PDA

Zobacz pełną wersję : Karta Kredytowa MultiBanku i n-ki - 10% rabatu na abonament


d_v_d
2009-10-28, 22:21
29.10.2009r. pojawia się w ofercie karta kredytowa wydawana przez MultiBank i n-kę. Płacąc za abonament bezpłatnymi przelewami z karty uzyskuje się 10% rabatu na abonament w n.
więcej http://www.multibank.pl/dla_ciebie/karty_kredytowe/visa_n

Ciekawe czy dla klientów n-ki, którzy terminowo od dłuższego czasu regulują płatności będą przygotowane jakieś "pewne" limity, by nie trzeba w banku przedstawiać całej sterty dokumentów, by kartę uzyskać?

Swoją drogą - wygląd karty mnie się podoba :)

http://images50.fotosik.pl/220/67b1c56a77294c69.jpg

dream4you
2009-10-29, 13:21
Karta nawet i ładna :-)

Ale trzeba się dobrze zastanowić bo jak ktoś płacić abonament w wysokości 48zł no to co miesiąc zwrócone zostanie mu na konto karty !! 4,80zł
bo tak to działa - płaci się normalnie a 10% jest zwracane na kartę.

Karta kredytowa w portfelu to zawsze jakaś pokusa a potem tylko dług...

Żeby system zadziałał trzeba nie tylko karty kredytowej ale i konta bankowego.

Czy warto ??

Niby konto za darmo ale zawsze są gdzieś "gwiazdki". Kto jak KTO ale banki niczego nie robią za darmo.

Żeby na końcu nie wyszło że za te 4,80 przyszło nam płacić z 10zł miesięcznie.

qba_72
2009-10-29, 13:24
To raz a dwa to to jak interpretuje to Urzad Skarbowy: te zwrócone 4,80 traktuje się jako dodatkowy dochów, trzeba od tego odporwadzic podatek, wykazac w PIT, szaleństwo, po rostu szaleństwo, wiecej zachodu niz wszystko warte. Pozdrawiam.:D

Therion7777
2009-10-29, 13:55
Karta kredytowa w portfelu to zawsze jakaś pokusa a potem tylko dług...

Zadłużenie spłacasz w GP i po problemie.


Żeby system zadziałał trzeba nie tylko karty kredytowej ale i konta bankowego.

Nie prawda.


Czy warto ??

Każdy musi sobie sam policzyć. Wg mnie warto.


Żeby na końcu nie wyszło że za te 4,80 przyszło nam płacić z 10zł miesięcznie.

Proponuję analizę regulaminu promocji i TPiO.
Pobieżnie zrobiłęm to tu -- http://nhdtv.pl/forum/showpost.php?p=253540&postcount=324

To raz a dwa to to jak interpretuje to Urzad Skarbowy: te zwrócone 4,80 traktuje się jako dodatkowy dochów, trzeba od tego odporwadzic podatek, wykazac w PIT, szaleństwo, po rostu szaleństwo, wiecej zachodu niz wszystko warte. Pozdrawiam.:D

Cashback do 760 zł rocznie nie jest opodatkowany.

dream4you
2009-10-29, 14:08
Ok to jak wytłumaczysz zapis :

aby uzyskać rabat, należy zapłacić abonament kartą Visa n za pomocą przelewu z serwisu transakcyjnego MultiBanku

jeśli się nie ma konta ??

Therion7777
2009-10-29, 14:50
Ok to jak wytłumaczysz zapis :

aby uzyskać rabat, należy zapłacić abonament kartą Visa n za pomocą przelewu z serwisu transakcyjnego MultiBanku

jeśli się nie ma konta ??

Normalnie. Przelewem z KK.

dream4you
2009-10-29, 14:58
Żadne tam normalnie

Nie da się zrobić przelewu z KK gdy się nie ma konta w tym banku.

KK wówczas jest przyłączona do konta i można z niej robić przelewy.

Widać że masz konto i kartę kredytowa w tym samym banku i jesteś przyzwyczajony do przelewów na kartę ( może i z karty też ale to w większości banków jest już płatne ).

Spróbuj wziąć |KK innego banku i nie miej tam konta. Jestem ciekaw jak zrobisz przelew ??

Może jakoś telefonicznie ?? ale wątpię - KK nie jest karta do przelewów a w przypadku N to jest wyjątek ( stąd przelewy 0zł ale tylko elektronicznie z banku ).

Therion7777
2009-10-29, 15:07
Nie da się zrobić przelewu z KK gdy się nie ma konta w tym banku.

KK wówczas jest przyłączona do konta i można z niej robić przelewy.

Widać że masz konto i kartę kredytowa w tym samym banku i jesteś przyzwyczajony do przelewów na kartę ( może i z karty też ale to w większości banków jest już płatne ).

Spróbuj wziąć |KK innego banku i nie miej tam konta. Jestem ciekaw jak zrobisz przelew ??

Może jakoś telefonicznie ?? ale wątpię - KK nie jest karta do przelewów a w przypadku N to jest wyjątek ( stąd przelewy 0zł ale tylko elektronicznie z banku ).

Wszystkie KK w BZWBK mają rachunki tzw. techniczne i można kartę spłacać z innego konta oraz dokonywać przelewu z KK na inne konto.

Wiele banków tak ma.

mBank tak nie ma. Choć po zamknięciu konta a przy zostawieniu sobie KK to otworzą rachunek techniczny dla KK.

Przelew z VISY n jest bezkosztowy jedynie w przypadku płatności za faktury TNG. Inne przelewy z KK sa płatne zgodnie z TPiO. Jak mnie pamięć nie myli to 2 lub 3% wartości przelewu. Nie chce mi się teraz tam zaglądać.

d_v_d
2009-10-29, 18:55
To raz a dwa to to jak interpretuje to Urzad Skarbowy: te zwrócone 4,80 traktuje się jako dodatkowy dochów, trzeba od tego odporwadzic podatek, wykazac w PIT, szaleństwo, po rostu szaleństwo, wiecej zachodu niz wszystko warte. Pozdrawiam.:D

Wykazania tego jako dochodu było tylko pomysłem (głupim) US, ale nic w tej materii nie zostało zrobione. Na chwilę obecną podatku od tego nie ma.

d_v_d
2009-10-29, 19:03
Żadne tam normalnie

Nie da się zrobić przelewu z KK gdy się nie ma konta w tym banku.

Musisz się jeszcze trochę podszkolić - w MultiBanku można mieć wyłącznie KK, bez konta typu ror i można robić z karty przelewy. Pieniądze wysyłane są z rachunku "technicznego", który do karty jest podłączony. Przelewy za abonament n z KK Visa n są bezpłatne i będzie się je wykonywać poprzez specjalny link dostępny po zalogowaniu przez internet. Dlaczego? Bo inne przelewy, niż w ramach abonamentu, są płatne i kosztują 2% min. 5zł.

osator
2009-10-29, 19:51
Ja tam mam kartę kredytową w MM i zamierzam ją sobie zamienić.

jedyny minus jest taki, że zniżka w postaci 10% jest tylko na 24 miesiące :(

spn
2009-10-29, 20:57
Wszystkie KK w BZWBK mają rachunki tzw. techniczne i można kartę spłacać z innego konta oraz dokonywać przelewu z KK na inne konto.

Wiele banków tak ma.

mBank tak nie ma. Choć po zamknięciu konta a przy zostawieniu sobie KK to otworzą rachunek techniczny dla KK.

Przelew z VISY n jest bezkosztowy jedynie w przypadku płatności za faktury TNG. Inne przelewy z KK sa płatne zgodnie z TPiO. Jak mnie pamięć nie myli to 2 lub 3% wartości przelewu. Nie chce mi się teraz tam zaglądać.

Nie wiem jak jest w BZWBK bo mam tam i KK i konto więc przelewy z karty mogę robić, ale właśnie przez konto a nie przez nr rachunku karty.

Mam natomiast KK w Millenium i tam bez posiadania konta nic nie można zrobić. Rachunek techniczny karty służy jedynie do spłacania zadłużenia.

Zresztą raczej nie będę zainteresowany Visą N bo już teraz nieraz się zastanawiam z której karty skorzystać :D

Update: Multibank informuje, że aby korzystać z 10% zniżki na abonament N nie trzeba posiadać konta w MM. Wystarczy więc dostęp do karty Visa N przez internet.

Therion7777
2009-11-09, 12:15
Wracając do tematu...

W piątek byłem w Multi i dziś lub jutro mają mi dać odpowiedź czy Visę n dostanę.
Oczywiście byłem pierwszym klientem, który o nią zapytał.

Przy okazji: Multi gdzieś tydzień temu wprowadziło "bezbelkowe" lokaty jednodniowe powiązane z MultiMaxem. Sukcesywnie włączają je wszystkim klientom. Mi włączyli przy okazji wizyty w placówce.

dream4you
2009-11-09, 12:45
no i wylądowałem w koszu :-)

OK

no to jeszcze raz :

Dlaczego na stronie banku jak i na stronie N nie ma oficjalnych informacji o karcie ??

Czekamy z tym do jakieś oficjalnej daty ??

Therion7777
2009-11-09, 13:03
Dlaczego na stronie banku jak i na stronie N nie ma oficjalnych informacji o karcie ??

Czekamy z tym do jakieś oficjalnej daty ??

Nie sądzę.

Choć fakt, że karta jest, a info marketingowego ni ze strony Multi ni n-ki nie ma jest zadziwiający w sumie. Być może coś jest w ulotkach dla nowych abonentów n-ki. Nie wiem. W placówce Multi gdzie byłem żadnych materiałów o tej KK jeszcze nie było.

Karta w każdym razie jest już dostępna w Multi.

cigane13
2009-11-09, 13:08
no i wylądowałem w koszu :-)

OK

no to jeszcze raz :

Dlaczego na stronie banku jak i na stronie N nie ma oficjalnych informacji o karcie ??

Czekamy z tym do jakieś oficjalnej daty ??

Tak...do jubileuszu
Kiedy po raz 3 wylądujesz w koszu:D

dream4you
2009-11-09, 13:22
Tak...do jubileuszu
Kiedy po raz 3 wylądujesz w koszu:D

:hahaha:

Dowcipny jesteś że szok....

właśnie takie wypowiedzi to zaśmiecanie forum i obniżanie jego poziomu

d_v_d
2009-11-09, 20:04
Przy okazji: Multi gdzieś tydzień temu wprowadziło "bezbelkowe" lokaty jednodniowe powiązane z MultiMaxem. Sukcesywnie włączają je wszystkim klientom. Mi włączyli przy okazji wizyty w placówce.

To nie do końca tak. Dostęp "odblokować" można w placówce - tak, ale także każdy sam taki dostęp może sobie "odblokować". W tym celu pierwszą lokatę jednodniową trzeba otworzyć poprzez system wniosków (zakładka w górnym, prawym rogu), każdą kolejną lokatę można już otwierać standardowo - czyli po wejściu w Centrum Oszczędzania.

Przy okazji - daj znać jak poszło wydanie KK n, jaka jest jakość plastiku, bo sam jestem ciekaw :)

d_v_d
2009-11-09, 20:10
Dlaczego na stronie banku jak i na stronie N nie ma oficjalnych informacji o karcie ??

Czekamy z tym do jakieś oficjalnej daty ??

Mam czasami wrażenie, że marketing w MB i n jest prowadzony przez tę samą osobę - czyli zero informacji, niech się ludzie dopytują, my będziemy siedzieć cicho, bo jeszcze się okaże, że ktoś coś od nas chce i nasza operacja "KAWA" się nie uda ;)

Therion7777
2009-11-09, 20:40
To nie do końca tak. Dostęp "odblokować" można w placówce - tak, ale także każdy sam taki dostęp może sobie "odblokować". W tym celu pierwszą lokatę jednodniową trzeba otworzyć poprzez system wniosków

O, to ciekawostka. Tamtędy nie sprawdzałem. Oczywiście tak samo można sobie to "aktywować" poprzez mulitlinkę.



Przy okazji - daj znać jak poszło wydanie KK n, jaka jest jakość plastiku, bo sam jestem ciekaw :)

To może być ciekawa sprawa z tym wydaniem KK. Od 3 lat dzwonią do mnie co 3-4 miesiące, że mają dla mnie 20 tys. (ostatnio 27 tys., lol) w dowolnie wybranych dla mnie produktach kredytowych. Tydzień temu do żony (mamy konto wspólne) zadzwonili znowu, żeby dać KK Golda za free i dalej gadka z tymi 27 tys. "do wyboru".

Żona dała mnie do telefonu i sobie wybrałem KK n. Pani sprawdziła i pupa -- nie da się :) Ale pyta czy coś innego może? To ja o kredyt na MBA pytam. I Pani znowu wymiękła. Powiedziała, że się dowie czy w ramach tego limitu będzie mi przez kuriera i bez formalności dać KK n i od tamtego czwartku jeszcze się nie odezwała.

I tak miałem iść do Multi w innych sprawach to zjawiłem się tam w piątek i Pani, która miała przyjemność ze mną rozmawiać też nie wiedziała czy w ramach tego limitu może mi dać KK n. Zaczęła wypełniać normalnie formularz o wydanie KK. Oczywiście jak jej powiedziałem o stanie moich limitów KK Orange i KO w mBanku to wyszło nam (słownie, bo formularz poleciał i tak do anala), że nie będę miał po prostu zdolności, hehe. A dają mi ponoć 27 tys. w czymkolwiek... :)

Światełko w tunelu jest, a nawet rzekłbym niezły reflektor, bo KK Orange z mB mi już niepotrzebna bez swojej podstawowej wartości dodanej, więc mogę ją zamknąć. Pani z Multi powiedziała, że jak tylko dotrze wniosek o zamknięcie KK Orange to ona może to "swoimi kanałami", hehe, sprawdzić i od razu mi da KK n.

Ale, d_v_d, lepsze jest to, że, jakby mi mB robił problemy z zamknięciem KK Orange z powodu niezgodności podpisu z oryginałem, Pani wyciągnie od mB wzór podpisu i mi pokaże :) Nie ma to jak brać bankowa. W tym przypadku dosłownie. Oczywiście KK Orange mB nie da się przenieść na KK n multi. Bracia się nie biją między sobą :)

dream4you
2009-11-26, 10:25
Zadzwoniłem do banku żeby zamówić kartę bo mam zamiar kupić N ale czekam na jeszcze lepszą ofertę - karta niech czeka w portfelu .....

Pani poinformowała mnie, że dziś w godzinach popołudniowych zaczną dopiero przyjmować wnioski.

Therion7777
2009-11-26, 10:34
Zadzwoniłem do banku żeby zamówić kartę bo mam zamiar kupić N ale czekam na jeszcze lepszą ofertę - karta niech czeka w portfelu .....

Pani poinformowała mnie, że dziś w godzinach popołudniowych zaczną dopiero przyjmować wnioski.

Wnioski były przyjmowane od dawna. Ja swój mam zaakceptowany od 2 tygodni i podpisaną umowę.
Jest ponoć obsuwa w produkcji kart i faktycznie dziś ma wszystko ruszyć.

zbopen
2009-11-26, 12:55
Proponuję, analogicznie do Cyfry+ ,także wprowadzenie zniżki za płatność polecniem zapłaty,analogicznie do płatności kartą.

steve_w
2009-12-01, 23:02
O, to ciekawostka. Tamtędy nie sprawdzałem. Oczywiście tak samo można sobie to "aktywować" poprzez mulitlinkę.

Żona dała mnie do telefonu i sobie wybrałem KK n. Pani sprawdziła i pupa -- nie da się :) Ale pyta czy coś innego może? To ja o kredyt na MBA pytam. I Pani znowu wymiękła. Powiedziała, że się dowie czy w ramach tego limitu będzie mi przez kuriera i bez formalności dać KK n i od tamtego czwartku jeszcze się nie odezwała.

I tak miałem iść do Multi w innych sprawach to zjawiłem się tam w piątek i Pani, która miała przyjemność ze mną rozmawiać też nie wiedziała czy w ramach tego limitu może mi dać KK n. Zaczęła wypełniać normalnie formularz o wydanie KK. Oczywiście jak jej powiedziałem o stanie moich limitów KK Orange i KO w mBanku to wyszło nam (słownie, bo formularz poleciał i tak do anala), że nie będę miał po prostu zdolności, hehe. A dają mi ponoć 27 tys. w czymkolwiek... :)


Co do karty w ramach gotowego limitu to możliwość wydania karty Visa N będzie prawdopodobnie do końca tego tygodnia

d_v_d
2009-12-02, 01:06
Co do karty w ramach gotowego limitu to możliwość wydania karty Visa N będzie prawdopodobnie do końca tego tygodnia

1. Skąd masz takie informacje (jeśli można wiedzieć)?
2. Oferta KK z limitem będzie wychodziła od pracowników n-ki czy multi?

papcio
2009-12-02, 21:29
Podzielę się swoimi doświadczeniami:
1 kontakt 2 tygodnie temu - przyjęcie wniosku. Wnioskodawca - 77-letnia emerytka BEZ żadnych kredytów, kart kredytowych, limitów w koncie itp, emerytura 1.700 PLN, brak osób na utrzymaniu, wnioskowany minimalny limit 1.500 PLN.
Po tygodniu odpowiedź negatywna bo ..... nie notowana w BIK-u (czyżby lepiej było mieć niespłacone zobowiązania?).
Po kolejnym tygodniu propozycja wydania karty pod warunkiem złożenia depozytu w wysokości 2.000PLN.

Nic tylko pogratulować oferty.

Therion7777
2009-12-02, 21:41
2. Oferta KK z limitem będzie wychodziła od pracowników n-ki czy multi?

No to jest bardzo ciekawe pytanie.

Podzielę się swoimi doświadczeniami:
[...]
Po tygodniu odpowiedź negatywna bo ..... nie notowana w BIK-u (czyżby lepiej było mieć niespłacone zobowiązania?).

Mimo wszystko nie za bardzo rozumiem co w tym dziwnego.



Nic tylko pogratulować oferty.

Czasy "karty za podpis" już się skończyły. I całe szczęście.

Moja KK n już została wyprodukowana i leci do mnie pocztą. Ciekawe czy do piątku nowy plastik dostanę do ręki :)

d_v_d
2009-12-02, 21:47
Podzielę się swoimi doświadczeniami:
1 kontakt 2 tygodnie temu - przyjęcie wniosku. Wnioskodawca - 77-letnia emerytka BEZ żadnych kredytów, kart kredytowych, limitów w koncie itp, emerytura 1.700 PLN, brak osób na utrzymaniu, wnioskowany minimalny limit 1.500 PLN.
Po tygodniu odpowiedź negatywna bo ..... nie notowana w BIK-u (czyżby lepiej było mieć niespłacone zobowiązania?).
Po kolejnym tygodniu propozycja wydania karty pod warunkiem złożenia depozytu w wysokości 2.000PLN.

Nic tylko pogratulować oferty.

BIK to nie tylko kredyty niespłacone, ale w głównej mierze i przede wszystkim informacje o kredytach, które dana osoba posiada lub posiadała. To pozwala ocenić czy dana osoba spłaca kredyty w terminie czy może spłaca nieregularnie, a także czy emerytka z dochodem 1700zł nie ma wziętych "kredytów na dowód" z sumą rat większą niż jej dochód. Pusty BIK i brak współpracy z bankiem (odpowiednio długo, z odpowiednimi obrotami) to dla banku kredyt o podwyższonym ryzyku - stąd zapewne odmowa. Co do lokaty - jeśli "standardowa" ścieżka zawodzi można, zabezpieczając się na lokacie terminowej, wydać kartę - jest to jakieś wyjście.

pisces
2009-12-02, 21:55
Karta wczoraj do mnie dotarła. :spoko:
Wygląda nawet ciekawie, jak tzw. klaps filmowy.
Imię i nazwisko jest w polu opisanym DIRECTOR. :usmiech:

d_v_d
2009-12-02, 22:03
Karta wczoraj do mnie dotarła. :spoko:
Wygląda nawet ciekawie, jak tzw. klaps filmowy.
Imię i nazwisko jest w polu opisanym DIRECTOR. :usmiech:

Pamiętaj tylko, by przelew za abonament n wykonywać przez specjalny link (wtedy ten przelew będzie bezpłatny), a nie przez ogólną opcję "przelewy z karty" (wówczas przelew kosztuje 2% min. 5zł).

:usmiech:

papcio
2009-12-03, 16:57
Czy ktoś ze szczęśliwych posiadaczy mógłby sprawdzić, czy mozna zapłacić abonament innego abonenta? I czy jest wtedy zwrot tych 10% - bo w regulaminie nic na ten temat nie ma.

pinyo
2009-12-04, 15:18
A czy można z jednej karty płacić abonament za kilka umów różnych abonentów? Czy zwroty przy takich płatnościach również będą działać?

Therion7777
2009-12-04, 17:01
Karta wczoraj do mnie dotarła.

A dziś do mnie. Ładniusia :D
Córka jest zachwycona, hehe.

Pamiętaj tylko, by przelew za abonament n wykonywać przez specjalny link

W ogóle ta opcja jest ciekawa. Wniosek (sic!) do wykonania przelewu. Będę płacił gdzieś za 2 tygodnie, ale zastanawiam się już teraz nad sensem wklepywania za każdym razem numeru rachunku bankowego gdzie ma przelew trafić.

BTW: Zwrot 10% wartości abonamentu jest dokonywany kiedy zechcemy, aby n-ka sama pobierała sobie opłatę z KK?

EDIT: Plastik tak samo giętki jak brązowego AQ. KK Orange mB jest jednak bardziej sztywna. Niewiele, ale jednak.
Ciekawostka -- kod CVV jest mocno natłoczony na rewersie. Tak mocno, że patrząc na awers pod światło można na siłę go odczytać. To chyba takie "zabezpieczenie" banku, żeby zamazanie CVV przez właściciela nie zdało egzaminu :P

No i ciekaw jestem kiedy srebrne literki/cyferki się wytrą i jak karta będzie z tym wyglądać. KK Orange mB dla mnie lepiej wygląda z wytartymi :)

EDIT2:
No i na plus długość paska do podpisu, która jest odpowiednia. Pasek na brązowej KD AQ jest o ponad 1/3 krótszy -- MASAKRA -- do tej pory się nie podpisałem i chyba nie będę :)

d_v_d
2009-12-04, 19:33
A dziś do mnie. Ładniusia :D
Córka jest zachwycona, hehe.

Cieszę się, że się podoba :)

W ogóle ta opcja jest ciekawa. Wniosek (sic!) do wykonania przelewu. Będę płacił gdzieś za 2 tygodnie, ale zastanawiam się już teraz nad sensem wklepywania za każdym razem numeru rachunku bankowego gdzie ma przelew trafić.

:(

BTW: Zwrot 10% wartości abonamentu jest dokonywany kiedy zechcemy, aby n-ka sama pobierała sobie opłatę z KK?

Nie bardzo rozumiem co chciałeś napisać, ale:
1. Zgodnie z Regulaminem promocji (Rozdział II, pkt. 4) http://multibank.pl/images/MultiBank2/Portal/BinaryPL/944/1554352/Regulamin_zasad_zwrotu_1554352.pdf
Zwrot, o którym mowa w pkt. 3 dokonywany będzie jeden raz w miesiącu na rachunek karty kredytowej klienta w terminie do 10 –ego dnia miesiąca nastepującego po miesiącu, w którym nastapił przelew całej kwoty opłaty abonamentowej na rzecz ITI.
2. Polecenie Zapłaty i Bilix w n przewidują obciążanie konta. Nie chcę się wypowiadać za osoby z n, ale przeszukując strony www.n.pl nie natrafiłem na informacje, by można było zlecić obciążanie karty.

EDIT: Plastik tak samo giętki jak brązowego AQ. KK Orange mB jest jednak bardziej sztywna. Niewiele, ale jednak.

No i teraz nie wiem - to dobrze czy źle? Generalnie bardziej giętki plastik to mniejsza szansa na złamanie karty.

Therion7777
2009-12-04, 20:35
Nie bardzo rozumiem co chciałeś napisać, ale:
1. Zgodnie z Regulaminem promocji (Rozdział II, pkt. 4) http://multibank.pl/images/MultiBank2/Portal/BinaryPL/944/1554352/Regulamin_zasad_zwrotu_1554352.pdf
Zwrot, o którym mowa w pkt. 3 dokonywany będzie jeden raz w miesiącu na rachunek karty kredytowej klienta w terminie do 10 –ego dnia miesiąca nastepującego po miesiącu, w którym nastapił przelew całej kwoty opłaty abonamentowej na rzecz ITI.
To jest dla mnie jasne.


2. Polecenie Zapłaty i Bilix w n przewidują obciążanie konta. Nie chcę się wypowiadać za osoby z n, ale przeszukując strony www.n.pl nie natrafiłem na informacje, by można było zlecić obciążanie karty.
Hm, wydawało mi się (obiło mi się o uszy/oczy), że można obciążać kartę.

Nawet jeśli nie można to funkcjonalność przelewu z KK n na konto n można było lepiej/łatwiej/przyjemniej wymyślić. Choćby przydałoby się ustawienie przelewów stałych lub z datą przyszłą. Tak, wiem, koszta. Zawsze klient może zapomnieć się zalogować lub po prostu może nie mieć możliwości się zalogować, że ów "wniosek" wypełnić. Szkoda, że jest to takie ekwilibrystyczne :/

Ciekaw jestem też czy po wypełnieniu tego wniosku blokada jest od razu zakładana na KK. Słowo "wniosek" sugeruje, że ktoś lub coś musi go zaakceptować :)



No i teraz nie wiem - to dobrze czy źle? Generalnie bardziej giętki plastik to mniejsza szansa na złamanie karty.
Od siebie powiem tak -- słyszałem wiele narzekań na plastiki. Różnych. Sam nigdy nie przywiązywałem do tego strasznej wagi, bo kart używam w celu płacenia, a nie jedzenia czy bawienia się nimi :)

d_v_d
2009-12-04, 20:47
Hm, wydawało mi się (obiło mi się o uszy/oczy), że można obciążać kartę.

Można. Np. Era może obciążać Twoją KK. Problem w tym, że nie każda firma oferująca np. Polecenie Zapłaty oferuje obciążanie karty.

Nawet jeśli nie można to funkcjonalność przelewu z KK n na konto n można było lepiej/łatwiej/przyjemniej wymyślić. Choćby przydałoby się ustawienie przelewów stałych lub z datą przyszłą. Tak, wiem, koszta. Zawsze klient może zapomnieć się zalogować lub po prostu może nie mieć możliwości się zalogować, że ów "wniosek" wypełnić. Szkoda, że jest to takie ekwilibrystyczne :/

Zwykły, płatny, przelew z KK MultiBanku można ustawić z datą przyszłą. Przyznam, że wykonania przelewu przez wniosek jeszcze nie testowałem.


EDIT: przelewu zwykłego z KK z datą przyszłą ustawić się jednak nie da.

Ciekaw jestem też czy po wypełnieniu tego wniosku blokada jest od razu zakładana na KK. Słowo "wniosek" sugeruje, że ktoś lub coś musi go zaakceptować :)

Powinno być od razu - jak wykonanie przelewu z konta z datą bieżącą.

Therion7777
2009-12-05, 07:57
Można. Np. Era może obciążać Twoją KK. Problem w tym, że nie każda firma oferująca np. Polecenie Zapłaty oferuje obciążanie karty.

Się dowiemy.


Zwykły, płatny, przelew z KK MultiBanku można ustawić z datą przyszłą.

Zwykły owszem. Ale czemu nie ułatwić posiadaczom KK n życia i nie dać możliwości ustawienia przelewu przyszłego z karty? Lub zlecenia stałego?
Wiem, pewnie ograniczenia systemu...


Powinno być od razu - jak wykonanie przelewu z konta z datą bieżącą.

Powinno. Jak jest się okaże niebawem :)

trojan
2009-12-05, 08:11
Ja tam wolę przelew bankowy. karta to karta , ubezpieczenie za kartę 1,60 co miesiąc , opłata roczna za kartę 60 zł. , nie wiem jak jest w MultiBanku , ale na przykład tak jest z kartą Lukas bank Furora.

Therion7777
2009-12-05, 08:16
Ja tam wolę przelew bankowy. karta to karta , ubezpieczenie za kartę 1,60 co miesiąc , opłata roczna za kartę 60 zł. , nie wiem jak jest w MultiBanku , ale na przykład tak jest z kartą Lukas bank Furora.

Jak nie wiesz jak jest w Multi to się dowiedz :)
Opłata roczna za KK n to 70 zł, ale w bonusie dostajesz darmowy przelew z karty na opłatę abonamentu i 10% zwrot na kartę wartości abonamentu. Mam FULL-a -- 9,90 miesięcznie piechotą nie chodzi.

trojan
2009-12-05, 08:58
Jak nie wiesz jak jest w Multi to się dowiedz :)
Opłata roczna za KK n to 70 zł, ale w bonusie dostajesz darmowy przelew z karty na opłatę abonamentu i 10% zwrot na kartę wartości abonamentu. Mam FULL-a -- 9,90 miesięcznie piechotą nie chodzi.


9,90 X 12 miesięcy = 118,8 - 70zł. (opłata roczna za kartę) = 48,8

To ja za zakupy w weekendy i nie tylko płacąc kartą Lukas Bank Furora zyskuję 5% (w tym roku zyskałem już 230 zł.). Za zakupy płacę kartą ,a potem raz w miesiącu robię darmowy przelew z konta na rachunek karty, a dla samego opłacania abonametu kartą MultiBanku , nie wiem czy to się tak opłaca.

Napisz jak jest z kartą MultiBanku
Pozdrawiam

Therion7777
2009-12-05, 09:18
9,90 X 12 miesięcy = 118,8 - 70zł. (opłata roczna za kartę) = 48,8


Opłatę roczną "likwidujesz" obrotem karty i ilością transakcji.

EDIT: Myślałem kiedyś o tej Furorze Lucasa, ale jakość partnerów mnie lekko zmroziła. W Żabce to ja spożywki nie robię. Wolę już Aliora, gdzie teraz przy umiejętnym korzystaniu z karty dostanę 1% cashbacka za wszystkie płatności bezgotówkowe.

BTW: 230 zł w tym roku? Mało :))))

d_v_d
2009-12-05, 10:32
Się dowiemy.

Jak kolega dzwonił jakieś 3 m-ce temu, by ustanowić Polecenie Zapłaty w n-ce (chciał się kilku rzeczy dowiedzieć), to konsultant z uporem twierdził, że PZ nie mają :)

d_v_d
2009-12-05, 10:42
Ja tam wolę przelew bankowy. karta to karta , ubezpieczenie za kartę 1,60 co miesiąc , opłata roczna za kartę 60 zł. , nie wiem jak jest w MultiBanku , ale na przykład tak jest z kartą Lukas bank Furora.

W multi KK n = 70zł za wydanie, zwracane jeśli w ciągu 3 pierwszych miesięcy wykonasz min. 3 operacje bezgotówkowe (z wyłączeniem przelewów), czyli wystarczy, że w ciągu 3 pierwszych miesięcy zapłacisz w sklepach 3x na dowolną kwotę.
Opłata za odnowienie jest zwracana jeśli będziesz opłacał abonament za n-kę lub wykonasz w ciągu roku 120 operacji bezgotówkowych lub w ciągu roku wykonasz operacje bezgotówkowe na kwotę min. 12000zł. Najprościej jest płacić za abonament n-ki bezpłatnym przelewem.
Ubezpieczenia - oczywiście są oferowane, ale nikt nie zmusza Cię, byś je włączał. Bezpłatnie masz kartę ubezpieczoną od nieuprawnionych transakcji (ubezpieczenie 48h wstecz od zastrzeżenia karty), a transakcje są monitorowane i gdy wykonana zostanie jakaś budząca wątpliwości będziesz miał telefon z pytaniem czy to Ty ją wykonałeś :)
Płacąc abonament za n-kę uzyskujesz 10% rabatu, jeśli masz więc abonament FULL oszczędzasz rocznie 118,80zł, a dodatkowo płatność przechodzi w Grace Period :spoko:

Therion7777
2009-12-05, 12:13
Czy ktoś ze szczęśliwych posiadaczy mógłby sprawdzić, czy mozna zapłacić abonament innego abonenta? I czy jest wtedy zwrot tych 10% - bo w regulaminie nic na ten temat nie ma.

A czy można z jednej karty płacić abonament za kilka umów różnych abonentów? Czy zwroty przy takich płatnościach również będą działać?

I kolejne pytanie -- co w przypadku kiedy chcę zapłacić za swój abonament z góry za kilka miesięcy?

Jak kolega dzwonił jakieś 3 m-ce temu, by ustanowić Polecenie Zapłaty w n-ce (chciał się kilku rzeczy dowiedzieć), to konsultant z uporem twierdził, że PZ nie mają :)

Interesujące :P

d_v_d
2009-12-05, 12:30
I kolejne pytanie -- co w przypadku kiedy chcę zapłacić za swój abonament z góry za kilka miesięcy?

Na to pytanie postaram się odpowiedzieć w środę :)

d_v_d
2009-12-05, 12:51
Czy ktoś ze szczęśliwych posiadaczy mógłby sprawdzić, czy mozna zapłacić abonament innego abonenta? I czy jest wtedy zwrot tych 10% - bo w regulaminie nic na ten temat nie ma.

A czy można z jednej karty płacić abonament za kilka umów różnych abonentów? Czy zwroty przy takich płatnościach również będą działać?

Tak, zapłacić za innego abonenta można, to jest zwykły przelew, który tym razem wychodzi z KK - ważne, by docelowy nr konta był poprawny.

Nie, nie otrzyma się zwrotu 10% za zapłatę abonamentu za innego abonenta. Regulamin określa, że otrzymuje się 10% z opłaty abonamentowej na podstawie podpisanej przez klienta (tu posiadacza KK) umowy z n-ką.
Rozdział II, pkt. 3:
Akcja zwrotu abonamentu polega na zwrocie przez Bank na rzecz klienta 10 % kwoty brutto opłaty abonamentowej uiszczanej przez klienta z karty kredytowej Visa n na rzecz ITI na podstawie umowy o świadczenie usługi udostepniania kodowanych programów telewizji nowej generacji „n”;

Therion7777
2009-12-05, 14:04
Teoretycznie więc skoro ja podpisywałem umowę z n to ja muszę puszczać przelew, a nie np. żona z karty dodatkowej.

Therion7777
2009-12-15, 20:33
Odpowiem egoistycznie sam sobie :P

Dziś puściłem przelew do n-ki z KK n, bo nieoczekiwanie szybko papierowa faktura do mnie dotarła.

Faktycznie wypełnienie "wniosku" skutkuje natychmiastowym zaksięgowaniem operacji na karcie.

Wady jakie widzę:
1. Wejście we wniosek niby nie wylogowuje z serwisu transakcyjnego, ale ponownie wejść bez logowania się nie da.
2. Nie da się ustawić na stałe (czyt. do edycji) numeru konta na który ma trafić przelew.
3. Nie można edytować pola "Tytułem". Dla mnie spora awaria, bo ja lubię numer FVAT wpisywać. Samo "Abonament" jest z deka lakoniczne.
4. Po poprawnym wypełnieniu wniosku brak linka do logowania do serwisu.
5. I to co już pisałem -- brak możliwości ustawienia przelewu przyszłego i brak ustawienia zlecenia stałego.

Pytania na które odpowiedzi nie padły:
1. Co z płatnościami za kilka abonamentów z góry?
2. Co z płatnościami za kilka abonamentów kilku abonentów?
3. Czy 10% zwrotu jest liczone aby na pewno od abonamentu? Wydaje mi się, ze po prostu od kwoty przelewu.

Więcej grzechów nie pamiętam :)

pinyo
2009-12-16, 12:45
W multi KK n = 70zł za wydanie, zwracane jeśli w ciągu 3 pierwszych miesięcy wykonasz min. 3 operacje bezgotówkowe (z wyłączeniem przelewów), czyli wystarczy, że w ciągu 3 pierwszych miesięcy zapłacisz w sklepach 3x na dowolną kwotę.

Błąd. Za wydanie karty nie jest pobierana opłata. Kwota 70 zł to koszt rocznego użytkowania karty. Tabela Prowizji i Opłat Bankowych MultiBanku nie mówi też nic o owych 3 miesiącach i 3 operacjach bezgotówkowych.

Nie, nie otrzyma się zwrotu 10% za zapłatę abonamentu za innego abonenta. Regulamin określa, że otrzymuje się 10% z opłaty abonamentowej na podstawie podpisanej przez klienta (tu posiadacza KK) umowy z n-ką.
Rozdział II, pkt. 3:
Akcja zwrotu abonamentu polega na zwrocie przez Bank na rzecz klienta 10 % kwoty brutto opłaty abonamentowej uiszczanej przez klienta z karty kredytowej Visa n na rzecz ITI na podstawie umowy o świadczenie usługi udostepniania kodowanych programów telewizji nowej generacji „n”;

Według mnie zapis ten nie wymaga, aby użytkownik karty kredytowej był jednocześnie abonentem n.

Czy 10% zwrotu jest liczone aby na pewno od abonamentu? Wydaje mi się, ze po prostu od kwoty przelewu.

10% zwrotu liczone jest rzeczywiście od kwoty przelewu. Do 10 dnia danego miesiąca zwracane jest 10% kwot przelanych na rzecz ITI Neovision w poprzednim miesiącu.

Therion7777
2009-12-16, 15:24
Błąd. Za wydanie karty nie jest pobierana opłata. Kwota 70 zł to koszt rocznego użytkowania karty. Tabela Prowizji i Opłat Bankowych MultiBanku nie mówi też nic o owych 3 miesiącach i 3 operacjach bezgotówkowych.

Prawie dam sobie rękę odciąć, że we wcześniejszym TPiO była opłata za wydanie karty, która mogła być zniesiona po dokonaniu 3 operacji bezgotówkowych w ciągu 3 miesięcy.

EDIT: No i straciłbym rękę. Zajrzałem do TPiO z 01.10.2009 i faktycznie zapisy są takie same jak aktualnego TPiO. Nie wiem jak mi brak opłaty za wydanie karty mógł umknąć...


10% zwrotu liczone jest rzeczywiście od kwoty przelewu. Do 10 dnia danego miesiąca zwracane jest 10% kwot przelanych na rzecz ITI Neovision w poprzednim miesiącu.

Czyli co -- płacimy 5 tys. zł, dostajemy zwrot 500 zł, a potem idziemy do n-ki po zwrot za nadpłatę rachunków? Mam nadzieję, że n-ka i Multi się jakoś przed tym zabezpieczyły, hehe :) 10% cashback? Mniam :)

d_v_d
2009-12-16, 18:48
Błąd. Za wydanie karty nie jest pobierana opłata. Kwota 70 zł to koszt rocznego użytkowania karty. Tabela Prowizji i Opłat Bankowych MultiBanku nie mówi też nic o owych 3 miesiącach i 3 operacjach bezgotówkowych.

Ja też rękę bym dał, że w pierwotnej wersji TPiO była opłata za wydanie :)


Według mnie zapis ten nie wymaga, aby użytkownik karty kredytowej był jednocześnie abonentem n.

Z Regulaminu:
Rozdział II, pkt. 1: Akcja zwrotu abonamentu skierowana jest do wspólnych klientów ITI oraz MultiBanku.


10% zwrotu liczone jest rzeczywiście od kwoty przelewu. Do 10 dnia danego miesiąca zwracane jest 10% kwot przelanych na rzecz ITI Neovision w poprzednim miesiącu.

Z Regulaminu:
Rozdział II, pkt. 3: Akcja zwrotu abonamentu polega na zwrocie przez Bank na rzecz klienta 10 % kwoty brutto opłaty abonamentowej uiszczanej przez klienta z karty kredytowej Visa n na rzecz ITI na podstawie umowy o świadczenie usługi udostępniania kodowanych programów telewizji nowej
generacji „n”
Jeśli więc z Umowy z n-ką wynika, że abonament wynosi 48zł to dostaniesz max. 10% tej kwoty.

frappie
2009-12-23, 14:46
Dziś dzwonił do mnie pan z Tą ofertą. Wypełniliśmy formularz, teraz tylko mam czekać na kogoś z multibanku. Cała rozmowa trwala jakieś 30 minut. Pytanie tylko.. czy oni w ogóle sprawdzają zdolność? Podobno karta ma limit 5tys, a z banku odzywają się do mnie w celu omówienia przesłania umowy. Nie za piękne to?

tomsaj
2009-12-23, 17:57
Dziś dzwonił do mnie pan z Tą ofertą. Wypełniliśmy formularz, teraz tylko mam czekać na kogoś z multibanku. Cała rozmowa trwala jakieś 30 minut. Pytanie tylko.. czy oni w ogóle sprawdzają zdolność? Podobno karta ma limit 5tys, a z banku odzywają się do mnie w celu omówienia przesłania umowy. Nie za piękne to?

Ależ skąd, teraz banki wciskają karty wszystkim. Ja mam już kilka i zaczynam się ich pozbywać. <:/>

d_v_d
2009-12-24, 16:27
Dziś dzwonił do mnie pan z Tą ofertą. Wypełniliśmy formularz, teraz tylko mam czekać na kogoś z multibanku. Cała rozmowa trwala jakieś 30 minut. Pytanie tylko.. czy oni w ogóle sprawdzają zdolność? Podobno karta ma limit 5tys, a z banku odzywają się do mnie w celu omówienia przesłania umowy. Nie za piękne to?

Jeśli posiadasz od pewnego czasu n-kę i terminowo opłacasz rachunki to istnieje szansa, że właśnie na podstawie tak ocenionej wiarygodności zaproponowany został Ci limit. Oczywiście zostaniesz sprawdzony w dodatkowych bazach :) Daj znać jak przebiegł proces wydania karty :)

d_v_d
2009-12-24, 16:30
I kolejne pytanie -- co w przypadku kiedy chcę zapłacić za swój abonament z góry za kilka miesięcy?


Z tego co udało mi się ustalić - ograniczeniem jest z jednej strony kwota przelewu, z drugiej wartość abonamentu, wynikająca z umowy z ITI (co jest w regulaminie). Jeśli więc płacisz abonament 99zł i przelejesz powiedzmy 200zł to zwrócone zostanie Ci 9,90zł.

d_v_d
2009-12-24, 16:33
Teoretycznie więc skoro ja podpisywałem umowę z n to ja muszę puszczać przelew, a nie np. żona z karty dodatkowej.

Dokładnie tak. Jeśli żona ma KK dodatkową to jest to coś na kształt pełnomocnictwa dla niej. Przelew będzie więc wysyłany z danymi posiadacza KK głównej. Aby nastąpił zwrot 10% abonamentu musi osoba na którą jest Umowa z n-ką być posiadaczem głównej KK Visa n.

zdzislaw
2009-12-27, 20:26
Witam!

Takze zastanawialem sie nad zlozeniem wniosku o karte Visa n lecz zgodnie z regulaminem "zwrotu 10%", klienci n-ki, ktorzy zawarli umowe z n-ka przed listopadem 2009, zwrotu 10% nie otrzymaja:
"Akcja zwrotu abonamentu przeznaczona jest dla klientów, którzy w okresie obowiazywania niniejszej Promocji:
a) zawra z MultiBankiem umowe o korzystanie z karty kredytowej Visa n
b) zawra z ITI Neovision Sp. z o.o. umowe o swiadczenie usługi udostepniania
kodowanych programów telewizji nowej generacji „n”;
c) dokonaja comiesiecznej opłaty abonamentu z karty kredytowej Visa n;
d) wyra:a zgode na przekazywanie przez Bank do ITI ich danych osobowych."

zwracam uwage na pkt. b), z ktorego jasno wynika, iz aby otrzymac zwrot (poza spelnieniem pkt. a,c,d) nalezaloby podpisac umowe z n-ka z trakcie trwania promocji (wiec od listopada 2009). Ja umowe z n-ka mam od ponad roku wiec nie lapie sie na zwrot - to promocja tylko dla nowych - nie dajcie sie nabrac na ten haczyk :).

Z.

Therion7777
2009-12-27, 20:31
Witam!
to promocja tylko dla nowych - nie dajcie sie nabrac na ten haczyk :).


To nie tylko promocja dla nowych.

zdzislaw
2009-12-27, 20:40
To nie tylko promocja dla nowych.

Wg. regulaminu:
"Akcja zwrotu abonamentu przeznaczona jest dla klientów, którzy w okresie obowiazywania niniejszej Promocji: b) zawra z ITI Neovision Sp. z o.o. umowe o swiadczenie usługi udostepniania kodowanych programów telewizji nowej generacji „n” "

wynika jednoznacznie, ze aby otrzymac zwrot nalezy w trakcie trawania promocji podpisac umowe z n-ka na odbior tv.
I znajac BRE dosyc dobrze (!!) jestem pewien, ze beda przestrzegac tego zapisu bardzo szczegolowo!!!
Jezeli promocja 10% ma byc takze dla starych, nie skusze sie na nia, jezeli BRE (Multi) nie wprowadzi zmian w regulaminie - zareczam, iz nawwt jezeli cos zwroca to w niedalekiej przyszlosci powolujac sie na regulamin odbiora Ci to z powrotem.
Oczywiscie "promocja zwolnienia z oplaty rocznej" po oplacaniu abonementu przez 24 m-ce jest dla wszytskich, lecz zwrot 10% wg regulaminu tylko dla nowych.

Therion7777
2009-12-27, 21:14
Miałem tę samą wątpliwość -- http://nhdtv.pl/forum/showpost.php?p=253541&postcount=325

Pracownicy w Multi zapewniali, że zwrot będzie też dla "starych" abonentów n-ki.
Jak w efekcie nie będzie to zamknę kartę i przemieszczę się do innego banku. Wydanie Visy n nic nie kosztuje, więc nie problem.

d_v_d
2009-12-27, 21:26
Oczywiscie "promocja zwolnienia z oplaty rocznej" po oplacaniu abonementu przez 24 m-ce jest dla wszytskich, lecz zwrot 10% wg regulaminu tylko dla nowych.

Promocja zwrotu 10% abonamentu jest skierowana do osób, które wyrobią kartę kredytową Visa n bez względu na to czy są czy dopiero będą Klientami n-ki. Regulamin patrzy jakby od strony osoby, która nie posiada Karty Kredytowej Visa n i nie jest abonentem n-ki - wówczas, by skorzystać z promocji muszą zarówno stać się posiadaczami KK Visa n oraz abonentem n-ki.

krzysztof.ka
2009-12-28, 16:53
[QUOTE=d_v_d;269784]W multi KK n = 70zł za wydanie, zwracane jeśli w ciągu 3 pierwszych miesięcy wykonasz min. 3 operacje bezgotówkowe (z wyłączeniem przelewów), czyli wystarczy, że w ciągu 3 pierwszych miesięcy zapłacisz w sklepach 3x na dowolną kwotę.

Na pierwszym wyciągu z rachunku karty z 14 grudnia pojawiła się kwota za wydanie karty w wysokości 70 zł. Zgłosiłem dziś reklamację telefonicznie. Konsultant potwierdził, że w przypadku karty visa n, wydanie jest bezpłatne.
Nie ma mowy o żadnym zwrocie opłaty pod warunkiem zrobienia 3 transakcji bezgotówkowych w ciągu 3 miesięcy. Ten warunek dotyczy innych kart wydawanych przez Multibank.

d_v_d
2009-12-28, 18:58
W multi KK n = 70zł za wydanie, zwracane jeśli w ciągu 3 pierwszych miesięcy wykonasz min. 3 operacje bezgotówkowe (z wyłączeniem przelewów), czyli wystarczy, że w ciągu 3 pierwszych miesięcy zapłacisz w sklepach 3x na dowolną kwotę.

Na pierwszym wyciągu z rachunku karty z 14 grudnia pojawiła się kwota za wydanie karty w wysokości 70 zł. Zgłosiłem dziś reklamację telefonicznie. Konsultant potwierdził, że w przypadku karty visa n, wydanie jest bezpłatne.
Nie ma mowy o żadnym zwrocie opłaty pod warunkiem zrobienia 3 transakcji bezgotówkowych w ciągu 3 miesięcy. Ten warunek dotyczy innych kart wydawanych przez Multibank.

No właśnie - tak już tu pisaliśmy z Therion777, że przed okiem nam przemknęła TPiO z taką właśnie opłatą, ale opłata za wydanie wynosi 0zł. Spójrz proszę na wyciąg i podaj datę kiedy została zaksięgowana opłata za wydanie KK.

krzysztof.ka
2009-12-28, 20:38
No właśnie - tak już tu pisaliśmy z Therion777, że przed okiem nam przemknęła TPiO z taką właśnie opłatą, ale opłata za wydanie wynosi 0zł. Spójrz proszę na wyciąg i podaj datę kiedy została zaksięgowana opłata za wydanie KK.

27 listopada, czyli w dniu wydania karty. Karta została wprowadzona do oferty 29 października. Dzień później dosałem maila od doradcy z informacją o karcie.

Przed chwilą sprawdziłem w mailu co dostałem 30 października, a oto treść:

"W dniu 29.10.2009 oferta kart kredytowych powiekszy sie o karte kredytowa Visa n.
Karta Visa n powstała we współpracy z telewizja n.

Cechy karty Visa n:

• 10% rabatu na abonament – klient, który zapłaci za abonament w n TV karta

Visa n wówczas otrzyma 10% wartosci abonamentu z danego miesiaca – płatnosc

poprzez przelew z karty kredytowej.

• 0 PLN – opłata za wydanie karty.

• 0 PLN – opłata za wznowienie karty, jesli klient przez 12 m-cy bedzie regulował

płatnosc za abonament w n TV z karty Visa n. Jesli nie zostanie spełniony ten

warunek wówczas naliczy sie opłata w wysokosci 70 PLN."

Czyli od początku wydanie karty było bezpłatne. W moim przypadku prawdopodobnie zadziałał błąd z automatu. Niestety, klienci banków zawsze muszą pilnować swoich spraw i dochodzić nich na drodze reklamacji.
Mnie zaś interesuje jeszcze jedna sprawa. W regulaminie jest napisane, że 10% rabat obowiązuje w ciągu 24 miesięcy, a na stronie Multibanku w marketingowym opisie stoi "stały 10% rabat".
Widzę tu nieścisłość. Albo do regulaminu wprowadzono ograniczenie wynikające z terminu ważności karty - 2 lata i po odnowieniu karty rabat nadal będzie obowiązywał, albo jest to nowo mowa marketingowa Multibanku - stały rabat, nikoniecznie znaczy stały w ogólnym pojęciu - bezterminowy.

d_v_d
2009-12-28, 20:54
W regulaminie jest napisane, że 10% rabat obowiązuje w ciągu 24 miesięcy, a na stronie Multibanku w marketingowym opisie stoi "stały 10% rabat".
Widzę tu nieścisłość. Albo do regulaminu wprowadzono ograniczenie wynikające z terminu ważności karty - 2 lata i po odnowieniu karty rabat nadal będzie obowiązywał, albo jest to nowo mowa marketingowa Multibanku - stały rabat, nikoniecznie znaczy stały w ogólnym pojęciu - bezterminowy.

Stały rabat 10% przez okres 24 m-cy :) Termin ważności karty (plastiku) wynosi 3 lata.

krzysztof.ka
2009-12-28, 20:59
Stały rabat 10% przez okres 24 m-cy :) Termin ważności karty (plastiku) wynosi 3 lata.

No to wypada teraz poprosić Multibank o wyjaśnienie definicji "stały rabat".

d_v_d
2009-12-28, 21:11
No to wypada teraz poprosić Multibank o wyjaśnienie definicji "stały rabat".

Ale po co? Wszystko jasno napisane jest w Regulaminie :usmiech:

krzysztof.ka
2009-12-28, 21:24
Ale po co? Wszystko jasno napisane jest w Regulaminie :usmiech:

A chociażby po to, żeby udowodnić, że Słownik języka polskiego PWN kłamie :p
Będą mieli językoznawcy powód, żeby w następnym wydaniu słownika ująć, że stale, to znaczy maksymalnie 24 miesiące :)

d_v_d
2009-12-28, 21:37
A chociażby po to, żeby udowodnić, że Słownik języka polskiego PWN kłamie :p
Będą mieli językoznawcy powód, żeby w następnym wydaniu słownika ująć, że stale, to znaczy maksymalnie 24 miesiące :)

Tu już bym się spierał. Informacje muszą być krótkie i przyciągające uwagę, szczegóły są w Regulaminie. Informacje nie wprowadzają w błąd. Stały rabat oznacza, że w okresie obowiązywania nie ulegnie on zmianie (np. z 10 do 5%).
Co do określeń - nawet użytkowanie wieczyste (wg Kodeksu Cywilnego art. 236) to użytkowanie na okres 99 lat, a nie na wieczność :)

tomsaj
2009-12-28, 21:46
Uuuu, z waszych obrad tutaj to już chyba można by było książkę napisać.
Do jakich wniosków doszliście ? Warto tą kartę wziąć ? :D

d_v_d
2009-12-28, 21:49
Uuuu, z waszych obrad tutaj to już chyba można by było książkę napisać.
Do jakich wniosków doszliście ? Warto tą kartę wziąć ? :D

Warto :) Oprócz całkiem estetycznego wyglądu karta daje 10% rabatu na abonament, a to zawsze co najmniej 1 miesiąc w roku korzystania z n-ki gratis :spoko:

krzysztof.ka
2009-12-28, 21:51
Uuuu, z waszych obrad tutaj to już chyba można by było książkę napisać.
Do jakich wniosków doszliście ? Warto tą kartę wziąć ? :D

Jasne, że warto.

tomsaj
2009-12-28, 21:56
Warto :) Oprócz całkiem estetycznego wyglądu karta daje 10% rabatu na abonament, a to zawsze co najmniej 1 miesiąc korzystania z n-ki gratis :spoko:

Rozumie że za wystawienie karty nic się nie płaci, ale czy nie trzeba będzie za nią zapłacić np. po roku ? Bo tak banki często robią. Najpierw niby za darmo, a po upływie roku pojawia się na rachunku opłata za kolejny rok <:/>

d_v_d
2009-12-28, 22:01
Rozumie że za wystawienie karty nic się nie płaci, ale czy nie trzeba będzie za nią zapłacić np. po roku ? Bo tak banki często robią. Najpierw niby za darmo, a po upływie roku pojawia się na rachunku opłata za kolejny rok <:/>

Wydanie karty jest bez opłat, nie ma żadnych opłat miesięcznych za korzystanie z karty. Opłata po roku jest pobierana (70zł), a następnie do 10 dnia miesiąca następującego po miesiącu pobrania jest zwracana jeśli:
- regularnie opłacasz nią (bezpłatnym przelewem) abonament w n
lub
- wykonasz w ciągu 12 miesięcy co najmniej 120 operacji bezgotówkowych
lub
- wykonasz w ciągu 12 miesięcy operacje bezgotówkowe na wartość co najmniej 12000zł

tomsaj
2009-12-28, 22:12
Dzięki za wyczerpującą odpowiedź http://www.kolobok.us/smiles/big_standart/i_am_so_happy.gif

Therion7777
2009-12-29, 09:36
W moim przypadku prawdopodobnie zadziałał błąd z automatu.
Na pewno. Ja dostałem kartę jakoś 3 czy 4 grudnia i opłata nie została pobrana.


Niestety, klienci banków zawsze muszą pilnować swoich spraw i dochodzić nich na drodze reklamacji.

Banków, operatorów telefonii komórkowej czy stacjonarnej, abonentów telewizji kablowej czy satelitarnej, itd., itp. :)))

Warto :) Oprócz całkiem estetycznego wyglądu karta [...]

Fakt, karta jest IMO b. ładna. Do tego czarna :P
Niepokojący jest jednak fakt, że strasznie się wyciera w czytnikach.
Mam w niecały miesiąc mam dwadzieścia kilka płatności bezgotówkowych w terminalach sklepów i rysy widać na niej przeraźliwie wyraźnie. Zresztą na brązowej karcie debetowej AQ też widać, a tej użyłem w sumie może ze 3-4 razy we wpłatomacie.

Wszystko przez błyszczącą powłokę. O wiele lepiej wygląda przy nich matowa powłoka np. KK Orange mBanku -- rysy są, ale tak bardzo ich ich nie widać.

Opłata po roku jest pobierana (70zł), a następnie do 10 dnia miesiąca następującego po miesiącu pobrania jest zwracana jeśli:
- regularnie opłacasz nią (bezpłatnym przelewem) abonament w n
[...]


Cały czas mnie zastanawia jaki deal ma z tego Multi i n-ka.
Praktycznie przez dwa lata można mieć kartę całkowicie za darmo, a do tego 10% zniżki na abonament (coś mi mówi, że tylko Multi pokrywa ten zwrot). Moim zdaniem grupą docelową są abonenci posiadający FULL-a, którzy _może_ przy okazji się skuszą na założenie konta/kont w Multi, co przy wprowadzeniu lokat jednodniowych już jest dość atrakcyjne.
Krok raczej dość ryzykowny jeśli chodzi o Multi. Choć na pewno dostają dostęp do całej bazy klientów n-ki. Więc potencjalnie może się to opłacić.
Co n-ka z tego ma? Reklamę na stronach Multi i możliwość zgarnięcia do siebie klientów banku.
Wydaje się, że przy ew. porażce tego partnerstwa (kiedy i Multi i n-ka nie ściągną do siebie tylu klientów ilu by chcieli) to jednak Multi będzie bardziej w plecy.
Cholera wie :)

Rynek kart kredytowych wydaje się już prawie nasycony. Podobnie jest z rynkiem SAT...

Dla mnie to oczywiście dobry krok -- moje główne konto jest w Multi od kilku lat. Teraz dostałem tam KK z odpowiednią wartością dodaną (mam FULL-a) i przynajmniej przez dwa lata będę ją miał. Ale że jestem tzw. świadomym użytkownikiem produktów bankowych to jak mi przyjdzie Alior nawet z tym obciętym cashbackiem to z niego będę płacił w sklepach. VISA n zostanie tylko po to, żeby płacić z niej abo n-ce.

To mnie właśnie dziwi. Gdyby zwrot opłaty rocznej za VISĘ n był uzależniony tylko od wysokości obrotów i/lub ilości transakcji na karcie rocznie to miałoby to większy sens dla banku. Hm... Czyli może to jednak n-ka pokrywa ten zwrot. Wtedy wyglądałoby to lepiej dla banku.

Sam już nie wiem :)

krzysztof.ka
2010-01-10, 22:40
Tu już bym się spierał. Informacje muszą być krótkie i przyciągające uwagę, szczegóły są w Regulaminie. Informacje nie wprowadzają w błąd. Stały rabat oznacza, że w okresie obowiązywania nie ulegnie on zmianie (np. z 10 do 5%).
Co do określeń - nawet użytkowanie wieczyste (wg Kodeksu Cywilnego art. 236) to użytkowanie na okres 99 lat, a nie na wieczność :)

No wyszło na moje. Bank usunął z opisu marketingowego karty słowo "stały".

d_v_d
2010-01-10, 23:05
No wyszło na moje. Bank usunął z opisu marketingowego karty słowo "stały".

Ja tam nie pisałem, że nie masz racji, tylko, że różnie można to interpretować. Zapis usunęli - to dobrze :)

krzysztof.ka
2010-01-11, 19:41
Ja tam nie pisałem, że nie masz racji, tylko, że różnie można to interpretować. Zapis usunęli - to dobrze :)

Miałem na myśli tylko to, że moja interwencja w Multibanku była skuteczna :)
Ale senkju za zwrócenie uwagi, ani jo* twoja mać, co się tu nam wper*** nie usłyszałem z ich strony.

Therion7777
2010-01-12, 09:27
Dostał już ktoś zwrot 10%?

Wg regulaminu zwrot powinien nastąpić do 10-ego dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym nastąpił przelew na rzecz ITI.

Przelew puszczałem 15 grudnia, dziś jest 12 stycznia i zwrotu nie ma.
Oczywiście przelew puszczony ze specjalnego linka.

Poczekam jeszcze z reklamacją, bo to w sumie pierwsze zwroty miały być w tym miesiącu, więc mogło im się coś pochrzanić, hehe :)

d_v_d
2010-01-12, 18:29
Dostał już ktoś zwrot 10%?

Wg regulaminu zwrot powinien nastąpić do 10-ego dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym nastąpił przelew na rzecz ITI.

Przelew puszczałem 15 grudnia, dziś jest 12 stycznia i zwrotu nie ma.
Oczywiście przelew puszczony ze specjalnego linka.


Sprawdź w "operacjach bieżących" karty.

Therion7777
2010-01-13, 08:19
Sprawdź w "operacjach bieżących" karty.

d_v_d, ja Cię proszę :)))

Oczywiście, że tam nie ma.
Na wyciągu historycznym oczywiście też nie.

d_v_d
2010-01-13, 19:31
d_v_d, ja Cię proszę :)))

Oczywiście, że tam nie ma.
Na wyciągu historycznym oczywiście też nie.

No co - najciemniej jest zazwyczaj pod latarnią ;)

Składaj reklamację.

Therion7777
2010-01-14, 09:17
No co - najciemniej jest zazwyczaj pod latarnią ;)
Ale to fakt. Ostatnio też coś robiłem bankowego i szukałem przez kilka dni jakiejś opcji, która nagle zniknęła. Oczywiście zniknęła tylko sprzed moich oczu, bo była tam gdzie zwykle, hehe.

Składaj reklamację.
Roger :)

krzysztof.ka
2010-01-15, 09:35
Dostał już ktoś zwrot 10%?

Wg regulaminu zwrot powinien nastąpić do 10-ego dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym nastąpił przelew na rzecz ITI.

Przelew puszczałem 15 grudnia, dziś jest 12 stycznia i zwrotu nie ma.
Oczywiście przelew puszczony ze specjalnego linka.

Poczekam jeszcze z reklamacją, bo to w sumie pierwsze zwroty miały być w tym miesiącu, więc mogło im się coś pochrzanić, hehe :)

Pierwszy przelew zrobiłem 11 grudnia na 88 PLN. Wyciąg z dnia 14 grudnia obejmował wspomniany przelew oraz opłatę roczną 70 PLN. Opłata oczywiście jest w trakcie reklamacji. Wczoraj wygenerował się kolejny wyciąg czyli 14 stycznia. Na wyciągu ani zwrotu opłaty rocznej ani 10% zwrotu z 88 PLN z tytułu opłacenia abonamentu.
Coś mi się wydaje, że produkt jest mocno niedopracowany. Multibank będzie miał lawinę reklamacji. Jak sobie nie poradzą, to będą mieli marketingową porażkę.

d_v_d
2010-01-22, 20:01
Pierwszy przelew zrobiłem 11 grudnia na 88 PLN. Wyciąg z dnia 14 grudnia obejmował wspomniany przelew oraz opłatę roczną 70 PLN. Opłata oczywiście jest w trakcie reklamacji. Wczoraj wygenerował się kolejny wyciąg czyli 14 stycznia. Na wyciągu ani zwrotu opłaty rocznej ani 10% zwrotu z 88 PLN z tytułu opłacenia abonamentu.
Coś mi się wydaje, że produkt jest mocno niedopracowany. Multibank będzie miał lawinę reklamacji. Jak sobie nie poradzą, to będą mieli marketingową porażkę.

Dostał już ktoś zwrot 10%?

Wg regulaminu zwrot powinien nastąpić do 10-ego dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym nastąpił przelew na rzecz ITI.

Przelew puszczałem 15 grudnia, dziś jest 12 stycznia i zwrotu nie ma.
Oczywiście przelew puszczony ze specjalnego linka.

Poczekam jeszcze z reklamacją, bo to w sumie pierwsze zwroty miały być w tym miesiącu, więc mogło im się coś pochrzanić, hehe :)

Panowie - wysłałem przelew za abonament 4.01., dzisiaj tj. 22.01. dostałem już zwrot 10% opłaty abonamentowej.

krzysztof.ka
2010-01-22, 21:08
Panowie - wysłałem przelew za abonament 4.01., dzisiaj tj. 22.01. dostałem już zwrot 10% opłaty abonamentowej.

Ja dziś dostałem zwrot 8,80 PLN za ten przelew z 14 grudnia. W styczniu płaciłem 99 PLN, bo dałem się naciągnąć na jeden film z VoD.
Ciekawe, czy zwrot jest za czysty abonament i za pakiety, czy również obejmuje VoD i inne dodatki?

Therion7777
2010-01-24, 12:36
Panowie - wysłałem przelew za abonament 4.01., dzisiaj tj. 22.01. dostałem już zwrot 10% opłaty abonamentowej.

Zwrot 22.01 też dostałem. 9,90 za full-a. Pytanie czy za abonament z grudnia czy za styczniowy, który opłaciłem 16.01? Się okaże.

Reklamacji nie składałem. Nie zdążyłem :D


Ciekawe, czy zwrot jest za czysty abonament i za pakiety, czy również obejmuje VoD i inne dodatki?

Zwrot jest tylko za abonament. Bez usług dodatkowych.

tomsaj
2010-01-24, 13:53
Zwrot jest tylko za abonament. Bez usług dodatkowych.

A skąd Bank wie jaki jest abonament, czy to gdzieś się wpisuje ?

d_v_d
2010-01-24, 15:59
A skąd Bank wie jaki jest abonament, czy to gdzieś się wpisuje ?

Żaden problem, przecież produkt jakim jest karta kredytowa został stworzony przez 2 firmy (bank + n-ka), więc nie ma problemu z weryfikacją czy osoba o peselu X jest abonentem, a jeśli tak to jaka jest wysokość abonamentu w miesiącu Y. Uprzedzając pytanie - zgody do wymiany danych znajdują się w Regulaminie promocji.

tomsaj
2010-01-26, 15:32
Kilka dni temu zamówiłem kartę przez internet ze strony N . Wczoraj Pan z n-ki zadzwonił do mnie, i pobrał wszystkie dane. Ma ktoś teraz z MultiBanku skontaktować się ze mną. Tak więc na razie czekam !

ryszardgr
2010-01-28, 13:21
Mam prośbę do użytkowników: krzysztof.ka, d v d i Therion7777. Czy któryś z was był abonentem n przed wprowadzeniem karty VISA n?

krzysztof.ka
2010-01-28, 19:39
Mam prośbę do użytkowników: krzysztof.ka, d v d i Therion7777. Czy któryś z was był abonentem n przed wprowadzeniem karty VISA n?

Witam,
abonentem jestem od początku działalności enki.
Przy okazji chciałem się pochwalić, że Multi zwrócił mi niesłusznie pobraną opłatę za wydanie karty.

d_v_d
2010-01-28, 19:51
Mam prośbę do użytkowników: krzysztof.ka, d v d i Therion7777. Czy któryś z was był abonentem n przed wprowadzeniem karty VISA n?

Jestem klientem MultiBanku od ponad 4 lat oraz klientem n-ki od ponad roku :usmiech:

sorensen
2010-02-04, 11:36
fajnie się czyta jak korzystacie z karty :)
ja na swoja czekam już prawie 2 miesiące i doczekać się nie mogę :) jest przyznana ale nie wiedzą czemu nie wysyłają tak mi odpowiadają w banku :)

MUCHOMOR
2010-02-04, 22:12
Wniosek wypełniłem online w zeszłą środę.
W czwartek sympatyczna pani z banku do mnie zadzwoniła, że umowa czeka na podpisanie :)
Ze względu na śniegi i inne okoliczości do placówki dotarłem w poniedziałek - wszystko podpisałem, pani powiedziała, że potrwa to 2-5 tyg. Więc jakież było moje zaskoczenie jak ze skrzynki wyciągam kartę dziś (czwartek) więc po 7 dniach, mimo, że przynajmniej 2 dni robocze czekali na mój podpis...
Jestem pod wrażeniem. Nie liczyłem, że już lutowy abonament opłacę, a tu taka niespodzianka :)

pinyo
2010-02-04, 22:14
Czy którykolwiek z użytkowników karty VISA n otrzymał już zwrot 10% opłaconego nią abonamentu?

d_v_d
2010-02-04, 23:52
Wniosek wypełniłem online w zeszłą środę.
W czwartek sympatyczna pani z banku do mnie zadzwoniła, że umowa czeka na podpisanie :)
Ze względu na śniegi i inne okoliczości do placówki dotarłem w poniedziałek - wszystko podpisałem, pani powiedziała, że potrwa to 2-5 tyg. Więc jakież było moje zaskoczenie jak ze skrzynki wyciągam kartę dziś (czwartek) więc po 7 dniach, mimo, że przynajmniej 2 dni robocze czekali na mój podpis...
Jestem pod wrażeniem. Nie liczyłem, że już lutowy abonament opłacę, a tu taka niespodzianka :)

Jesteś pewny, że chodziło o 2-5 tygodni a nie dni? :D
Kredytówki MultiBanku wysyłane są listem priorytetowym, wiec bardziej mi tu pasuje na dni, nie na tygodnie.

d_v_d
2010-02-04, 23:53
Czy którykolwiek z użytkowników karty VISA n otrzymał już zwrot 10% opłaconego nią abonamentu?

Tak i nawet te osoby w tym wątku się już do tego przyznały.

MUCHOMOR
2010-02-06, 18:54
Jesteś pewny, że chodziło o 2-5 tygodni a nie dni? :D
Kredytówki MultiBanku wysyłane są listem priorytetowym, wiec bardziej mi tu pasuje na dni, nie na tygodnie.

Kiedyś załatwiałem sobie jakąś Visa Murator to umowa szła 2 miesiące i w końcu pogoniłem kuriera - teraz ustawiłem podpisanie umowy w placówce i poszło migiem - ale myślełem, że dłużej potra drukowanie karty, kiedyś rzeczywiście (przynajmniej w innych bankach) czekało się jakieś tygodnie

MUCHOMOR
2010-02-06, 18:57
Mam za to pytanie czy jak się przelewa za abo to nie liczą za tę kwotę jakiś odsetek, czy normalnie doliczają do płatności ze sklepów i przy wpłacie w GP nie ma żadnych odesetek?

krzysztof.ka
2010-02-06, 22:06
Mam za to pytanie czy jak się przelewa za abo to nie liczą za tę kwotę jakiś odsetek, czy normalnie doliczają do płatności ze sklepów i przy wpłacie w GP nie ma żadnych odesetek?

Przelew z tytułu opłaty za abonament jest traktowany jako transakcja bezgotówkowa, nie są naliczane odsetki ani żadne prowizjie. Do tego przelewu jest specjalny link w systemie transakcyjnym.

d_v_d
2010-02-06, 22:07
Mam za to pytanie czy jak się przelewa za abo to nie liczą za tę kwotę jakiś odsetek, czy normalnie doliczają do płatności ze sklepów i przy wpłacie w GP nie ma żadnych odesetek?

W MultiBanku przelew z KK liczony jest jako transakcja bezgotówkowa, która wchodzi w okres bezodsetkowy (do 54 dni).

MUCHOMOR
2010-02-06, 22:13
@krzysztof.ka i @d_v_d dzięki za odpowiedź. Tak myślałem, ale wolałem się upewnić. Ale policzyli mi te 70zł - czy oni liczą, że ludzie nie czytają taryf i regulaminów? Czy porostu facet z uprawnieniami do modyfikacji ustawień systemu ciągle na chorobowym... ;)

aPoKaLiPsA
2010-02-06, 22:17
@krzysztof.ka i @d_v_d dzięki za odpowiedź. Tak myślałem, ale wolałem się upewnić. Ale policzyli mi te 70zł - czy oni liczą, że ludzie nie czytają taryf i regulaminów? Czy porostu facet z uprawnieniami do modyfikacji ustawień systemu ciągle na chorobowym... ;)

Długo się czeka na taką kartę ?

krzysztof.ka
2010-02-06, 23:22
@krzysztof.ka i @d_v_d dzięki za odpowiedź. Tak myślałem, ale wolałem się upewnić. Ale policzyli mi te 70zł - czy oni liczą, że ludzie nie czytają taryf i regulaminów? Czy porostu facet z uprawnieniami do modyfikacji ustawień systemu ciągle na chorobowym... ;)

Najwyraźniej mają jakiś błąd systemowy. Mnie również naliczyli opłatę. Złożyłem reklamację. Z jej rozpatrzeniem nie zdążyli w wymaganym terminie 30 dni, bo trwało to 35 dni.
Oczywiście sucha informacja mailem o tym, że reklamacja rozpatrzona pozytywnie i że opłata została anulowana. Zero przepraszam, ani mea culpa.

Zwrot 10% oczywiście też opóźniony, zamiast 10 stycznia, to zwrócili pieniądze po 20.

Jak składałem wniosek o kartę pod koniec października, to mi mój doradca mówił, że enka ogłosiła na konferencji publicznie wiadomość o karcie, a wogóle to dopiero rozmowy trwały i tak naprawdę nie było jeszcze nic uzgodnione konkretnie. Enka obiecała kartę w październiku, więc na grandę przygotowywali produkt. 29 października nie były gotowe wnioski i formularze do tej karty.

krzysztof.ka
2010-02-06, 23:24
Długo się czeka na taką kartę ?

Wniosek złożyłem 29 października. Okazało się, że muszę go poprawić i ostateczny, dobry papier podpisałem przed 10 listopada. Karta została wydana 27 listopada. Fizycznie dostałem 2 grudnia.

d_v_d
2010-02-06, 23:32
Długo się czeka na taką kartę ?

Zależy gdzie podpisujesz Umowę. Jeśli w Placówce - to w ciągu tygodnia powinieneś mieć kartę (ja otrzymałem 5-go dnia od podpisania umowy). Jeśli kurierem - sprawa może się wydłużyć.

Cremek
2010-02-23, 07:51
Ja swoj wniosek o wydanie karty zlozylem w polowie stycznia - jakies dwa tygodnie pozniej otrzymalem pakiet aktywacyjny, karty brak. Dzwonilem na multilinie kilkakrotnie, za kazdym razem dostawalem info, ze sa jakies problemy z nadaniem przesylki ale najpozniej w ciagu 5 dni powinna do mnie dotrzec. W ten oto sposob karty do dzisiaj nie otrzymalem, co poskutkowalo tym, ze zadzwonilem przed chwila na multilinie ponownie i powiedzialem, aby po odnalezieniu tej nieszczesnej przesylki wsadzili ja sobie gleboko, gdyz nie mam zamiaru z niej korzystac. A platnosci do N-ki zlecilem sobie przez BILIX w Inteligo i tam przynajmniej wszystko poszlo bezstresowo. Podsumowujac Multibank - rewelacyjne podejscie do klienta niech ich szlag.

pisces
2010-03-18, 13:46
Czy też macie problem z otrzymaniem zwrotu 10% za abonament zapłacony przelewem z karty "Visa n"? W styczniu (z opóźnieniem 12 dni) otrzymałem zwrot za grudzień. Natomiast za styczeń i luty do obecnej chwili zwrotu brak. Składałem oczywiście reklamacje (dwie) w Multibanku i usłyszałem, że jest to problem "systemowy" :sciana: na styku Multibanku i ITI Neovision. Czas rozwiązania problemu nieznany ...

d_v_d
2010-03-18, 19:21
Czy też macie problem z otrzymaniem zwrotu 10% za abonament zapłacony przelewem z karty "Visa n"? W styczniu (z opóźnieniem 12 dni) otrzymałem zwrot za grudzień. Natomiast za styczeń i luty do obecnej chwili zwrotu brak. Składałem oczywiście reklamacje (dwie) w Multibanku i usłyszałem, że jest to problem "systemowy" :sciana: na styku Multibanku i ITI Neovision. Czas rozwiązania problemu nieznany ...

Jeśli o mnie chodzi - otrzymałem już 3 zwroty (w 22.01., 19.02., 11.03) i choć z nieznacznym poślizgiem (bo powinny być do 10. dnia miesiąca po miesiącu zapłacenia) to zwroty są :)

krzysztof.ka
2010-03-18, 21:03
Czy też macie problem z otrzymaniem zwrotu 10% za abonament zapłacony przelewem z karty "Visa n"? W styczniu (z opóźnieniem 12 dni) otrzymałem zwrot za grudzień. Natomiast za styczeń i luty do obecnej chwili zwrotu brak. Składałem oczywiście reklamacje (dwie) w Multibanku i usłyszałem, że jest to problem "systemowy" :sciana: na styku Multibanku i ITI Neovision. Czas rozwiązania problemu nieznany ...

Na 4 opłacone rachunki, tylko jeden został nagrodzony 10% rabatem. Oczywiście był spóźniony zwrot o około 2 tygodnie.
Widzę, że problem nie tylko mnie dotyczy, a więc to problem systemowy. Nie popuszczę tego tak łatwo. Szykuję się w weekend do porządnej reklamacji złożonej do obu podmiotów.
Przy okazji ence dostanie się za spóźnione przesyłanie faktur drogą elektroniczną. Przedtem się zasłaniali pocztą, listonoszami, firmami wysyłkowymi. Teraz jaka jest przeszkoda w teminowym przesyłaniem faktur razem z sygnałem telewizyjnym?

Therion7777
2010-03-19, 08:04
Szykuję się w weekend do porządnej reklamacji złożonej do obu podmiotów.
Tylko po co "porządna"? I po co do obu?
Wystarczy normalna i do Multi.

krzysztof.ka
2010-03-20, 09:25
Tylko po co "porządna"? I po co do obu?
Wystarczy normalna i do Multi.

Do Multi nie wystarczy, bo jeszcze mam sprawę do enki, która nie dotyczy Multi. Stąd reklamacje do dwóch instytucji.
Poza tym, enka również obiecywała zwrot 10%, dlatego niech wiedzą, jak się ich partner biznesowy wywiązuje z regulaminu i zamierzam w tej właśnie reklamacji wspomnieć o promocji.

Poza tym, czy ja pytałem o poradę albo pozwolenie? Nie przypominam sobie...

Therion7777
2010-03-20, 11:21
Poza tym, enka również obiecywała zwrot 10%, dlatego niech wiedzą, jak się ich partner biznesowy wywiązuje z regulaminu i zamierzam w tej właśnie reklamacji wspomnieć o promocji.

Jestem pewien, że n-ka dobrze wie jak Multi się wywiązuje.


Poza tym, czy ja pytałem o poradę albo pozwolenie? Nie przypominam sobie...

Agresja 10? Tylko po co?
To forum w zasadzie publiczne. Zabroń mi odpowiadać na Twoje posty. Już!

Rumburak
2010-03-20, 14:56
Witam szanownych forumowiczów i uczestników rewelacyjnej promocji.
A oto wyciąg z regulaminu promocji dostępny na stronach Multibanku:

3. MultiBank zastrzega sobie prawo do zakończenia Akcji zwrotu abonamentu w dowolnym czasie, bez podania przyczyny, o czym poinformuje klientów w formie pisemnej z miesięcznym wyprzedzeniem.

Bank nie jest instytucją przyjazną zwykłym klientom i naturalnie takiego zapisu należało oczekiwać. Z pewnością przeczytamy jeszcze w tym wątku relacje z rezygnacji z tych kart. Znając życie rezygnacja będzie związana z jakąś opłata. Jest bardzo prawdopodobne, że osoby, które nabyły kartę tylko i wyłącznie w celu opłacania nią abonamentu n-ki, zakończą przygodę z kartą Multibanku z ujemnym bilansem. Spece od promocji już o to zadbali. Dla najniższego abonamentu to prawie pewne.
Nie jestem oburzony faktem, że to bank na tym skorzysta, a nie klient/jelonek nie czytający regulaminu. Wystarczy sobie tylko uświadomić, że bank zarabia, a nie rozdaje pieniądze, a konsultant n-ki ma za zadanie jak najlepiej zareklamować produkt.

d_v_d
2010-04-09, 21:27
Witam szanownych forumowiczów i uczestników rewelacyjnej promocji.
A oto wyciąg z regulaminu promocji dostępny na stronach Multibanku:

3. MultiBank zastrzega sobie prawo do zakończenia Akcji zwrotu abonamentu w dowolnym czasie, bez podania przyczyny, o czym poinformuje klientów w formie pisemnej z miesięcznym wyprzedzeniem.

Czyli standardowy zapis znajdujący się w 99% wszystkich promocji jakie są na stacjach paliw, hipermarketach, bankach i innych firmach/instytucjach.

Bank nie jest instytucją przyjazną zwykłym klientom i naturalnie takiego zapisu należało oczekiwać.

Bank nie jest instytucją charytatywną, ale może być przyjazny Klientom. Jeśli Klient wie co "kupuje" i umie korzystać z produktu to obie strony powinny być zadowolone.

Z pewnością przeczytamy jeszcze w tym wątku relacje z rezygnacji z tych kart. Znając życie rezygnacja będzie związana z jakąś opłata. Jest bardzo prawdopodobne, że osoby, które nabyły kartę tylko i wyłącznie w celu opłacania nią abonamentu n-ki, zakończą przygodę z kartą Multibanku z ujemnym bilansem. Spece od promocji już o to zadbali. Dla najniższego abonamentu to prawie pewne.
Nie jestem oburzony faktem, że to bank na tym skorzysta, a nie klient/jelonek nie czytający regulaminu. Wystarczy sobie tylko uświadomić, że bank zarabia, a nie rozdaje pieniądze, a konsultant n-ki ma za zadanie jak najlepiej zareklamować produkt.

A co takiego niby ma się dziać? Regulamin jest jasny i w przypadku zakończenia programu z n-ką, jak sam zacytowałeś, klient powinien być pisemnie o tym powiadomiony. Chcesz zrezygnować z karty - piszesz wypowiedzenie i kończysz przygodę z Multi czy n-ką. Nie wiem jakie masz doświadczenia z bankami, po wypowiedzi można stwierdzić, że jakieś przykre, ja wiem jedno - jeśli wie się co się podpisuje to problemów być nie powinno. Jak ktoś nie zna działania karty kredytowej, powybiera kasę z bankomatu i później dziwi się, że są naliczone opłaty/odsetki to ma pretensję do wszystkich naokoło tylko nie do siebie. Rozumiem, że niektórzy wszędzie doszukują się spiskowej teorii dziejów, ale to można leczyć :oczko:

Therion7777
2010-04-26, 12:15
Jeden zwrot po reklamacji już dostałem. zostały jeszcze dwa :)

krzysztof.ka
2010-04-29, 11:44
Jestem pewien, że n-ka dobrze wie jak Multi się wywiązuje.



Agresja 10? Tylko po co?
To forum w zasadzie publiczne. Zabroń mi odpowiadać na Twoje posty. Już!

Niczego nikomu nie mam zamiaru zabraniać. Czysta nadinterpretacja z Twojej strony.
Dobrze, że zauważyłeś, że to forum publiczne, a to oznacza, że pewne zachowania obowiązują.
Mam prawo do tego, żeby zgłosić, że nie podoba mi się czyjś protekcjonalny ton - komentowanie cudzych wyborów i postępowania, szczególnie wtedy, gdy ktoś tego nie potrzebuje.
Do tego nie lubię jak ktoś na mnie krzyczy i popędza. TO gwoli wykrzykników.

Krzysiek1973
2010-04-29, 13:42
Jakiś czas temu dzwoniła do mnie Pani z propozycją tej karty. Pomyślałem że co mi szkodzi, 10% zniżki to fajna sprawa. Wszystko załatwiłem przez telefon. Po kilku dniach pocztą przyszły dane potrzebne do zalogowania się przez internet do MultiBanku. Wszystko aktywowałem, ale do tej pory cisza, żadnej karty, żadnego kontaktu.
Czy ktoś z Was też tak miał?

arekw
2010-12-30, 13:16
Ja już kolejny raz jestem ganiany do tego banku, żeby donieść kolejne "niezbędne dokumenty". Moje dotychczasowe wrażenia z kontaktu z tym bankiem w sprawie tej karty:

1. Zero kontaktu po zostawieniu moich danych kontaktowych na stronie n.,

2. Po wypełnieniu w końcu całego wniosku (co zajęło mi ok. 30 minut) na stronie www nikt do mnie nie zadzwonił przez 3 tygodnie,

3. Pofatygowałem się w końcu sam do placówki Multibanku i zapytałem co w tej sprawie. Dostałem odpowiedź, że jest decyzja pozytywna i że trzeba podpisać umowę, w ciągu 14 dni dostanę kartę,

4. Po powrocie do domu dostałem informację na maila, że muszę dostarczyć dodatkowe dokumenty (o których nigdzie wczesniej nie było mowy) i że bank zastrzega możliwość wydania ostatecznej decyzji negatywnej (a przed chwilą była pozytywna:) ),

Obsługa po prostu bezczelna, bardzo nieprzyjazna i gdybym wiedział, że tak to będzie wyglądało (czuję się jakbym prosił o jałmużnę!!!), to bym w ogóle dał sobie z tym spokój - choć 10% zniżki na abonament mnie po prostu zainteresowała i była czynnikiem, który mocno brałem pod uwagę przed podpisaniem umowy na FULL.

Dodam tylko, że ubiegam się o nieduży limit kredytowy,więc lekko żenujące jest to jak oni mnie traktują. Oczywiście nadal nie mam karty.

Też macie takie negatywne doświadczenie?

Ksiegowy
2010-12-30, 13:50
TEN bank jest koszmarny - założyłem sobie konto byłem zadowolony że darmowe to po chwili wprowadzili opłaty - teoretycznie miałbym bezpłatnie nadal bo mam wysokie przychody ale wkurzyło mnie takie kombinowanie.

Złożyłem wniosek o kartę i jej nie dostałem !! Ponowiłem gdyż może to jakichś błąd był - zmów odmowa

A nie miałem żadnych problemów finansowych - maksymalna ilość gwiazdek w BIK-u, zero kart kredytowych w innych bankach ...........

Bank ma żałosne kryteria - mam konta w 3 innych bankach i tam oferują mi złotą od reki

Takie mam wspomnienia po Multibanku - zakończyłem "współpracę"

arekw
2010-12-30, 16:08
Może po prostu ten produkt jest dla nich mało dochodowy, dlatego tak nonszalancko do tego podchodzą

ZN
2011-02-18, 08:37
Obecnie ale tylko do 15 marca 2011 jest promocja 20% przez 6 miesięcy a potem standardowe 10% dla tych co mają już nkę lub zamówią. Zadzwoniłem i zamówiłem.

pinyo
2011-02-18, 09:32
Z Regulaminu nie wynika, że promocja dotyczy tylko ofert „Hollywood” i „Wielka Rewolucja”, więc chyba też zamówię.

darekn75
2011-02-23, 10:14
Też zastanawiam się nad tą kartą i jednocześnie - po przeczytaniu tego wątku - czy są jacyś zadowoleni klienci tego banku i tej karty? Czy może każdy z zasady użytkownik ma najpierw naliczaną opłatę za wydanie choć nie powinien a potem każdy męczy się z odzyskiwaniem zaległych zwrotów?

Bo jeśli tak to ja dziękuję. Ale może są tacy co są zadowoleni ? Jeśli tak to proszę o info bo nie wiem czy się w to ładować.

d_v_d
2011-02-23, 11:37
Też zastanawiam się nad tą kartą i jednocześnie - po przeczytaniu tego wątku - czy są jacyś zadowoleni klienci tego banku i tej karty? Czy może każdy z zasady użytkownik ma najpierw naliczaną opłatę za wydanie choć nie powinien a potem każdy męczy się z odzyskiwaniem zaległych zwrotów?

Bo jeśli tak to ja dziękuję. Ale może są tacy co są zadowoleni ? Jeśli tak to proszę o info bo nie wiem czy się w to ładować.

Karta wydawana jest bezpłatnie, pierwszy rok użytkowania jest więc za free. Jeśli w każdym miesiącu opłacisz abonament za n-kę również odnowienie na kolejny rok będzie bez opłat.
U mnie problem ze zwrotem był 1x, po złożeniu reklamacji bez problemu oddali 10% z abonamentu. Poza tym jednym incydentem każdego miesiąca otrzymuję rabat już bez problemu.