadzieje, ze wiecej problemow nie bede mial :)

ewaldus
2012-01-05, 18:22
Znajomy wzial dzisiaj nke. Przyjechal do domu, podlaczyl decoder i po 10min wszystko smigalo. Czyli jakas godzina od zlozenia podpisu na umowie.

Aska123PL
2012-01-09, 17:14
Tylko przedstawiciele tutaj na forum pomogą:) infolinia jest tylko do informacji oni tam nic nie umieją zrobić poza sprawdzeniem w komputerze jaki jest stan zlecenia.Próbujcie pisac do moderatrów, jak jeden ma zapelniona skrzynke probować do drugiego az do skutku:) i duuuuuzo cierpliwosci zycze i wszystkiego dobrego w tym Nowym Roku:)

zqyx
2012-01-11, 09:22
Wczoraj rano wyłączyłem turbo dekoder jak zwykle do stanu czuwania planując jednocześnie nagranie czegoś w nocy. Mam instalację jednoantenową. Rano włączyłem dekoder i bodajże od 7 jest aktywacja. Siła i jakość 100.
Ile to jeszcze potrwa?...

karwasza
2012-01-11, 10:06
U mnie podobna sytuacja, wczoraj włączył się czerwony ekran i brak dostępu a później ekran aktywacyjny o co tu chodzi. Rachunki płacone w czasie. Nr klienta [dane usunięte]

Michał_nc+
2012-01-11, 10:08
U mnie podobna sytuacja, wczoraj włączył się czerwony ekran i brak dostępu a później ekran aktywacyjny o co tu chodzi. Rachunki płacone w czasie. Nr klienta [dane usunięte]

Proszę napisać do mnie prywatną wiadomość z danymi dekodera które posiadasz oraz numerem klienta. Postaram się pomóc.

roo12
2012-01-11, 10:47
mam taka sama sytuacje, wczoraj normalnie wszystko dzialalo, dzisiaj jest ekran aktywacyjny :(

Andrew55
2012-01-11, 11:35
U mnie dzisiaj rano w turbaczu było podobnie, zrobiłem reset bez kasowania dysku i....nic,o dziwo,o godz. 6 rano, po 6 minutach czekania, dodzwoniłem się do konsultanta i wprowadził dane recordera na konto i wszystko na razie działa , recorder wymieniony 15.12.2011,wszystko po aktywacji dotąd było ok,chociaż zaplanowany wczoraj wieczorem do nagrania film ,nagrał sie tylko częściowo.

Aninianin
2012-01-11, 14:18
A ja od dzisiaj mam ekran aktywacyjny na jednej z umow, bo po wymianie dekodera nikt go do systemu nie wprowadzil... I dzis po miesiacu to wyszlo .

magikos
2012-01-11, 21:57
U mnie dzisiaj rano w turbaczu było podobnie, zrobiłem reset bez kasowania dysku i....nic,o dziwo,o godz. 6 rano, po 6 minutach czekania, dodzwoniłem się do konsultanta i wprowadził dane recordera na konto i wszystko na razie działa , recorder wymieniony 15.12.2011,wszystko po aktywacji dotąd było ok,chociaż zaplanowany wczoraj wieczorem do nagrania film ,nagrał sie tylko częściowo.

Ja mam tosamo, napisałem przed chwilą do jednego z konsultantów zobaczymy co mnie jutro rano zastanie, czy znowu ekran aktywacyjny, dzisiaj cały dzień mam tylko to, a dodzwonienie się do BOKu graniczy :zly: z cudem.....

p_s
2012-01-13, 16:21
Dodzwonienie się graniczy z cudem, ale się udało... tylko co z tego..!!!
Brak sygnału zauważyłem ok północy - poczekałem do rana - bez zmian (ekran aktywacyjny).
Pierwszy konsultant - pospisywał nr seryjne i proszę czekać 24 godziny.
Po 30 godzinach - drugi - proszę czekać 24 godziny....

i mija kolejny dzień bez TV :zly: , a rachunki opłacane, umowa przedłużona..:zly: :zly:

we2121
2012-01-17, 12:20
Czesc, rozpoczelam aktywacje w sobote i nadal mam ekran aktywujacy na zmiane z czerwona informacja o nieaktywnosci kanalow, zaczynam sie wkurzac, przez 5 lat mialam cyfrowy polsat i zero problemow i zachcialo mi sie dekodera z nagrywarka...

we2121
2012-01-18, 11:18
I kolejny dzien z ekranem aktywacyjnym...:zly:

korona-191
2012-01-18, 12:46
I kolejny dzien z ekranem aktywacyjnym...:zly:

Napisz na PW numer umowy i jedno z haseł. Sprawdzę tą aktywację.

we2121
2012-01-18, 18:54
Napisz na PW numer umowy i jedno z haseł. Sprawdzę tą aktywację.

Dzieki za pomoc ale masz pelna skrzynke i nie moge Ci nic wyslac.

Dawid_nc+
2012-01-18, 18:59
Dzieki za pomoc ale masz pelna skrzynke i nie moge Ci nic wyslac.

Wyślij dane do mnie.

we2121
2012-01-19, 10:41
Łukasz_n, Michał_n i Dawid_n dzięki za szybką reakcję, teraz mam zresetować dekoder i może to pomoże :spoko:

Augustus62
2012-01-19, 11:39
Łukasz_n, Michał_n i Dawid_n dzięki za szybką reakcję, teraz mam zresetować dekoder i może to pomoże :spoko:
Panowie n_przedstawiciele - Kobieta prosi o pomoc !
Nie dajcie się prosić i stańcie na wysokości zadania !

Nie pozwólcie aby czekała do 8 Marca


:pomocy: :pomocy: :pomocy: :pomocy:

we2121
2012-01-19, 19:07
Panowie n_przedstawiciele - Kobieta prosi o pomoc !
Nie dajcie się prosić i stańcie na wysokości zadania !

Nie pozwólcie aby czekała do 8 Marca


:pomocy: :pomocy: :pomocy: :pomocy:

Panowie stanęli na wysokosci zadania i szybko zaproponowali mi pomoc, za co im serdecznie dziękuję ale wcześniej BOK prosił mnie o zresetowanie dekodera i odczekanie 24 godzin, więc to zrobiłam i czekam.:usmiech: Dzięki za wsparcie Augustus62.

lisu79
2012-01-19, 21:59
właśnie zrezygnowałem z Canal+ ponieważ zaczeli przeginać pałę; żenujący poziom obsługi klienta, a właściwie petenta...ostatecznie, po uprzejmym poinformowaniu mnie o podwyżce rozwiązałem umowę z nadzieją że jest wolny rynek i wybiorę lepszego dostawcę..rzeczywistość jednak rozwiała moje wątpliwości..aktualnie oczekuję drugą dobę na łaskawą aktywację "n"ki, na infolinii ta sama maszyna co w Canal+ kłamie mnie że doczekam się połączenia i okrada mnie z kasy za telefon. nie ma szans na połączenie z konsultantem i pomoc przy aktywacji.. w dodatku po wpisaniu numerów identyfikacyjnech w telefonie maszyna odpowiada mi, że są nieprawidłowe..nic do jasnej cho.. nie działa..nieźle jak na początek współpracy. Szanowni Państwo z "n"ki - nie ma co, komunikat pójdzie w świat...Gratuluje tej komuny w waszym wydaniu.
To tylko w naszym kraju jest możliwe.. zrazić do siebie totalnie klienta, zanim jeszcze na dobre nim zostanie...za to łapki po kasę każdy w pierwszej kolejności wyciąga.
I znów sprawdza się cytat: Dlaczego żyję w kraju w którym każdy chce mnie zrobić w ch..Pozdrawiam forumowiczów zrobionych w trąbe.. niepozdrawiam tych co są odpowiedzialni za obsługę, a może obsuwę klienta w "n"

we2121
2012-01-20, 18:24
Ja również zaczynam czuć się robiona w konia, mija tydzień odkąd "zagościł" u mnie ekran aktywacyjny, mimo pomocy ze strony BOK nic się tak naprawdę nie zmienia, reset dekodera nie pomógł, jak długo może trwać aktywacja?!!! To chyba nie jest taka wielka filozofia skoro w polsacie czy cyfrze trwa to dosłownie kilka minut! Ciekawe jak będzie wyglądał mój rachunek...:zly: :zly:

Muszę podzielić się z Wami moją radością - dziś, po ośmiu dniach oczekiwania wreszcie opuścił mnie przeklęty kanał aktywacyjny i oby już nie wracał. Życzę wszystkim powodzenia i wytrwałości.:usmiech:

nordof
2012-01-25, 18:29
Witam wszystkich forumowiczów.
Zamówiłem telefonicznie turborecoder (umowa 3 mce gratis + 9mcy 59 zl).
I teraz pytanie - czy te problemy z aktywacją dotyczą dużej grupy nowych,choć jak czytam to nie tylko posiadaczy n-ki?.
Rozumiem,że umowa zawarta na odległość za pośrednictwem kuriera to z doba opóznienia,ale skąd biorą sie te tygodnie aktywacji?
Może warto pozostać w moim przypadku przy TnkHD.
Wasze uwagi będą decydujące przy podpisaniu,bądz rezygnacji z cyrografu.
Pozdrawiam. Marek z Bydzi.

M4rKo
2012-01-25, 19:22
Witam wszystkich forumowiczów.
Zamówiłem telefonicznie turborecoder (umowa 3 mce gratis + 9mcy 59 zl).
I teraz pytanie - czy te problemy z aktywacją dotyczą dużej grupy nowych,choć jak czytam to nie tylko posiadaczy n-ki?.
Rozumiem,że umowa zawarta na odległość za pośrednictwem kuriera to z doba opóznienia,ale skąd biorą sie te tygodnie aktywacji?
Może warto pozostać w moim przypadku przy TnkHD.
Wasze uwagi będą decydujące przy podpisaniu,bądz rezygnacji z cyrografu.
Pozdrawiam. Marek z Bydzi.

Dekoder powinien przyjść już częściowo aktywowany ( HBO, npremium mogą dołączyć później) więc będziesz mógł oglądać. Jeśłi dokonałeś zakupu na odległość to przysługuje Tobie prawo do rozwiązania umowy w ciągu 10dni.

nordof
2012-01-28, 10:35
Wysłali do mnie wersję dgcb 500gb. Wyczytałem to z listu przewozowego UPS.
No ciekawe jak pójdzie aktywacja. Na 100% sie pochwalę. Odbiór 30 stycznia,czyli z 3mcy gratis robią się 2. I po co tu maila do enki o datę wysyłki tunera... Ja odbiore 1 lutego. Pozdrawiam


A figę częściowo uaktywniony. Odebrałem dzisiaj w ups,poszła na pierszy ogien aktualizacja oprogramowania (ok.20min),póżniej wyszukiwanie programów. I od 2 godzin ekran aktywacyjny. A1,oraz,A2 po 100% - BR takze na 0.
Poszło zgłoszenie telefoniczne braku uprawnień,podałem moje numerki, wzamian pan podał swoje i teraz 48h na rozpatrzenie.
Z drugiej strony co ma ruszyć jak jeszcze nie doszła od kuriera informacja o odbiorze turbo.
Ja dmucham na zimne i czekam,kiedy z wyświetlacza na tunerze znikną cztery 100.


Godzina 18.00 - 10 godzin ekran aktywacji. Jutro biorę pudło do aktywacji w serwisie. Czy jestem wbity do systemu się nie dowiem,bo dodzwonić sie nie mogę. Po dodzwonieniu pan z centrum nie wie nic o mojej umowie. Czyli czarna dziura

mehmet20@o2.pl
2012-02-01, 19:04
Dekoder zamówiłem w piątek, kurier przyjechał dzisiaj, pobrałem aktualizacje, ekran aktywacyjny włączony, siła 91%, jakość 100 ... jak nie zadziała mi za 20 minut to zacznę przeklinać ... nie po to dawałem 400 zł za antenę, dekoder i montera żeby teraz czekać Bóg wie ile ... !! w Cyfrowym Polsacie aktywacja trwa minutę, góra dwie a tu ?

randalfff
2012-02-01, 19:24
Dekoder zamówiłem w piątek, kurier przyjechał dzisiaj, pobrałem aktualizacje, ekran aktywacyjny włączony, siła 91%, jakość 100 ... jak nie zadziała mi za 20 minut to zacznę przeklinać ... nie po to dawałem 400 zł za antenę, dekoder i montera żeby teraz czekać Bóg wie ile ... !! w Cyfrowym Polsacie aktywacja trwa minutę, góra dwie a tu ?

W teorii aktywacja do 24H trwa, a w praktyce do 3 godzin :spoko: , w sumie u mnie po 30 minutach Aktywował się sam dekoder jak pamiętam :D

mehmet20@o2.pl
2012-02-01, 19:39
u mnie po 30 minutach zaczęły się gwiazdki wyświetlać , kanałów jak nie było , tak nie ma :P

ciekawi mnie jak jest z aktywacją klientów którzy zamawiali przez internet bo rozumiem , że w APS to Pan/Pani wklepie dane i już jestem w systemie natomiast co z użytkownikami którzy zamówili na necie ? ciekawe czy to się tak od razu włączy


rozumiem jeszcze te 2-3 godziny ... oby tylko ....

randalfff
2012-02-01, 21:08
u mnie po 30 minutach zaczęły się gwiazdki wyświetlać , kanałów jak nie było , tak nie ma :P

ciekawi mnie jak jest z aktywacją klientów którzy zamawiali przez internet bo rozumiem , że w APS to Pan/Pani wklepie dane i już jestem w systemie natomiast co z użytkownikami którzy zamówili na necie ? ciekawe czy to się tak od razu włączy


rozumiem jeszcze te 2-3 godziny ... oby tylko ....


Najlepiej zadzwoń do BOK 12 294 78 00 wybierz 1 , potem wpisz nr umowy i hasło i wybierz potem 5 i 0 ( wtedy szybko następuje połączenie z konsultantem .przedstaw im sprawe i poproś o ponowne wysłanie uprawnień na dekoder :spoko:

mehmet20@o2.pl
2012-02-01, 22:23
i tak jak myślałem ... początek i już problemy .... jak zawsze nic nie mogą poradzić w BOK ... czekać do 17 jutro powinno się włączyć ... coś mi się zdaje że biurokratyczny burdel w "N" zadziałał akurat w moim przypadku

lwasikowski
2012-02-01, 23:29
mehmet20@o2.pl Olej dzwonienie na to całe śmieszne PartyLine. I postępuj wedle co tutaj napisane:

http://nhdtv.pl/forum/showpost.php?p=572474&postcount=1

Sprawę załatwisz o niebo szybciej

potwierdzam, ja napisałem i sprawa została załatwiona w godzinę (aktywacja)...poszedł sygnał do działu technicznego z prośbą o szybką aktywację i poskutkowało

mehmet20@o2.pl
2012-02-01, 23:55
mam nadzieję że podziała

a tak na marginesie

same Ci się kanały pojawiły ? czy zresetowałeś dekoder?

randalfff
2012-02-01, 23:57
mam nadzieję że podziała

a tak na marginesie

same Ci się kanały pojawiły ? czy zresetowałeś dekoder?



zniknie Ekran Aktywacyjny i pojawią sie kanały :)

mehmet20@o2.pl
2012-02-02, 04:59
od godziny 17 wczoraj do 5 rano dzisiaj..... zero zmian :(

nordof
2012-02-02, 06:25
Telefoniczne biuro to sobie zostaw na samotne wieczory przy drinku.
U mnie od wczoraj ekran aktywacyjny. Paramatry na obu kablach po 100. Ber 0.0E0. Kilka telefonów do bok i tyłek - znaczy gwiazki na ekranie,

Nie rozumiem tylko wypowiedzi na tym wątku w stylu czekam 18 dni. Ja o 10tej pakuję dekoder i umowę. Jade do serwisu,niech tam aktywuja,bo drugi dzien bez Romantici "HD" bedzie awantura domowa.

A jak dalej bedzie problem to przed dziesiatym oddam to cudo i zrezygnuję z umowy,

mehmet20@o2.pl
2012-02-02, 07:14
Ja mam siła 92 , jakość 100 . BER 0.0E0

no ja też czekam do 10 tej ... Romantica jak Romantica ale Justyna o 12 biegnie a ja chcę obejrzeć ...:D

Mam nadzieję , że zgodnie z przysłowiem " kto rano wstaje temu Pan Bóg daje" i pomocnicy z forum sprawią , że włączą mi to w końcu.

mehmet20@o2.pl
2012-02-02, 09:37
hmm mija 17 godzina od pojawienia się ekranu aktywacyjnego i jak na razie nic :( ...

mehmet20@o2.pl
2012-02-02, 09:38
poczekam jeszcze do 11 tej potem już chyba idę do APS-u może mi aktywują dekoder oni ?

mehmet20@o2.pl
2012-02-02, 10:00
magicflava właśnie Monika_n mi pomaga ... mam nadzieję że to przyniesie rezultat :D

mehmet20@o2.pl
2012-02-02, 10:16
rzeczywiście mieliście rację ... chociaż nie widać efektu ( wiem, że nie od razu dostanę sygnał) to przy Pani Monice infolinia to partyline ...

mehmet20@o2.pl
2012-02-02, 11:03
na razie minęła godzina od wysłania ostatniego maila do Moniki_n i nic ... a za godzinę początek Pucharu Świata w biegach....

mehmet20@o2.pl
2012-02-02, 11:19
ehhhh 18,5 godziny czekania , kontakty z największymi fachowcami i nic się dalej nie dzieje ... :( ale mam pecha <:/>

mehmet20@o2.pl
2012-02-02, 11:38
jedynie pisanie monologów mi pozostaje bo jak na razie mogę sobie popatrzeć w dwa zielone poziome paski <:/>

lwasikowski
2012-02-02, 11:40
jedynie pisanie monologów mi pozostaje bo jak na razie mogę sobie popatrzeć w dwa zielone poziome paski <:/>

nic się nie martw pozostało Ci jeszcze 6 godzin do regulaminowych 24 g. A ja w zeszłym roku czekałem 3 dni tak że wyobrażasz sobie.

mehmet20@o2.pl
2012-02-02, 11:49
lwasikowski człowieku ale to są jakieś jaja ... ile można czekać ?

ja pracowałem w APS Cyfrowego Polsatu ... i doskonale wiem jak u nich wygląda sytuacja ... wystarczy że klient podejdzie do punktu , obsługujący w systemie ponowi sygnał i za kilka minut a czasami nawet minutę,dwie już jest odbiór u klienta

To powinno działać ... no najpóźniej w jakieś 20 minut w bardzo pochmurny dzień ... a nie jak ja mam błękitne niebo nad sobą i słońce świeci ...:zly:


Człowieka może szlag trafić ...

Chociaż muszę pochwalić Panią Monika_n ... bo bardzo się stara rozwiązać mój problem

o 12.00 minęło 19 godzin ekranu aktywacyjnego - to sobie obejrzałem Justynę dzisiaj ....

Jak myślicie pójście do APS-u coś da ?

BoloSr
2012-02-02, 12:07
lwasikowski człowieku ale to są jakieś jaja ... ile można czekać ?

ja pracowałem w APS Cyfrowego Polsatu ... i doskonale wiem jak u nich wygląda sytuacja ... wystarczy że klient podejdzie do punktu , obsługujący w systemie ponowi sygnał i za kilka minut a czasami nawet minutę,dwie już jest odbiór u klienta

To powinno działać ... no najpóźniej w jakieś 20 minut w bardzo pochmurny dzień ... a nie jak ja mam błękitne niebo nad sobą i słońce świeci ...:zly:


Człowieka może szlag trafić ...

Chociaż muszę pochwalić Panią Monika_n ... bo bardzo się stara rozwiązać mój problem

Jak myślicie pójście do APS-u coś da ?

a co ma dac pojscie do APS ???
oni uprawniej nie wysylaja moga co najwyzej ponaglic zeby wyslai uprawnienia i tylko tyle a jak juz Monika pogonila sprawe to bedzie dzialac :)

kaeres
2012-02-02, 12:25
lwasikowski człowieku ale to są jakieś jaja ... ile można czekać ?

ja pracowałem w APS Cyfrowego Polsatu ... i doskonale wiem jak u nich wygląda sytuacja ... wystarczy że klient podejdzie do punktu , obsługujący w systemie ponowi sygnał i za kilka minut a czasami nawet minutę,dwie już jest odbiór u klienta

To powinno działać ... no najpóźniej w jakieś 20 minut w bardzo pochmurny dzień ... a nie jak ja mam błękitne niebo nad sobą i słońce świeci ...:zly:


Człowieka może szlag trafić ...

Chociaż muszę pochwalić Panią Monika_n ... bo bardzo się stara rozwiązać mój problem

o 12.00 minęło 19 godzin ekranu aktywacyjnego - to sobie obejrzałem Justynę dzisiaj ....

Jak myślicie pójście do APS-u coś da ?

Podejrzewałbym najgorsze.
Wprowadzili zły numer karty i będą przekopy jak nikt tego nie zmieni.

mehmet20@o2.pl
2012-02-02, 12:37
a co ma dac pojscie do APS ???
oni uprawnij nie wysylaja moga co najwyzej ponaglic zeby wyslai uprawnienia i tylko tyle a jak juz Monika pogonila sprawe to bedzie dzialac :)

obyś miał rację


Podejrzewałbym najgorsze.
Wprowadzili zły numer karty i będą przekopy jak nikt tego nie zmieni.

to im tam jaja pourywam jeśli tak zrobili, ale podejrzewam że Monika_n poinformowałaby mnie już o takiej sytuacji, że coś pomieszali z umową czy sprzętem

liderad
2012-02-02, 12:53
Jak napisać PW do Michała, ponieważ nie da się tego zrobić ze strony jego profilu?
Potrzebuję pomocy z aktywacją dodatkowego dekodera w multiroom SD.

mehmet20@o2.pl
2012-02-02, 13:45
21 godzin ekran aktywacyjny ... zaczynam tracić nadzieję


Jak napisać PW do Michała, ponieważ nie da się tego zrobić ze strony jego profilu?
Potrzebuję pomocy z aktywacją dodatkowego dekodera w multiroom SD.

napisz na email doradca@n.pl

Ronson
2012-02-02, 13:48
Jak napisać PW do Michała, ponieważ nie da się tego zrobić ze strony jego profilu?
Potrzebuję pomocy z aktywacją dodatkowego dekodera w multiroom SD.

http://nhdtv.pl/forum/showthread.php?t=29194

mehmet20@o2.pl
2012-02-02, 16:12
23 godziny ekranu aktywacyjnego chyba mogę zacząć pisać reklamację ... poczekam do rana , nie włączą usługi oddaję dekoder i żądam zwrotu kasy . To nie jest 19 wiek żeby szanująca klienta firma nie umiała nadać sygnału przez 24 godziny ! Dla mnie słowo jest ważniejsze od pieniędzy. Nie chcę mieć kontaktu z ludźmi ani firmami nie dotrzymującymi słowa.

Platforma "N" straci w ten sposób klienta ... i to w pierwszy dzień !

Crespo
2012-02-02, 16:18
W tym momencie moja cierpliwość się skończyła !

Właśnie mineło 26 h od uruchomienia dekodera i okazuje się,że jedyny pakiet jaki posiadam to nieszczęsny blue screen,a tego to ja nie zamawiałem.
Rozumiem zaczekać 2,3,4 godziny,ale 26 :pytajnik: :| i dalej nic to jest przesada-i jak tu być spokojnym.
Centrum abonenta to już w ogóle porażka,zadzwoniłem,posłuchałem sobie muzyczki- niestety takiej w której nie gustuję ;p a po chwili pogadałem sobie z automatem dzięki któremu poczułem się jak małpa w cyrku i zanim się zorientowałem,że nic z tego nie będzie moje konto uszczupliło się o 20 zł <:/>

Zachciało mi się "Telewizji nowej generacji" - takie cuda to ja już widziałem... w starych polskich komediach

ps.
Ktoś na forum podał e-mail kontaktowy do doradcy,ale po telefonie się zraziłem do kontaktu z "n"

mehmet20@o2.pl
2012-02-02, 16:34
W tym momencie moja cierpliwość się skończyła !

Właśnie mineło 26 h od uruchomienia dekodera i okazuje się,że jedyny pakiet jaki posiadam to nieszczęsny blue screen,a tego to ja nie zamawiałem.
Rozumiem zaczekać 2,3,4 godziny,ale 26 :pytajnik: :| i dalej nic to jest przesada-i jak tu być spokojnym.
Centrum abonenta to już w ogóle porażka,zadzwoniłem,posłuchałem sobie muzyczki- niestety takiej w której nie gustuję ;p a po chwili pogadałem sobie z automatem dzięki któremu poczułem się jak małpa w cyrku i zanim się zorientowałem,że nic z tego nie będzie moje konto uszczupliło się o 20 zł <:/>

Zachciało mi się "Telewizji nowej generacji" - takie cuda to ja już widziałem... w starych polskich komediach

ps.
Ktoś na forum podał e-mail kontaktowy do doradcy,ale po telefonie się zraziłem do kontaktu z "n"

to widzę że nie jestem sam

DOROTI
2012-02-02, 16:55
ja czekam na aktywacje od wczoraj od 9 rano,jakieś jaja sobie robią,po to człowiek zamawia telewizję żeby sobie ponad dobę oglądać ekran aktywacyjny?

mehmet20@o2.pl
2012-02-02, 16:57
ja czekam na aktywacje od wczoraj od 9 rano,jakieś jaja sobie robią,po to człowiek zamawia telewizję żeby sobie ponad dobę oglądać ekran aktywacyjny?

ludzie platformy "N" zróbcie coś w końcu ile mamy czekać ?

Augustus62
2012-02-02, 17:00
ja czekam na aktywacje od wczoraj od 9 rano,jakieś jaja sobie robią,po to człowiek zamawia telewizję żeby sobie ponad dobę oglądać ekran aktywacyjny?
od wczoraj?
DOROTI proponuje zapoznaj się z innymi postami/wątkami na temat czasu oczekiwania na aktywacje a przekonasz się że nie jesteś rekordzistką/ą :D

DOROTI
2012-02-02, 17:06
tu nie o rekordy przecież chodzi a uczciwe załatwienie sprawy!zachowują się tak jakby łaskę robili że ci coś aktywują.Wzieli kasę za dekoder który niczemu nie służy i co?WYŁUDZENIE?

DOROTI
2012-02-02, 17:14
Wygląda to tak: Wciskają ci dekoder za 150 zł i rób sobie co chcesz z nim.pogłaszcz,popatrz i poklnij nic więcej nie pozostaje, nie mówiąc o wydanej kasie na telefon do BOK

DOROTI
2012-02-02, 17:25
w końcu działa!

mehmet20@o2.pl
2012-02-02, 17:26
:D mam sygnał ! jest! jest !

maciej87
2012-02-02, 17:33
gratulacje otwieramy szampana :D

lxxl
2012-02-02, 17:33
:D mam sygnał ! jest! jest !

no to ja teraz mam twoja miejscowke :D 26h wlasnie stuknelo, nawet udalo mi sie na infolini dostac numer zgloszenia serwisowego 146116 koniec co jeszcze bardziej mnie zachecilo do udzialu w N mila Pani z infolini wydala z siebie 'obawiam sie dzisiaj nie to zgloszenie serwisowe raczej nie bedzie przetworzone' ...

:zly:


ciach i juz dziala .... cuda cuda

dzieki niewidzialna reko =]

nordof
2012-02-02, 18:19
No to mamy dzień litości nad abonentami.
U mnie też ruszyło.
33h i już.

Podziękowania dla doradców poszły na ich maila.
Bez nich bym pewnie pożegnał sie przed 10tym dniem z enką.

mehmet20@o2.pl
2012-02-02, 18:26
dziękuję również jeszcze raz na forum Pani Monice_n za pomoc !!!

Wszystkie kanały działają mega dobrze ... jakość obrazu jest super :)

życzę powodzenia i cierpliwości tym, którzy jeszcze nie mają aktywacji

Crespo
2012-02-02, 20:15
no to herbatkę z melisą można odstawić na bok ;-)

jeśli przesłanie uprawnień to zasługa któregoś z doradców który czytając nasze posty zajął się sprawą aktywacji dla nowych abonentów to serdecznie dziękuję :piwo_t:

ps.
jeśli ktoś ma problem z niedziałającymi kanałami po aktywacji (kilka kanałów) to wystarczy zrestartować dekoder,po ponownym uruchomieniu się zaświecą

tomek0o7
2012-02-25, 20:58
Czy jest ktoś z przedstawicieli, który by mógł przyspieszyć aktywacje bo juz mija 2 doba i nic... :zly: Dodam, że antena jest ustawiona i osiągnąłem 88% siły 90% jakości i BER 2.8E-3.

uzyszkodnik
2012-02-27, 10:36
napisz na doradca@n.pl

tomek0o7
2012-02-27, 17:25
Już napisałem, technicy dzisiaj juz mieli się tym zająć... <:/>

Esotar
2012-03-01, 19:39
Ostatnio zakładałem zestaw satelitarny ( u rodzinki ) ze zwykłym dekoderem TV-N, było to w piątek. We wtorek nadal nie było aktywacji, kazałem zadzwonić rodzince co jest grane.
Jakoś tam się dodzwonili, w miarę szybko, otrzymali odpowiedź że trzeba czekać następne 48 godzin !!!
Oczywiście moja rodzinka się wkurzyła, i poinformowała miłego pana że będą wszystkim odradzać taką telewizję - normalne podejście zdenerwowanego człowieka.
Gdy miły pan usłyszał taką odpowiedź, zapytał czy - cytuję "......a wy to niby kto, Solorz ?......"

Po czym natychmiast uruchomiono aktywację. Jak to rozumieć ? Pan Solorz wiele może jak widać, nawet pewnie sam o tym nie wie.:D

allchemic69
2012-03-01, 20:24
Dnia 28.01.2012 roku postanowiłem przejść z TNK na Telewizję N HD na kartę.W promocji " Wymień dekoder TNK na telewizje N HD na kartę " z opłaconym abonamentem na 10 miesięcy za 200 Pln + koszty przesyłki.
Dnia 02.02.2012 roku kurier dostarczył mi dekoder wraz kartą.Do dnia dzisiejszego a mamy już 01.03.2012r. nie mam aktywnej karty.Obrazowo pisząc do dnia dzisiejszego nie odbieram ani jednego programu.Wspomnę iż wielokrotnie dzwoniłem pod nr.*714700 gdzie min. połączenia kosztuje 1.23 Pln dostawałem odpowiedź że już moje zgłoszenie jest w trakcie realizacji nadal nic.
Przestrzegam wszystkich zainteresowanych przejściem do Telewizją N HD na kartę o dokładne przemyślenie.
Reasumujac zostałem z dekoderem i kartą nieaktywą za 200Pln + koszty przesyłki.

Esotar
2012-03-01, 20:31
Dnia 28.01.2012 roku postanowiłem przejść z TNK na Telewizję N HD na kartę.W promocji " Wymień dekoder TNK na telewizje N HD na kartę " z opłaconym abonamentem na 10 miesięcy za 200 Pln + koszty przesyłki.
Dnia 02.02.2012 roku kurier dostarczył mi dekoder wraz kartą.Do dnia dzisiejszego a mamy już 01.03.2012r. nie mam aktywnej karty.Obrazowo pisząc do dnia dzisiejszego nie odbieram ani jednego programu.Wspomnę iż wielokrotnie dzwoniłem pod nr.*714700 gdzie min. połączenia kosztuje 1.23 Pln dostawałem odpowiedź że już moje zgłoszenie jest w trakcie realizacji nadal nic.
Przestrzegam wszystkich zainteresowanych przejściem do Telewizją N HD na kartę o dokładne przemyślenie.
Reasumujac zostałem z dekoderem i kartą nieaktywą za 200Pln + koszty przesyłki.

Nie tylko z ofertą na kartę są takie jajca, pozostaje mi tylko koledze współczuć. Moi rodzice na multiroomie nadal nie mają kilku kanałów na białym, i nie pomagają technicy ani info-linia, sytuacja trwa od grudnia zeszłego roku. Szkoda pieniędzy na telefony, gadają jedne i te same wyuczone regułki.

Marsses
2012-03-01, 21:52
Może ktoś wie dlaczego znikł mi ekran aktywacyjny???? Jest tylko śnieżący obraz.....

fan HDTV
2012-03-01, 22:35
Może ktoś wie dlaczego znikł mi ekran aktywacyjny???? Jest tylko śnieżący obraz.....
Śnieżący obraz?
Może problem z kalem HDMI lub z HDCP w telewizorze?
Posprawdzaj najpierw czy wtyczki kabla kontaktują w obu gniazdach...

Marsses
2012-03-01, 23:30
Sprawdzałam ze 20 razy:smutas: Najpierw pojawia się logo N-ki i "czekaj trwa uruchamianie dekodera" czy coś w podobie i znika wszystko... jakby telewizor nie był podłączony do żadnej anteny.... choć wszystko jest tak jak być powinno...a i mam zwykły tv podłączam przez SCART a nie HDMI... Pomóżcie:pomocy:

grzesiek50
2012-03-02, 01:44
Miałem dopiero co to samo. Wciśnij na pilocie *2 powinno pomóc. Ktoś ci zmienił rozdzielczość na HD i telewizor nie wyświetla.

Pilot
2012-03-02, 07:14
Sprawdzałam ze 20 razy:smutas: Najpierw pojawia się logo N-ki i "czekaj trwa uruchamianie dekodera" czy coś w podobie i znika wszystko... jakby telewizor nie był podłączony do żadnej anteny.... choć wszystko jest tak jak być powinno...a i mam zwykły tv podłączam przez SCART a nie HDMI... Pomóżcie:pomocy:

Rozdzielczości dla kabla SCART:
Spróbuj na pilocie następujących kombinacji:
gwiazdka* i 1
gwiazdka * i 2

Marsses
2012-03-02, 10:34
Niestety i to nic nie pomaga.... pomóżcie... w moim mieście nawet nie ma punktu serwisowego:zly: Dekoder mam nbox HD DVB-T. Dodam, że dekoder HD z CP po podłączeniu odbiera wszystkie programy

uzyszkodnik
2012-03-02, 11:29
A masz włączone AV?

Marsses
2012-03-02, 12:40
Dziękuję za pomoc:usmiech: Jednak *1 pomogło, lecz nie za pierwszym razem, ale jednak działa :spoko: już się bałam, że będę musiała 50km jechać do punktu serwisowego.

A kiedy mogę liczyć na pełną listę programów? Bo trochę ich mało<:/>

slawko11
2012-03-14, 15:50
witam.
Od dłuższego czasu jestem użytkownikiem tej telewizji ale problemy się zaczęły od momentu wymiany dekodera na HDTV. Czytając pozostałe posty stwierdzam iż jestem rekordzistą gdyż aktywacja u mnie trwa już półtora tygodnia. Prosiłbym jakiegoś przedstawiciela o pomoc w tej sprawie.
Pozdrawiam.

Pawel.P_n
2012-03-14, 15:57
witam.
Od dłuższego czasu jestem użytkownikiem tej telewizji ale problemy się zaczęły od momentu wymiany dekodera na HDTV. Czytając pozostałe posty stwierdzam iż jestem rekordzistą gdyż aktywacja u mnie trwa już półtora tygodnia. Prosiłbym jakiegoś przedstawiciela o pomoc w tej sprawie.
Pozdrawiam.

Proszę przesłać informacje wg schematu podanego w mojej sygnaturze.

ziraf
2012-03-20, 22:56
Witam,

wysłałem e-mail na adres doradca (at) n.pl o treści:
w nawiązaniu do zgłoszonego w dniu wczorajszym (a podobno rozwiązanego dziś) problemu technicznego o numerze 206 463 proszę o aktywowanie usług i pakietów zgodnie z zawartą umową numer ....

Od kilku dni próbuję aktywować oferowaną przez Państwa telewizję n niestety próby załatwienia sprawy przez telefoniczne centrum abonenta nie dają rezultatu.

Proszę o podjęcie działań w celu rozwiązania niniejszego problemu.

Pozdrawiam,

ziraf

dziś w rozmowie wyszło, że mój dekoder był aktywowany w innych umowach, nie w mojej i podobno mieli go "odblokować"
zobaczymy kiedy aktywują usługę - nie dziwię się, że dostałem ją "za darmo" jak i tak nie działa

w nawiązaniu do mojego e-maila do doradca@n.pl odpowiedział najszybciej Pan Michal_n który skierował mnie do punktu serwisowego.
Dziś wieczorem odwiedzę punkt i prawdopodobnie dostanę "nowy" dekoder/recorder

napiszę jak mi wreszcie się aktywuje n

trzymajcie kciuki

ziraf



Witam,

wysłałem e-mail na adres doradca (at) n.pl o treści:
w nawiązaniu do zgłoszonego w dniu wczorajszym (a podobno rozwiązanego dziś) problemu technicznego o numerze 206 463 proszę o aktywowanie usług i pakietów zgodnie z zawartą umową numer ....

Od kilku dni próbuję aktywować oferowaną przez Państwa telewizję n niestety próby załatwienia sprawy przez telefoniczne centrum abonenta nie dają rezultatu.

Proszę o podjęcie działań w celu rozwiązania niniejszego problemu.

Pozdrawiam,

ziraf

dziś w rozmowie wyszło, że mój dekoder był aktywowany w innych umowach, nie w mojej i podobno mieli go "odblokować"
zobaczymy kiedy aktywują usługę - nie dziwię się, że dostałem ją "za darmo" jak i tak nie działa

Witajcie,

hmm... jakby to napisać może tak "kurzą twarz ma n". Mianowicie wczoraj odbyta została podróż do Opola (35km w jedną stronę) do punktu serwisowego (po uprzednim umówieniu się telefonicznym). A w tym punkcie sympatyczna Pani sprawdziła dekoder/recorder i wydała wyrok POPSUTY!!! a dokładnie to: "UŻYWANY BYŁ PRZEZ ZBYT WIELU UŻYTKOWNIKÓW I SIĘ OD NADMIARU AKTYWACJI ZABLOKOWAŁ!!!"
a teraz najlepsze: Niestety mamy problem z dostawami (zresztą w całej Polsce brakuje sprzętu n-ki) i nie obiecuję, że sprawny recorder uda mi się załatwić.
Propozycje mam dwie:
1. poszukanie w innych Punktach serwisowych działającego recordera i zarezerwowanie go dla Państwa,
2. zerwanie umowy z winy dostawcy, czyli ITI Neovision ze względu na wadliwy sprzęt uniemożliwiający prawidłowe skorzystanie z produktu, jakim jest "TELEWIZJA NOWEJ GENERACJI N"

W przypadku wybrania opcji 1. mogą Państwo pojechać do: Ozimka, Kędzierzyna-Koźla bądź Gliwic.
W przypadku wybrania opcji 2. długa droga odzyskania kasy za recorder, antenę, konwerter - razem 139 zł
Brak możliwości odzyskania kasy za montaż anteny (130 zł)

Na chwilę obecną wybrałem opcję 1. z podróżą do jednego z punktów j.w.
ciekawe czy zdołam załatwić sprawny recorder
ciekawi mnie też jaka jakość "TELEWIZJA NOWEJ GENERACJI N" będzie na tym "PRAWIE" nowym sprzęcie, którego "PRAWIE" nikt nie używał

na pewno po załatwieniu całej sprawy pojawią się dwa słowa: "REKLAMACJA" I "UOKIK"

no i oczywiście relacja na tym forum, które powinienem poczytać przed zamówieniem, wtedy wybrałbym chyba "+" pozytywną telewizję

Pozdrawiam,

ziraf

w nawiązaniu do mojego e-maila do doradca@n.pl odpowiedział najszybciej Pan Michal_n który skierował mnie do punktu serwisowego.
Dziś wieczorem odwiedzę punkt i prawdopodobnie dostanę "nowy" dekoder/recorder

napiszę jak mi wreszcie się aktywuje n

trzymajcie kciuki

ziraf

maga76
2012-04-17, 11:26
Wymienialiśmy dekoder. Dzisiaj kurier przywiózł nowy, podłączyłam i nic, jakby nie dochodził prąd. Kontrolka na zasilaczu się świeci, na dekoderze nic. Dzwoniłam do n i pani powiedziała, że trzeba czekać na aktywację. Ale czy nie powinno wyświetlić się cokolwiek i chociaż zaświecić kontrolka? Chyba dekoder nie działa, jak sądzicie?

krysciek
2012-04-17, 12:24
no raczej, po podłączeniu do sieci powinien pojawić się na ekranie telewizora ekran instalacyjny, jeśli go nie ma proponuję ponownie wyłączyć dekoder od zasilania i po kilku sekundach podłączyć. Jeśli to nie podziała, sądzę że jest to wada dekodera. Oczywiście mniemam że sama instalacja jest odpowiednio podpięta?

m_81
2012-04-27, 10:45
@Dawid_n,czy otrzymałeś meila ?

Dawid_nc+
2012-04-27, 12:13
@Dawid_n,czy otrzymałeś meila ?

Tak i odpisałem już.

m_81
2012-04-27, 12:22
dzięki wielkie.aktywował się już,pakiety bez zarzutu swiecą.czekam tylko na multiroom,mam nadzieję że spłynie wkrótce.

pozdrawiam.

magda33
2012-05-30, 23:24
Dziś zamontowano mi ok 13 N-kę..i choć po komentarzach byłam sceptyczna..postanowiłam zaryzykować i powiem szczerze NIE NARZEKAM gdy coś chciałam się dowiedzieć szybko i fachowo mnie obsłużono...wytłumaczono cierpliwie gdy heh pytałam nawet 3 razy a co tam w końcu płacę..jednakże naprawdę nie mam zastrzeżeń jak na razie:3m_sie:

goska7654
2012-11-06, 12:15
Witam!
Może tutaj ktoś mi pomoże z aktywacją dekodera na którą czekam czwartą dobę .Umowa podpisana 2 listopada,po dobie zgłoszenie o problemie i do tej pory ekran aktywacyjny:( Help.

sztywny
2012-11-06, 12:20
Witam!
Może tutaj ktoś mi pomoże z aktywacją dekodera na którą czekam czwartą dobę .Umowa podpisana 2 listopada,po dobie zgłoszenie o problemie i do tej pory ekran aktywacyjny:( Help.
Napisz na doradca@n.pl rozwiążą problem Dziwię się że do tej pory się nie skontaktowałaś z nimi

sztywny
2012-11-06, 12:22
Acha w temacie podaj nick z forum i napisz problem z aktywacją

Dawid_nc+
2012-11-06, 12:24
Witam!
Może tutaj ktoś mi pomoże z aktywacją dekodera na którą czekam czwartą dobę .Umowa podpisana 2 listopada,po dobie zgłoszenie o problemie i do tej pory ekran aktywacyjny:( Help.

Zapraszam na adres doradca@n.pl

goska7654
2012-11-06, 12:25
Już wysłałam ,zobaczymy czy ktoś pomoże:)

sztywny
2012-11-06, 12:26
Pomogą;) Jeszcze dziś będziesz oglądała TV;))))0

goska7654
2012-11-06, 12:32
Trzymam Cię za słowo:))

goska7654
2012-11-07, 10:54
A ja nadal czekam cierpliwie na aktywację 5 dobę i już tracę jakąkolwiek nadzieję:(

Michał_nc+
2012-11-08, 07:27
A ja nadal czekam cierpliwie na aktywację 5 dobę i już tracę jakąkolwiek nadzieję:(

Prześlij proszę swój numer umowy na nasz adres: doradca@n.pl

goska7654
2012-11-08, 08:56
Wszystkie dane zostały już na ten adres wysłane.Więc czekam,podobno do 12-tej powinnam już mieć programy.

goska7654
2012-11-08, 15:31
Po 11 już miałam programy-jak obiecała pani Monika:):):)
Dziękuję pani za załatwienie mojej sprawy:):):):*
nie mam tylko gratisowych n premium ale pewnie się wkrótce pojawią.

chiefbromden
2012-11-09, 19:40
Witam serdecznie,
2 listopada br. dzwoniąc do BOK poprosiłem o aktywację telewizji n na kartę. Dekoder jaki posiadam to Advanced Digital Broadcast ITI-2849ST. Z początku miałem pewne problemy ze złapaniem prawidłowego sygnału i jakości ale tu pomógł mi znajomy. Myślałem, że brak aktywacji jest spowodowany brakiem właściwej jakości (z początku siła wynosiła 73% a jakość 15%). Po kolejnym telefonie do BOK, konsultant sugerował aby spróbować zwiększyć jakość sygnału. Po kilku próbach na konwerterze udało się mojemu znajomemu fachowcowi uzyskać siłę 75% i jakość ok. 70%. Zadzwoniłem więc po raz kolejny do BOK podając wszystkie uzyskane parametry i po raz kolejny numer karty. Tym razem Pani konsultantka zaproponowała wysłanie kolejnej aktywacji. Oczywiście, że bardzo chciałem z tej możliwości skorzystać, przecież już od niemal tygodnia walczę z brakiem listy kanałów i ekranem aktywacyjnym mimo, że komunikat na ekranie zapewniał mnie, że w ciągu 24h nastąpi "pobranie". Niestety nic, wciąż świeci mi na niebiesko ekran aktywacyjny a ja już mam o połowę więcej siwych włosów :( Nawet restart dekodera nie pomaga. Zastanawiam się co teraz robić, czy po raz kolejny dzwonić do BOK. A może proponowana na starcie dekodera aktualizacja ma jakieś znaczenie ? Bardzo proszę o pomoc i z góry przepraszam za tak długi post. Chcę w końcu cieszyć się tymi programami.

Monika_nc+
2012-11-09, 20:49
Napisz do nas: doradca@n.pl
Podaj w temacie swój Nick, w treści opisz sytuację i podaj dane do weryfikacji.

chiefbromden
2012-11-09, 20:53
Temat do zamknięcia :) W moim przypadku, zupełnie intuicyjnie, skuteczna okazała się aktualizacja software dekodera. Pomogło. Lista kanałów została pobrana automatycznie i wszystko ja na razie hula. Pozdrawiam!

apk
2012-11-09, 21:43
Za ostatnie 2 miesiące nie mogłam zapłacić ale dziś rano przelałam pieniądze zaległe + za nowy miesiąc .
Od 12 tuner 2850ST jest ustawiony na Ekran Aktywacyjny jakość 100% siła 90% i mam pytanie ile czasu mam czekać na aktywacje ewentualnie co mam zrobić ? Teraz wysłałem dane na maila

Monika_nc+
2012-11-09, 22:04
Odpowiedziałam na Twojego e-mail.

pit74
2012-11-21, 16:15
Wczoraj w poludnie podlaczylem dekoder.zalapal zaraz hotbirda.zainstalowal nowe oprogramowanie i teraz czekam.wyslwietlil sie tylko ekran ze aktywacja trwa,prosze nie wylaczac dekodera itd. z sila i jakoscia sygnalu sila jest 90 a jakosc 75.Do BOK niemozna sie dodzwonic albo wylaczone lub zajete...maila do "doradcy"tutaj juz wyslalem z nrem karty i numerem seryjnym.Ale jeszcze nic:(
Bardzo prosze o pomoc i z gory dziekuje!

pit74
2012-11-22, 15:19
Po wskazowkach Pana Pawla i rozmowy z BOK teraz wszystko gra i buczy;)
Dziekuje bardzo!

GrzechuK
2012-12-04, 20:44
Mam podobną sytuację co kolega pit74. W BOKu powiedzieli mi żeby czekać :( mail na doradca@n.pl wysłany. Proszę o pomoc.

karolina2020
2012-12-07, 17:11
Witam,
wczoraj stalam sie posiadaczka dekodera z nagrywarka na wlasnosc z oferta swiat HD na 3 mies za 199 zł. Wczoraj rano dzwonilam do BOK, podalam nr karty i dekodera, Pani wydawala sie lekko zdziwiona ze nie ma takiej karty w systemie i przekazala zlecenie do dzialu technicznego. Powiedziala ze jak do dzisiaj wieczora nie bedzie aktywowana usluga to moge dzwonic jeszcze raz, co zaraz pewnie bede musiala zrobic bo sygnalu dalej nie ma.

Mam tez inny problem: Czy to normalne ze dekoder buczy jak startujacy odrzutowiec? Po zrobieniu resetu uciszyl sie jak jest wylaczony, wczesniej dopiero wyciagniecie z gniazdka pomagalo...

karolina2020
2012-12-07, 19:19
Karta zostala aktywowana zanim doradca zdazyl mi odpowiedziec na maila, mam wszystkie gratisowe programy ktore mialam miec, wiec tu wszystko ok.

Jednak ten dekoder nadal buczy, co jest strasznie irytujace, czy ktos wie jak to zmienic, czy musze go odeslac i reklamowac? :beczy:

arczysz
2012-12-17, 21:53
ja kupiłem w sobotę nbox recorder, podłączyłem aktywowałem i po kilkunastu minutach śmigał super. niestety następnego dnia rano nie było prądu a gdy włączyli prąd dekoder już nie ruszył, karta się spaliła i dekoder też coś nie łapał. wymieniłem w sklepie na drugi, podłączyłem i czekam na aktywację, ten za to buczy jak cholera i cały gorący. mam nadzieję ze nie wybuchnie :)

stonka
2012-12-18, 15:03
mam nadzieję ze nie wybuchnie :)

Hehehe , też mam taką nadzieję. Dalej wyje jak szalony ? :)

johanson
2012-12-21, 10:44
Czekam trzeci dzień wpatrując się w ekran aktywacyjny ( nie bez przerwy :) od dzisiaj pomaga mi pani Monika , za co jestem wdzięczny bardzo . A czy to normalne , że gdy wciśnie się setup potem OK to na wyświetlonej planszy nie pokazuje numeru karty podczas gdy inne pola są opisane ? Czy ktoś z oczekujących na aktywację mógłby to u siebie sprawdzić .

peter900
2012-12-22, 15:56
Witam,
Mam problem żebym wiedział że n-ka to taka amatorszczyzna to bym nie brał.
Zainstalowałem talerz wszystko łapie 100% i 96% sygnał. Mam okno aktywacji i piszę żeby wysłać smsa z treścią o numerze dekodera zrobiłem tak i otrzymuje wiadomość że wprowadzam nie poprawne dane. Próbowałem połączyć się z obsługa klienta ale tam nikt nie odbiera...żałosne...
Jak wygląda ta aktywacja trzeba czekać zanim tego smsa się wyślę czy jak...
Dzięki za pomoc nerwy już mi puszczają...

johanson
2012-12-23, 08:20
U mnie sprawa się wyjaśniła - na pewno karta jest walnięta . I jestem tym bardzo rozczarowany . Sprzedawane są NIBY odnowione zestawy a tu nawet nie sprawdzono
czy karta jest sprawna . Przez ponad 4 lata byłem klinetem N-ki , na abonament , i teraz czuję się totalnie oszukany . Włożono do zestawu starą pościeraną kartę i nawet nie sprawdzono czy to działa . Żałosna próba wyciągnięcia kasy od obywateli albo nieudolność - te słowa kieruję do kierownictwa firmy . Natomiast słowa pochwały dla pani Moniki i pana Michała (doradców z forum ) za zajęcie się moją sprawą i poświęcony czas . Smutne jest gdy szanowana firma robi takie rzeczy . A na wykupioną ofertę poczekam sobie do stycznia . Zdrowia Wszystkim forumowiczom .

levix
2012-12-23, 09:34
Witam!
Czekam na aktywację od piątku i jak się dowiedziałem od doradca@n.pl poczekam jeszcze do poniedziałku. W piątek z jakieś dwie godziny po podłączeniu dekodera dwukrotnie usiłowałem dodzwonić się do centrum abonenta. Po ponad 10 min wiszenia na słuchawce i wysłuchiwania komunikatów zrezygnowałem. Napisałem więc na doradca@n.pl i tam moje zaskoczenia.... szybka odpowiedź. Jednak mimo korespondencji prowadzonej do soboty nic nie udało mi się uzyskać. Dowiedziałem się jedynie, że mojej umowy nie ma jeszcze w systemie a doradca przesłał moje zgłoszenie do działu technicznego i że ten dział może mi wysłać sygnał tymczasowy ale tam chyba w soboty nikt nie pracuje i czekam do poniedziałku :(
Niestety w piątek skończyła mi się umowa z polsatem i weekend bez TV ;) (chyba nastąpi wzrost demograficzny w naszym kraju).
Na samym początku jestem bardzo rozczarowany i zniechęcony do mojego wyboru N-ki. Znajomi mówili: "bierz C....+, będzie Pan zadowolony" ;)
Pozdrawiam wszystkich z cierpliwością czekających na aktywację.

abusik
2012-12-23, 11:55
Niestety również od trzech dni czekam na aktywację zestawu Świat HD z HDTV recorderem a świeta tuz tuż...mam nadzieje że wysłany dzisiaj mail coś zmieni bo naprawdę ciężko sie tu z kimkolwiek dogadać.......

lalus156
2012-12-23, 17:27
Witam

Ja również czekam na aktywacje nie wspomnę o BOK nie obierają 20min na lini stracone, dekoder zakupiłem 21.12 i czekam na aktywacje meilowo tez zadnej odpowiedzi nie wiem co robić :/.
Koledzy jeżeli pójdę jutro do jakiegoś punktu "N" to załatwią tą aktywację?

johanson
2012-12-23, 18:55
Na to bym nie liczył na Twoim miejscu . Jeżeli miałbyś wadliwy sprzęt to prędzej ale aktywacją w punktach się nie zajmują . Czekaj cierpliwie . A czekając sprawdź czy masz sprawną kartę , bo może być jak u mnie , mógłbym czekać do maja i bym się nie doczekał.

levix
2012-12-24, 10:31
Jest poniedziałek prawie godz. 10:30 a u mnie nadal brak aktywacji. Już się zastanawiam nad odstąpieniem od umowy. Zawarłem ją przez internet więc mam 10-dniowy termin. Po świętach pakuję turbodekoder w raz z pismem i wio na pocztę lub kuriera.
...a znajomi mówili: "Bierz ..... a będzie Pan zadowolony" ;)
Może mi ktoś podpowiedzieć czy pismo o odstąpieniu wraz z dekoderem mogę złożyć w punkcie?

randalfff
2012-12-24, 10:50
Jest poniedziałek prawie godz. 10:30 a u mnie nadal brak aktywacji. Już się zastanawiam nad odstąpieniem od umowy. Zawarłem ją przez internet więc mam 10-dniowy termin. Po świętach pakuję turbodekoder w raz z pismem i wio na pocztę lub kuriera.
...a znajomi mówili: "Bierz ..... a będzie Pan zadowolony" ;)
Może mi ktoś podpowiedzieć czy pismo o odstąpieniu wraz z dekoderem mogę złożyć w punkcie?


Możesz ,,odnieśc,, dekoder to punktu i tam Ci swistek sami wypełnią o Rezygnacji :)


A co do Aktywacji , weż odłącz dekoder z napięcia na 3 minuty i wyciągnij kartę z Nboxa , jak właczysz Dekoder to kartę wsadz jak Pojawi się komunikat DEKODER ZABLOKOWANY WŁÓŻ KARTĘ ,, , to powinno poskutkować, jeżeli uprawnienia Ci wysyłali wcześniej

stonka
2012-12-24, 12:01
randalfff dobrze radzi. Ja jak kupiłem dekoder z ofertą Świat HD na własność to tak właśnie aktywowałem. Zadzwoniłem na infolinię ( nie wiem czemu ciągle ktoś ma problemy z połączeniem ? Mi to zajęło 5 min ) i poprosiłem o wysłanie sygnału. Dekoder z planszą aktywacyjną śmigał godzinę. Potem go wyłączyłem z pilota i włączyłem ... Nic nie dało , wyłączyłem z prądu i włączyłem. Wykrył nowe oprogramowanie. Zaktualizował się i dalej śmigał na ekranie aktywacyjnym. Po godzinie zrobiłem znowu. Włącz i wyłącz z pilota. Potem wyłączyłem z gniazdka ... i po włączeniu wszystko już śmigało :D

Mi się wydaje że te dekodery się nie aktywują bo nie mają najnowszego softu. Nie wiedzieć czemu nie chcą po pierwszym włączeniu się aktualizować. Dopiero taka gimnastyka im pomaga. Jak już się zaktualizuje to uprawnienia łapie po chwili :)

levix
2012-12-24, 14:06
Już tak robiłem, odłączałem go od sieci i raz nawet wyjąłem kartę... nic nie pomogło... po prostu nie wysłali mi aktywacji co nie jest już dla mnie śmieszne a wręcz żenujące... kompletne olanie klienta.... cóż z tego że doradca.N coś tam odpisuje na maile a dział techniczny ma to głęboko w d... Ja rozumie, że jest okres przedświąteczny ale też chciałbym, żeby na święta coś tam w TV mi zagrało. Wystarczy, że weekend przepękałem z laptopem podpiętym przez kabel VGA do telewizora i stroną weeb.tv o miernej jakości obrazu. Doradca.N pisał, żebym poczekał do poniedziałku więc z cierpliwością czekałem ale żebym nie miał aktywacji przez święta... do czwartku mam czekać... prawie tydzień, to już lekka przesada.
Lekko wku....ny klient ;)

randalfff
2012-12-24, 14:26
Już tak robiłem, odłączałem go od sieci i raz nawet wyjąłem kartę... nic nie pomogło... po prostu nie wysłali mi aktywacji co nie jest już dla mnie śmieszne a wręcz żenujące... kompletne olanie klienta.... cóż z tego że doradca.N coś tam odpisuje na maile a dział techniczny ma to głęboko w d... Ja rozumie, że jest okres przedświąteczny ale też chciałbym, żeby na święta coś tam w TV mi zagrało. Wystarczy, że weekend przepękałem z laptopem podpiętym przez kabel VGA do telewizora i stroną weeb.tv o miernej jakości obrazu. Doradca.N pisał, żebym poczekał do poniedziałku więc z cierpliwością czekałem ale żebym nie miał aktywacji przez święta... do czwartku mam czekać... prawie tydzień, to już lekka przesada.
Lekko wku....ny klient ;)

Powinni Ci zwrocić kasę na aktywacje, po piszę wyrażnie że do 24H nastąpi aktywacja . Lecą w Kuja z nami abonentami.

levix
2012-12-24, 14:35
Czekam na aktywację od piątku od około godz. 15:00 a to już naprawdę lecenie w ch.... i jak już pisałem ewidentne lekceważenie klienta. Na szczęście nie jest to jedyny usługodawca oferujący TV na naszym rynku. Powinni oni zabiegać o klienta a nie klient o ich usługi. Za takim postępowaniem z ich strony idzie antyreklama. Nie liczyłem, że aktywację będę miał od razu ale nie tyle dni.

stonka
2012-12-24, 14:53
Lecą w Kuja z nami abonentami.

Dwa przypadki na x podpisanych umów i sprzedanych dekoderów na własność to chyba nie tragedia ?

Ja przeprowadziłem aktywację z grubsza bez problemów ... Może moje czary coś dały, a może nie ... :D Jednak TV zaczęła śmigać po ok 3 h :spoko: Dekoder własnościowy w ofercie Świat HD

levix
2012-12-24, 15:00
Dwa przypadki o których ktoś napisał a ile jest takich co czekają ponad te 24H obiecane i nic nie piszą.
Powiedz szczerze czy byś się lekko nie irytował czekając na aktywację ponad 3 dni z perspektywą, że prawdopodobnie potrwa to prawie tydzień :zly:

lalus156
2012-12-24, 15:50
Bo przy podłączeniu Recordera na jednym kablu najpierw musi ściągnąć nowe oprogramowanie na ANT2 żeby wogóle mógł działać na jednym kablu (w SETUP wyłączasz drugą antenę) a później przepinasz na ANT1 w celu ściągnięcia listy kanałów i aktywowania usługi

ja tak zrobłem i aktywacja się powiodła...spróbujcie
od piątku się męczyłem i zadziałało

stonka
2012-12-24, 17:51
Dokładnie zapomniałem napisać że podstawą jest odpowiednie podłączenie recordera. Jeżeli masz tylko jeden kabel antenowy , to ustaw w setupie ekranu aktywacyjnego że masz tylko jeden kabel !!

levix
2012-12-24, 22:37
lalus156, dzięki bardzo za podpowiedź. Na chwile obecną mam konwerter z wyjściem na jeden kabel (po świętach zakupie twin) i po 30 min kombinacji z przepinaniem anten oraz grzebania w ustawieniach zadziałało. Doradcy.N pisłem że mam jeden kabel i ustawione na tryb jednokablowy i dowiedziałem się że tak ma być ale jak narazie nie będę mógł korzystać z wszystkich możliwości dekodera ale o konieczności pobierania oprogramowania z ant 2 a reszta na ant 1 to już się nie dowiedziałem.

marcus30
2012-12-27, 17:10
22.12.2012 po przedłużeniu umowy w zamian białego który śmigał super, otrzymałem recorder i kicha. Jestem 5 dzien bez n-ki.Święta przebolałem,pomimo, że mam prawie pełny pakiet.Dzisiaj rano dowiedziałem się,że po raz kolejny zostałem podpięty i mam dalej cierpliwie czekać-tylko na co.Jesli do jutra rana nie będę miał aktywacji zabieram to badziewie do punktu i rezygnuję.Naprawde długo wytrzymałem sam sie sobie dziwię.A przy przedłużaniu cała rodzina była przeciw i mieli rację.Zycze na Nowy Rok forumowiczom n-ki wiecej szczęscia.

Michał_nc+
2012-12-28, 07:47
22.12.2012 po przedłużeniu umowy w zamian białego który śmigał super, otrzymałem recorder i kicha. Jestem 5 dzien bez n-ki.Święta przebolałem,pomimo, że mam prawie pełny pakiet.Dzisiaj rano dowiedziałem się,że po raz kolejny zostałem podpięty i mam dalej cierpliwie czekać-tylko na co.Jesli do jutra rana nie będę miał aktywacji zabieram to badziewie do punktu i rezygnuję.Naprawde długo wytrzymałem sam sie sobie dziwię.A przy przedłużaniu cała rodzina była przeciw i mieli rację.Zycze na Nowy Rok forumowiczom n-ki wiecej szczęscia.

prześlij proszę swój numer umowy na nasz adres e-mail. Dodatkowo prześlij dane dekodera po wymianie, czyli numer seryjny dekodera, karty oraz conax.

marcus30
2012-12-28, 23:11
prześlij proszę swój numer umowy na nasz adres e-mail. Dodatkowo prześlij dane dekodera po wymianie, czyli numer seryjny dekodera, karty oraz conax.
Dzisiaj po otrzymaniu sugestii od Michała z N , pojechałem wymienić recordera.Pozwiedzałem troche Poznań,ale wreszcie się udało znależć punkt w którym były dekodery na podmianę.Jest to punkt TESCO przy ul Serbskiej.Do tego super oblatany w temacie i miły młody gość który w mig łapie o co chodzi ,a nie próbuje wciskać ciemnotę.Pozdrawiam go na tym forum,mysle,że też tu bywa.Dekoder po podłączeniu zalogował sie od razu i po 30min już wszystko śmigało. Zyczę wszystkim forumowiczom n-ki dużo szczęścia w Nowym Roku.
Marcus 30